Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Frate, am fãcut foarte bine, din punctul meu de vedere. Doar cã tu nu întelegi asta. Numai bine!
Skip ads

  • reluf16

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Și nu am vrut sã contrazic pe cineva. Dimpotrivã, am explicat prin ce am trecut, poate cineva va citi și i se va pãrea util.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai de aceea am scris si noi, ce ai facut este gresit si nu vrem sa repete si altii greseala ta. Argumenteaza cu ce ajuta motorul ceea ce ai facut tu. Daca te uitai in filtru vedeai pilitura de la pompa de injectie. Inainte sa inveti pe altii, documenteaza-te ca ceea ce faci e bine, urmarile la ce ai facut pot aparea instant sau in timp.
Astept argumentele tale cu privire la care este bine sa mergi cu motorina amestecata cu benzina si cu ce ajuta ca ai schimbat 3 filtre.
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Fratilor, întelegeti odata: nu am spus cã e bine sã mergi cu amestec în rezervor. Am spus ce am facut eu. Nu am gasit piliturã de fier în filtru. Nu are pompa de injectie. Pompa de înaltã presiune. Nu sunt specialist în Astra. Nu am spus cã ajutã motorul. Nu învãt pe altii. Vreau sã învãt pe altii sã aibã grijã sã evite prostia de a alimenta cu ce nu trebuie. Intr-adevãr, pot sã aparã multe probleme. Punct.
Skip ads

  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Cu calm, ca suntem aici sa dezbatem, dar nu atat de aprins.
Pompa de inalta isi face si ungerea si racirea cu motorina. De aceea este indicat sa ii puneti o motorina mai grasa, ori niste anamegatori/aditivi cu adevarat certificati si testati.
Prezenta piliturii in instalatie ar insemna bucati minuscule desprinse din mecanica rotativa a pompei, tocmai datorita ungerii deficitare.
Benzina prezenta intr-o cantitate semnificativa in instalatia diesel subtiaza/dilueaza/degreseaza/dizolva, ceea ce nu este tocmai indicat.
Cunoastem atatea cazuri in care s-a alimentat cu motorina cu apa, cu pamant(luata de la groapa, ca asa se mai practica acum multi ani), cu parafina (utilizata la vapoare) etc...
Platesti corect pe o motorina buna si masina merge corect.
Cand platesti putin pe o motorina proasta... E problema ta. Vei ajunge sa dai bani buni pe reparatii. Diesel e un motor care face si multe depuneri si trebuie intretinut corespunzator.
Voi cumparati diesel ca e(era) mai ieftin litrul si aveti consum mai mic, dar dati bani buni pe injectoare, pompe, regulatoare de presiune sau dpf off...
Nu e o solutie tocmai rentabila un diesel, daca nu ii sufli in fund imediat cum incepe sa sughite!

Eu am o rabla pe benzina si afara de bucsaraie si ECU(e Opel, normal!), nu prea am indesat bani in alte piese importante...
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Doar o intrebare: filtrul de motorina nu este amplasat inaintea pompei de injectie?
Si daca este asa, de unde pilitura din pompa in filtru?

PS Nu am vazut schema instalatiei de alimentare; doar intreb ...
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Eu nu am specificat "in filtru", ci in instalatie... Adreseaza intrebarea celui care a spus asa ceva. (Vezi mai sus). Probabil doar de pe returul de la injectoare sa ajunga inapoi in rezervor si de acolo sa ajunga in filtru Wink

In completare, "pilitura" am gasit doar in injectoare, nu in filtru. In filtru am gasit apa, depuneri de mizerie acumulata in timp, rugina sau alte depuneri venite de prin rezervor, sau chiar si o mazga neagra, datorata dezintegrarii unor furtune care "s-au macinat" in timp. Material de calitate proasta, care nu a fost utilizat conform actiunilor chimice ale motorinei... Probabil vreun after market pus de 'Nea Nicu...


Ultima modificare facuta de deleted-113970 la Vin 21 Jun, 2019 2:10 pm
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
turmol a scris:Doar o intrebare: filtrul de motorina nu este amplasat inaintea pompei de injectie?
Si daca este asa, de unde pilitura din pompa in filtru?

PS Nu am vazut schema instalatiei de alimentare; doar intreb ...

Pe retur.
Skip ads

  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pe retur este posibil sa ajunga pilitura in rezervor, dar in mod normal admisia combustibilului nu ar trebui sa fie aproape de fundul rezervorului unde se depune pilitura metalica.
Dar daca zici ca ai vazut pilitura in filtru ...

Later edit

Da, @svasile a vazut pilitura; citez: "Daca te uitai in filtru vedeai pilitura de la pompa de injectie"


Ultima modificare facuta de turmol la Vin 21 Jun, 2019 4:46 pm, modificat de 2 ori in total
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Presupun ca te referi la afirmatia lui svasile, de mai sus... Nu s-a confirmat cert pana acum, dar uneori mai avem si veverite prin rezervor, ca nu gasim explicatii de ce merg masinile asa prost.
Span sau pilitura, cum o denumim pe aici eu am gasit in injectoare pe la VW. Infundate bine, ca pe unele nu le cureti nici cu mama ultrasunetelor. Nu e interzis sa gasesti si la Opel, ca e acelasi principiu de functionare.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
turmol a scris:Pe retur este posibil sa ajunga pilitura in rezervor, dar in mod normal admisia combustibilului nu ar trebui sa fie aproape de fundul rezervorului unde se depune pilitura metalica.
Dar daca zici ca ai vazut pilitura in filtru ...

Later edit

Da, @svasile a vazut pilitura; citez: "Daca te uitai in filtru vedeai pilitura de la pompa de injectie"

E ultima postare, nu imi mai pierd timpul.
Tu crezi ca pilitura se decanteaza pe fundul rezervorului? Cum crezi ca se misca motorina in rezervor in mers? Te- ai uitat vreo data in filtrul de motorina atent cand l-ai inlocuit?
Poate vrei sa citesti si ce spun colegii de forum https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=122876.
Si DA eu am vazut pilitura cand am schimbat filtrul si la mine si la alte masini. Tu ai inlocuit vreo data un cartus de filtru de motorina?
Citeste mai intai pe google si dupa aceea vino sa ma contrazici, cu argumente nu cu pareri proprii.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Fara nervi, svasile, ce spui are logica. Fluxul de carburant venit din retur se tulbura prin rezervor si e supt inapoi. Nu iti trebuie prea multe cunostinte de fizica fluidelor pt asta.
Eu am scris de vreo doua ori mai sus ca nu am intalnit. Vad ca tu o afirmi si sunt receptiv ca buretele la anumite lucruri, dar numai daca au si o afirmatie logica, nu doar din teorie.
Ii asteptam si pe altii sa dezbata problema, cu benzina peste motorina si eventual cum au rezolvat - cum au golit instalatia si prin ce metoda, ce au schimbat si curatat, cum se comporta dupa aceea, daca sunt efecte urate dupa ce au facut gresala, cat a costat sau daca a facut asta singur etc.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Volodin, ma enerveaza cand ma contrazice cineva fara argumente, doar ca asa crede el. Eu imi schimb singur filtrele si ma uit atent de fiecare data in carcasa, chiar daca nu am bagat niciodata benzina peste motorina si alimentez cu motorina buna din peco, tot gasesc putina pilitura fina.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Stiu cum e cu contrazicerile. Vezi p-aici cum unii vorbesc de pere iar altii de bretele... Exemplu, aici, in ultimele post-uri:
https://www.clubopel.com/vie...75&highlight=
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Normal,atunci cand faci o afirmatie,trebuie sa o argumentezi pentru a o sustine...! in cazul contradictiilor,e obligatoriu sa-ti sustii afirmatiile cu argumente...!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
In momentul asta am parasit forumul. Va doresc numai reusite si rezolvarea tuturor solutiilor intr-un mod cat mai simplu. Succes!
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca mai citeste cineva pe aici, revin. Masina merge foarte bine si acum, la 219000 km. Poate mai bine decit inainte de a pune benzina. Cred ca iarna o sa-i mai aplic 1-2 l de benzina la un rezervor. eu cred ca-i face bine (in cantitate mica). Socru-meu, cind traia, avind un Opel Ascona diesel (1,6) punea cam 10 l benzina la un rezervor iarna. Mergea masina aia de minca nori.
  • gigiore

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Dumnezeu sa-l ierte. Aveam si io un vecin care facea focul sub Raba iarna, dar aia se intampla acum 30 de ani. Noi suntem in 2019...
Acum, motorina care se vinde la pompa fiind Euro 6 are mai putin sulf, care are propietati de ungere.
Motorul tau si altele Euro 4, Euro 3, erau gandite sa faca ungerea la pompa de inalta prin motorina. Deci oricum deja motorina pe care o bagi de la pompa e proasta pentru ele, daca mai adaugi si benzina nu numai ca se distruge pompa, dar ai sanse mari ca pilitura sa ajunga si in injectoare si sa vezi distractie atunci.
Fiecare face ce vrea cu masina lui si baga ce vrea in rezervor. Baga 10l la plin daca zici ca Ascona manca nori si avea doar 50-60 de cai. Iti dai seama cu merge Astra cu 120-150 de cai?
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Frate, m-ați omorît cu o piliturã... Nu am gãsit așa ceva. Am mașina de nouã. Doar eu am mers cu ea. Am exploatat-o ca orice om normal pentru a mã bucura de ea cît mai mult. Pilitura cine știe din ce cauze apare la voi. Nu am gãsit așa ceva nici pe bușonul de golire ulei care are magnet. Sunt de acord cã ungerea pompei de înalte se face cu motorinã, dar nu cred cã poate o cantitate infimã de benzinã la un rezervor de 50 l, sã o subțieze atît cît sã distrugã ceva. Este doar pãrerea mea.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ce prosti sunt astia de la opel, nu ne-au spus ca masinile diesel merg mai bine cu benzina...🤣
Baga ce vrei in masina ta, pilitura de la pompa de motorina o gasesti in filtrul de motorina (daca sti sa te uiti) nu pe busonul de ulei, nu are nicio legatura circuitul de combustibil cu cel de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR