Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ce ulei va baga de 120lei litru?
Cel original GM e aprox 50lei litru si e cel indicat pt schimb...
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
uite asa se fac banii pe spatele clientilor pacaliti...
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Daniel, unde te-ai interesat, ai idee, conductele vin cu oringuri sau fãrã?
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Ska, nici nu am mai întrebat, ziceau ca e ceva la butoi de 200 l. A rãmas sa ma prezint eu cu uleiul, GM AW-1 15l, cu toate ca mi se pare cam mult. Oricum aștept sa îmi vina conductele, cei unde am dat comanda au zis ca le aduc în 7 zile, ca nu sunt pe stoc nicãieri în tarã si pânã atunci am timp sa mai ma interesez unde sa fac schimbul uleiului. Voi unde l-ati schimbat?
Skip ads

  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Astazi am schimbat si eu uleiul la cutie. Am folosit 10 litri de ulei GM AW-1 si modul de lucru a fost urmatorul:
- am desfacut surubul de nivel(a curs cam 600 ml ulei, motorul la 90 grade) dupa am scos busonul de golire, a mai curs cam 2,1 litri.
- am montat busonul la loc, turnat in cutie 3.5 litri ulei, dupa am scos conductele de la radiatorul de racire(am folosit aceasta metoda deoarece tot trebuia sa le inlocuiesc, avea pierderi) am conectat turul de la cutie cu conducta aferenta ce duce la radiator, la cealalta conducta am montat un furtun pentru a directiona uleiul intr-un bidon, in returul ce intra in cutie am montat alt furtun pentru a alimenta cutia cu ulei proaspat prin intermediul unei pompe de ulei.
- am pornit masina in P, am dat drumul la pompa si pe masura ce iesea uleiul din alimentam cutia prin intermediul pompei de ulei.
- am continuat toata treaba pana a inceput sa iasa ulei rosu aproape la fel ca cel din bidon, in cazul meu 6 litri, tot atatia am si bagat.
dupa am refacut nivelul, care era aproape cum trebuie.
Cu toate ca am scos ulei din cutie pana a inceput sa iasa rosu, atunci cand am facut nivelul (dupa ce am incalzit bine masina) se mai inchisese putin.

Ca prima impresie dupa schimb, nu am mers mult, pot spune sa cel putin la retrogradarea vitezelor se observa o imbunatatire vizibila. si la schimbatul vitezelor merge altfel, astept sa mai treaca ceva Km ca sa imi fac o idee clara.

am facut cam150 km de la schimb totul ok. multumit, chiar, cum am spus mai sus, se observa o imbunatatire in comportamentul cutiei. astept sa treaca 2-3 mii km ca sa trag o concluzie clara, referitor la faptul " ca nu e bine sa schimbi uleiul din cutie daca ai mai mult de 150+ mii Km " ca poti sa ai necazuri.
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Tu singur ai schimbat? Te pricepi un pic, felicitãri ☺
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Da, cu putinã documentare.
Inițial am cautat un service unde sa îl schimb, când am gãsit unul undeva prin București au zis ca nu se bagã cu uleiul meu GM AW-1 si nici nu îmi garanteazã ca nu am probleme dupã schimb(ãsta a fost rãspunsul pe care l-am auzit peste tot unde am intrebat, plus la Opel a zis ca nici nu îmi recomanda în nici un caz) si asa am zis sa incerc. Acum aștept sa treacã ceva km sa revin cu concluzii. La prima vedere pot sa spun ca se comportã chiar mai bine.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Bravo ! Felicitari !
Sper ca nu vor fi pb.
Sa ne tii la curent cu evenimentele, si imbunatatirile Smile
Skip ads

  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Da, deocamdata am parcurs aproximativ 500 km. Ca prima impresie totul este foarte bine, pot spune ca se observa o imbunatatire in comportamentul cutiei, la modul ca schimba mai bine in special cand retrogradeaza treptele de viteza si cand schimbi pozitia P,R,N,D.
Deci schimb mai bine ca inainte.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salut! Revin cu noi informatii.
Dupa cum am spus primul schimb al uleiului(10 litri dupa metoda descrisa mai sus) l-am facut la aprox. 180 K km, atunci nu s-a observat vr-o schimbare majora in comportamentul cutiei decat in retrogradarea vitezelor(parca se facea mai lin) si la schimbul din P-R-N-D. Mentionez inca o data este prima masina cu transmisie automata pe care o conduc, iar la momentul achizitiei se simtea cand schimba vitezele ceva foarte usor cam ca la cutiile manuale, "o intrerupere de cuplu" la fel si cand retrograda vitezele se simtea ceva foarte lin..
Prin luna martie anul asta dupa aproximativ 5000km am decis sa ii repet procedura cu inca 10 litri de ulei. Vreau sa zic ca uleiul scos era inchis la culoare, o "turbucala" maro, ceva ca o spalatura, nu se simtea uzat la "mana" dar avea un aspect urat. Dupa schimb(al doilea) cutia a functionat la fel ca si dupa primul.
Surprinzator cutia si-a schimbat, in bine, comportamentul de o saptamana incoace dupa 2000Km de la al doilea schimb la modul ca acum schimbul vitezelor si retrogradarea lor se face aproape insesizabil, la unele chiar nu se simte nimic si asta de la viteza a 3-a in sus. Ma surprinde acest lucru, ma gandesc, daca era sa se schimbe ceva in bine se facea dupa schimb nu dupa doua luni si 2000km, nu stiu poate gresesc. Una peste alta e de bine sper sa nu fie doar o "toana"

Mai am o dilema si ea e legata de filtrul de ulei din cutie:
1- cat e "garantat"-km, cat tine, e life time la fel ca uleiul Smile);
2- dupa schimbrile de ulei pe care le-am facut se poate sa il fi supus vr-unui stres, la modul ca schimburile de ulei sa fi pus in miscare resturi/reziduri care sa fi ramas in el; Intreb pentru ca dupa o asemenea modificare a comportamentului cutiei, in bine, iti pui tot felul de intrebari. Ma gandesc, poate gresesc, poate e o presupunere gresita ca acesta sa fi cedat si de aici modificarea comportamentului cutiei. De aici alta intrebare:
3- filtrul poate ceda? daca da ce se poate intampla, bine nu are cum sa fie.

Multumesc! si scuze de postul lung.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pãi, ai schimbat uleiul de 2 ori, si filtrul ioc? Am citit si posturi anterioare, dar n-am remarcat sã fi zis ceva de filtru... Confused
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Nu, ca pe unde am întrebat, la service-uri de cutii automate(nu vorbesc de reprezentante, astia nici sa nu audã de nimic în materie de servisat cutia automatã), au spus ca se schimba numai dacã se intervine la cutie, dacã se umbla în ia...ca ar fi ceva gen o sita metalica, acum nu stiu ce sa zic si ce implicatie poate sa aibe în cazul meu...
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Mie nu prea mi se pare normal sã schimbi uleiul ºi filtrul nu...adicã uleiul se uzeazã, se murdãreºte, eventual contamineazã, dar fitrul rãmâne virgin?! Haida, deh!...da' poate numai eu am idei de-astea...
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Asa mi se pare si mie normal, dar cum am spus, am intrebat si raspunsul a fost, cum am mai spus, ca se schimba doar daca se intervine la cutie, el fiind in interiorul cutiei si pentru schimbarea lui trebuie demontata cutia.
Am intrebat chiar ieri dupa masa la un service de cutii automate din bucuresti, le-am spus toata povestea si au spus ca in cazul in care masina(cutia) merge bine nu are rost sa umblu la ea, daca cutia si-a schimbat comportamentul in bine dupa schimb nu e un semn rau. Ca ce am cu cutia, vreau sa repar ceva ce merge bine. Mi-au spus ca am facut bine ca i-am schimbat uleiul si faptul ca am folosit mai mult ulei decat intra in cutie (7-8 l) pentru un schimb este bine ca se curata mai bine cutia...
Am intrebat daca filtrul poate ceda, si au spus ca putin probabil, acesta fiind ceva gen o sita metalica.
Manopera pentru inlocuirea lui la cererea clientului, dar nu mi-au recomandat, este 1300 RON (dat jos cutia pus la loc, plus montat demontat cutia), dar repet, mi-au recomandat sa imi vad de treaba daca cutia nu are nimic. Acum nu stiu ce sa mai zic, deocamdata ma bucur de masina, zici ca am alta cutie pe ea, nu ca inainte nu mergea bine, dar acum schimba aproape insesizabil cel putin de la viteza a 3-a in sus nici nu zici ca mai "schimba"..
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã filtrul e în cutie și nu se poate accesa decât prin demontarea ei, e altceva...nu toate cutiile au filtrul așa greu accesibil...
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
AF40 nu are filtu de ulei pt cutie ( nu e ca la DSG de ex, unde la 60k, se schimba si uleiul si filtru, obligatoriu )
Are doar o sita pentru depuneri, mizerii ( cam neeficient, zic eu ) dar nu se poate curata, inlocui, decat daca dai jos cutia, si o demontezi.
Tocmai din acest punct de vedere, este indicat un schimb de ulei ( cat mai complet, nu doar 2,5-3L, de la o curgere ) din cutie, cat mai des.
Din alte forumuri citire ( gen ford/volvo/saab/etc - aceasta cutie fiind una pusa pe multe masini ) ei recomanda un schimb la aprox 30k mile ( deci aprox 50k km )
Eu am schimbat prima data uleiul in cutie la vreo 62k km, si a iesit f negru. Am inlocuit de trei ori cei 2,5L care au iesit din cutie, pana cand culoarea uleiului la ultima golire a fost foarte aproape de rosu uleiului noi. Nu am avut pb nici inainte nici dupa schimb.
Acum la revizia de 100k km, intentionez sa-l schimb iar. Dupaia tot la 50k km.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am inteles, oricum m-am cam linistit dupa discutia de ieri cu baiatul de le service-ul respectiv. Faptul ca am schimbat de doua ori cate 10 l ulei, este bine, mi-a zis ..cu cat folosesti mai mult ulei cu atat mai bine. Cand am scos uleiul la al doilea schimb acesta era ca o "turbucala" inchisa la culoare ca o spalatura maronie, cu toate ca scosesem din cutie uleiul pana a inceput sa iasa rosu.
Acum sintetizand la cele petrecute cu schimbul la cutie sunt sigur ca i-am facut bine cu toate ca la inceput nu eram prea sigur.
Acum va cer un sfat, o parere, de acum incolo am de gand ca de fiecare data cand fac schimbul de ulei la motor sa fac si la cutie(cei 2.5-3 l cat curge din ea) asta insemnand o data pe an si max 10-12 mii km e buna metoda?, sau tot uleiul dupa 4-5 ani sau 50-60 mii km?(un schimb cum am facut pe astea doua cu 10 l ulei), ca si cost tot ala este. Ma gandesc ca este mai simpla prima metoda.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic. N am pregatire pe partea mecanica. Dar gandind stramb, stand drept ( sau, era invers? Smile) ) parerea mea e ca si acei 2,5-3L oricum se vor "contamina" cu restul uleiului, in cei 10-12k km, si pana la urma nu va merge niciodata cu ulei "mai proapat" ci doar va fi improspatat. Daca tot nu faci km multi, fa la 2-3 ani sau 25-30k km un schimb complet daca tot vrei sa schimbi asa des uleiul in cutie. Parerea mea.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru parere, ramane sa ma hotarasc pe viitor.
  • mikyk

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Germania
  • Masina: Meriva 2011 Z17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stie cineva ce model de cutie automata am eu pe Meriva B 2011 ,1,7 DTI ,74 KW?
Eu am intrebat la reprezentanta in Germania cand se schimba uleiul la CV si mi s-a zis ca nu se mai schimba la generatia noua.
Deci nu o sa-l schimb mai ales ca am doar 65.000 km.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR