Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt posesor de astra j de 3 ani de zile, în primele zile dupã ce am cumpãrat mașina, dupã efectuarea Rar-ului și ITP-ului pe drum spre casa într-o depãșire a întrat în limitare, dupã mai multe investigații am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de înaltã, calibrare parametrii calculator motor și de atunci a fost totul ok, pana acum vreo 2 luni! Când la fel într-o depãșire la fel a întrat în limitare, doar ca de data aceasta dupã ce opresc mașina dupã un timp 20-30 min, dispare modul limitare și mașina merge ok atâta tip cât accelerarea se face progresiv și turația nu depãșește 3000 de turații, totodatã la pornirea la rece acul turometrului fluctueazã de 3-4 ori pana se regleazã relanti-ul! A mai avut cineva simptome asemãnãtoare, urmeazã sa ajung la service cu ea sa verific sa vad dacã este tot acel regulator sau altceva, curios este ca eroarea dispare la câteva minute dupã oprirea motorului, prima data când am avut aceasta problema modul limitare turație a rãmas activ pana am rezolvat problema
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Sunt multe posibile cauze. Trebuie un cod de eroare.
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
P0088 Fuel Rail High Presure, am schimbat regulatorul mecanic de pe rampa cu unul SH dupã ce mi-a apãrut acest cod considerând ca în 2 ani nu avea cum sa se strice din nou regulatorul de pe pompa, dar dupã ce am schimbat acest regulator mecanic de pe rampa a apãrut și o problema noua, se oprește în mers, pana când se încãlzește, în momentul în care încetinesc acul turometrului fluctueazã trebuie sa cuplez treapta întâi și sa mai merg în pic cu ea asa ca sã se regleze relantiul! Ce este ciudat este și faptul ca eroare dispare dupã ce opresc motorul și scade presiunea din rampa!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu cat am avut masina am inlocuit regulatorul odata pe an. Nu spun ca e normal, doar ca e buba lor. Poate iti mai raspund si alti colegi totusi.
Skip ads

  • vlad_86

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o Astra J 2011, A17DTJ. Am avut probleme cu turatia la relanti, care fluctueaza si un zgomot ca o bataie care vine de la motor.
Dupa schimbarea regulatorului, cu unul tot Denso, zgomotul pare sa fi disparut, masina trage mai bine dar in turatii mici tot mare sa se chinuie. Fluctuatia nu a disparut.
V-ati mai confruntat care cu simptomele astea dupa schimbarea regulatorului?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pentru aceste sisteme de injectie se recomanda filtru cu grad de filtrare sub 3 microni, parca. Ce punem noi, este undeva la 5 - 8 microni.
Cand se schimba electrovalva/supapa SCV, ar trebui curatata instalatia, schimbat filtrul si urmata procedura pentru "Small injection quantity learning".
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Minunat de bine explicat, deci cine are minte sa inteleaga sa si puna in practica... sa faca exact asta. Ceilalti, sa dea un drum la service ca sa le faca altii si apoi eventual o sa o ia pe ,,drumul oaselor,, cu problema asta... daca continua situatia.

De vina e motorina asta de pe RO, as zice. De-aia m-am si oprit la Z17DTH model [2004-2007] cu injectie BOSCH (componentele sistemului de injectie fiind mai rezistente, raportat la calitatea motorinei românesti care... este asa cum este). Dar hai sa vedem si alte pareri...

Cu Stima.

L.E:
Filtrul meu de motorina (pe Z17DTL Astra G, Z17DTH Astra H) este DELPHI cu filtrare de 4microni, ca sa vorbim pe cifre. Si nu sunt probleme pe Z17DTL/Z17DTH cu filtrul asta si motorina din RO, scriu aici ,,pe concret,, din experienta mea. Dar ,,mi-am facut temele,, privind motorizarea si filtrul de motorina care sunt pretabile motorinei din RO, iar acum stau pe ,,safe side of things,,.
  • dimy

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2015

  • Mesaj Privat
vlad_86 a scris:Salut,
Am o Astra J 2011, A17DTJ. Am avut probleme cu turatia la relanti, care fluctueaza si un zgomot ca o bataie care vine de la motor.
Dupa schimbarea regulatorului, cu unul tot Denso, zgomotul pare sa fi disparut, masina trage mai bine dar in turatii mici tot mare sa se chinuie. Fluctuatia nu a disparut.
V-ati mai confruntat care cu simptomele astea dupa schimbarea regulatorului?


Iti face asa cand stationezi (fluctuatii relanti si senzatia ca da sa moara motorul) ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR