Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • 0vidius

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu sunt priceput la mecanica, insa pot spune ce am vazut. In calorifer intra 2 furtune unul deasupra celuilalt.. L-a scos pe cel de jos, cel care se si incalzeste, celalalt ramanand rece. Banuiesc ca furtunul care se incalzeste este turul, iar cel de sus, cel care nu se incalzeste, este returul.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Caloriferul de sub bord sau tu te referi la radiatorul din fata motorului?
  • 0vidius

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ma refer la radiatorul de sub bord, radiator care, din cate spune mecanicul de la service, nu este infundat sau spart
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Depinde si depinde, nu da drumul la caldura si stai cu ochii lipiti pe afisaj/ceas ce ai tu.... daca deschide pe la 85-90 de bine, daca deschide la 75 e termostatul. La mine la 75 de grade deschidea termostatul, dupa ce l-am schimbat deschide la 87 si coboara pana la 83, dar daca e mai rece afara si deschide de prima data scade mai mult de 83.

Greu de încãlzit motorul ãsta de 1.9 cdti..mai ales dacã nu vine cu Quick heat(rezistențã electricã)...Eu din 2010 de când o am cam fac mereu frigul.Am luat repede un termostat ca sa fac ceva in privința asta dar am vãzut pe net ca nu el este problema..e din categoria.."toate fac aºa"..Eu de prin 2011 fac ceva rudimentar:pun un plastic intre proiectoare,pe exterior.Asa ca dupã ce ajunge la 97 apa dau pe 26° si pe treapta 3..si ce bine este.Altfel fãrã plastic oscileazã la greu..ajunge chiar si la 65°de la 97°la relanti cu cãldura pornitã pe 26° si treapta 3,4.


Ultima modificare facuta de Florin20 la Dum 24 Nov, 2019 4:45 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Degeaba acoperi prostiile alea de proiectoare. Eu iarna pun peste grile burete de parchet, prins bine in soricei acopera 90%. Eu sunt multumit, la 15 grade diferente motorul atinge aceeasi temperatura in primii 3 km Smile . Bine, daca te fatai in oras nu vei avea motor cald la diesel. Cea mai buna varianta ar fi sa gasesc prin dezmembrari spuma expandata ce o are saab 9-5 pe 1.9. Aceea ar fi cea mai buna izolatie
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Horaa ,sa sti ca e suficient la a mea..nu contest eficiența variantei tale..dar la a mea ajunge la 97 (pana intra Gmv-ul)la drum intins,fara ea, urca maxim 88.Deci nu intrã suficient aer cât sa rãceascã"apa"din radiator..am bãgat si carton(cat radiatorul de mare)pe interior dar dacã nu aveam surubelnita la mine sa desfac grila radiator,sa scot cartonul, faceam saunã intro zi mai cãlduroasã...înainte aveam de mers 25 de km,drum întins..acum m am mutat in Pitești si mai mult stai in trafic..
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La mine ornamentul proiectoarelor sunt pline, deci nu am ce pune. Singurul loc pe unde poate intra aer rece este pe sub bara si prin grile. Eu doar iarna le pun, oricum la mine cel mai scurt drum momentan este de 20 de km. Eu unul iarna las motorul la relantiu 2-3 minute, apoi pornesc, caldura nici vorba sa o pornesc, cand apa ajunge pe la 40-60 de grade pun pe tr 1 sau 2 de ventilatie, cand ajunge la 83-87 si deschide prima oara termostatul setez pe auto la 23 de grade si fac aceasta chestie de 6 ani buni. Daca tremur? Putin.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Scuze,am mai modificat postarea mea si din cauza asta nu mai înțeles..Am pus plasticul sub nr.ul de inmatriculare,intre proiectoare.Sus,unde e sigla Opel, e plin.Si oricum am zis ca nu îsi mai face racirea cu plasticul pus.Deci la mine, e suficientã soluția aleasã.Eu dau pe dezaburire parbriz direct(23,24° si treapta 3,4),altfel nu vad nimic,e aburit si fac asta chiar dacã apa are in bc-ul ascuns doar 2,3°.Recunosc ca graba mea mi a adus o turbinã care fluierã de cam 3 ani..mea culpa


Ultima modificare facuta de Florin20 la Dum 24 Nov, 2019 6:29 pm
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pai e aceeasi chestie. Sa acopere grilele Smile Eu ma gandeam ca in iarna aceasta sa modific putin implementarea. Musama/piele si velcro cu adeziv. Il montez si il demontez mult mai rapid
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
motorul diesel se incalzeste greu iarna cu cat este mai mare cu atat se incalzeste mai greu iar daca nu mergi cu el nu se va incalzii in veci.(stai cu el la relantiu sa vezi in cat timp se incalzeste)
dieselul trebuie sa aiba scut si captuseala deasupra. daca vrei o incalzire mai rapida pune husa de piele pe botul masinii sau acopera radiatorul cu un carton. sigur nu patesti nimic la -15 grade.
daca ai masina diesel si vrei sa mergi iarna 10-20 km la seviciu mai bine renunti si cumperi o benzinara.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Astea mai moderne au fel si fel de îmbunãtãțiri(pompã apa care nu învârte apa pânã nu ajunge la 90°,grilã radiator activã,bujii de încãlzire pe instalația de racire a motorului,si mai sunt probabil si alte inovații)...aaaa,am uitat de renumitul sirocou.La mine e simplu..nu am nici mãcar quick heat (rezistențã electricã),din pãcate,asa ca atunci când ajunge la nouã zeci si ceva de grade (dacã ajunge) rezolv racirea antigelului fãcând "saunã" in masina,dau pe 28° si treapta a4a si am rezolvat.
  • Pox86

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 E892243
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Vezi la termostat nu-ți deschide cum trebuie e blocat trebuie desfãcut curãțat sau înlocuit și trebuie curãțat bine înainte sã-l pui nu calcã bine
Skip ads

  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Inlocuiti si antigelul. Veti fi surprinsi de diferenta.
  • jhon1111

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2023

  • Mesaj Privat
Bună ziua ,am o problema cu un opel asta H 1.7 cdti 2005 ,mai exact când vreau sa pornesc masina îmi apare motorul cu masina +cheita ,și efectiv nu învârte, și de abia după mai multe repetări pun contactul iau contactul ma lasă să o pornesc ,plus ca se aude un sunet asemănător cu un scurt circuit la panoul de sigurante de la motor ,s a mai confruntat cineva cu problema aceasta?, PS am fost la service și nu ia apărut nici o eroare pe tester...
  • alex_zr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil ai solenoidul de la electromotor dus. El face acel inconfundabil "clanc".
Verifică și tensiunea de la bornele bateriei cu un multimetru înainte de a da la automat - ar trebui să fie în jur de 12.5 V.
Verifică și tensiunea de la bornele bateriei după ce reușești să pornești motorul și ai un relanti stabil, ca să te asiguri că alternatorul încarcă - trebuie să fie în jur de 14 V.
  • jhon1111

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2023

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos o sa verfic și revin cu un update!
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am citit pe forum si pe alte site-uri insa nu am gasit raspuns.
Motorul in cauza z17dth , (opel combo). Motorul se incalzeste greut, nimic anormal ptr diesel, dar fara caldura pornita nu urca mai sus de 85( verificat cu op-com). Daca dau drumu la caldura chiar si in timpul mersului, scade temp si al 70 grade. Am schimbat doua termostate firme diferite insa fara succes in rezolvarea problemei. La ultima schimbare a distributiei am omis sa schimb pompa de apa. Vreau sa mentionez ca vara daca stau in aglomeratie temperatura a urcat si peste 90 grade si a pornit termocupla. Posibil de vina pompa de apa? Sa aiba inceput de sfarsit? Sa nu faca suficienta presiune ?
Multumesc pentru raspunsuri.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,457
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cumva pui problema greșit...faptul că în motor nu se ridică temperatura exclude pompa de apă (o pompă de apă pe miriște ar duce la supraîncălzire, deci pe dos), dar duce spre termostat. Termostatele sunt cam năzuroase la Opel, ptr multe motoare se recomandă doar original, aftermarketurile pot face figuri, mai devreme sau mai târziu.
PS
Și mă îndoiesc, grav, că dacă ai citit cât susții, nu ai auzit de problema termostatelor.
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Primul termostat pe care l-am incercat , schimbat de mine a fost pe Gates. Al doilea a fost schimbat in service unde la fel au zis si ei sa se puna original.( Nu am fost eu cu masina in service, deci nu as sti sa zic ce scria pe.cutie, daca chiar a fost 100% original sau nu). Am citit ca unii colegi chiar au polisat palaria termostatului nou, dar parca imi.vine greu sa cred ca am ghinion cu doua termostate noi, marci diferite(poate al doilea chiar original).
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,457
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu ai fi primul ghinionist! Dacă insiști pe-acilea, pe forum, o să gasești cazuri.
Ai putea să-ți dai seama dacă al doilea era original, dacă ți-ai aduce aminte prețul, măcar ca ordin de mărime, ptr că un termostat original este cam de 2-3 ori mai scump ca un aftermarket ”bunicel”.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR