Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Bau Bau a scris:Pai și nu face rãu la disc? Sau probabil pintenul respectiv este confecționat dintr-un material mai moale....

Va zgaria discul.
Depinde cat se merge asa.....
Preventiv, se schimba placutele inainte, cand mai au 3 mm de material.
Cine doreste poate interveni asupra pintenilor sa ii ajusteze la 1 mm.
Pentru a folosi placutele la maxim.
Skip ads

  • coshmaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.

Nu o sa merg mai mult de 2000 de km pana la revizia din februarie cand o sa schimb toate filtrele si uleiul. Sper sa ma tina pana atunci.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mi-am invatat masina cu senzorii de presiune cumparati de pe ebay...
Merg toti, daca merg cum trebuie, e de vazut...
Acum indica undeva pe la 2.1, si o sa ma duc la vulcanizare sa vad daca e corect si apoi sa fac presiunea care trebuie...
Nu mai stiu cat mi-au bagat la vulcanizare cand am montat senzorii...
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
super, acum ai monitorizare totala la presiuni Very Happy
Skip ads

  • Vallach

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Vallach a scris:Am impresia ca exista totusi o problema la cutia de viteze, desi am tot citit cum ca s-ar fi rezolvat pentru generatiile mai recente de Astra J.

Pe scurt, la orice masina ce am condus-o, schimbarea treptei de viteza din a 2-a in a 3-a se face foarte simplu, impingand schimbatorul inainte sau cu o mica inclinare spre dreapta.
La Astra J, in schimb.. nu e asa de simplu.

Pentru a intra in treapta 3 trebuie sa impingi putin inainte, apoi sa ghidezi schimbatorul spre dreapta, apoi iar inainte, pana la capat.
Altfel nu intra in viteza.

Am carait azi de 2 ori cutia si nu pricepeam de ce nu intra in a 3-a.
(nu e prima data cand observ acest lucru)

Pe loc (adica cu rabdare si atentie), vitezele se schimba lejer, insa pe accelerare (a se intelege: schimbare rapida a treptelor de viteza), nu intra in a 3-a foarte usor!


Ieri am intampinat din nou probleme la selectia treptelor de viteza, de data aceasta din treapta 1 in treapta 2.

Pornit mai tare de pe loc, cand sa schimb treapta a doua nu intra in viteza nicicum. Lasat masina sa ruleze putin pe liber, apasat pedala de ambreiaj de cateva ori si abia dupa 3-4 tentative a intrat in a doua.

Precizez ca motorul era cald.

Destul de neplacuta situatia, mai ales ca masina are putin peste 3000 km facuti in 10 luni de la achizitie (o folosesc destul de rar).

M32 Gearbox

With selection issues most common on 2nd, 3rd and 4th issues to look out for are:
- Popping out of gear, once selected and power is applied the gear stick returns to neutral
- Crunching when attempting to select gears, usually worse at high rpm
- Poor gear change / Selection


Am repetat scenariul pe Logan.. Pornit tare de pe loc, dus motorul in aceeasi plaja de turatii ca si cu Astra, apoi schimbat in a doua..
nici o problema.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
M32 Gearbox

With selection issues most common on 2nd, 3rd and 4th issues to look out for are:
- Popping out of gear, once selected and power is applied the gear stick returns to neutral
- Crunching when attempting to select gears, usually worse at high rpm
- Poor gear change / Selection
.................
The cause is typically down to wear and tear, mainly caused with more enthusiastic gear changes. The engagement teeth on the problem gear / hub wear down and lose their points becoming bured / rounded as seen below, if left eventually popping out will occur.
Occasionally these issues can also damage the nylon fork guides, which then require replacement.

Nu este cazul la tine.
La cald, vascozitatea uleiului galben (cu acesta este umpluta din fabrica) este prea mica si nu asigura o frictiune suficienta intre inelul sincron si pinionul treptei selectate, treapta 2 in cazul tau.
Astfel, nu se realizeaza in timpul dorit de tine egalizarea rotatiilor intre arborele trenului mobil si pinionul treptei 2.
La rece este normal sa intre mai greu.
Eu am schimbat uleiul si am pus ulei rosu GM 75w85 GL4, care are vascozitate >dubla la cald: 13.2 vs 6.2 la 100 °C si 73 vs 31 la 40 °C .....
Cutia se comporta mult mai bine.
  • Vallach

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Hmm.. cred ca este vorba si de o limitare a sincronizatorului, nu neaparat un defect.
Solutia simpla ar fi schimbul treptelor de viteza in plaje de turatii mai joase (insa nu subturat).

Putin dezamagit, speram sa o pot conduce mai sportiv Smile

Legat de ulei, voi intreba de solutia propusa de tine la service-ul Opel, imediat se face vremea primei revizii.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
O certitudine: M32 nu are treaba cu sportivitatea
Eu nu am propus nimic......
Skip ads

  • Vallach

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Prin "sportivitate" nu ma refer la performante de circuit, ci la faptul ca, fiind un motor pe benzina, ma astept sa il pot tura pana la 3500 rpm si apoi sa schimb treapta de viteza.
Intre 1500-2500 rpm abia daca trage motorul.. iar limita rosie incepe la 6500 rpm.

A/B 14 NET
Putere: 140 CP @ 4900-6000 rot/min
Cuplu: 200 Nm @ 1850-4900 rot/min
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am sesizat problema asta cu treptele de viteza mai demult, pana in 5000 km.
Chestia e ca la mine parca facea cand schimbam repede (oarecum subturat, adica cand schimbam la sub 2700, sunt sofer si de diesel si vectra vede 3500 foarte des, apropola vectra cu multi km luata sh nu am observat niciodata problema asta).
Intre timp ori m-am obosnuit cu masina, ori s-a reglat de la sine...
Oricum, am de gand sa-i schimb uleiul din cutie cu altul, si dupa ce-l scot pe cel din cutie il voi analiza foarte atent sa vad daca are elemente nedorite...
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Vallach a scris:Prin "sportivitate" nu ma refer la performante de circuit, ci la faptul ca, fiind un motor pe benzina, ma astept sa il pot tura pana la 3500 rpm si apoi sa schimb treapta de viteza.
Intre 1500-2500 rpm abia daca trage motorul.. iar limita rosie incepe la 6500 rpm.

A/B 14 NET
Putere: 140 CP @ 4900-6000 rot/min
Cuplu: 200 Nm @ 1850-4900 rot/min


O poti tura si la 6500
Ideea este sa nu schimbi repede..... da-i ceva timp!
Stim ca intre cresterea turatiei si timpul de schimbare a vitezelor este o relatie inversa, data de incordarea soferului!
Focusarea pe business... Smile
  • Ovidiu85

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut! M-a lovit o persoana saptamana trecuta si trebuie sa bag masina in reparatie. Nu sunt hotarat la care reprezentanta sa merg, Braila sau Galati. Imi poate da cineva un sfat? Care sa mai fi reparat masina in una din cele cele doua locuri.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mergi la Braila.
  • Day

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2014 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:M32 Gearbox
Eu am schimbat uleiul si am pus ulei rosu GM 75w85 GL4, care are vascozitate >dubla la cald: 13.2 vs 6.2 la 100 °C si 73 vs 31 la 40 °C .....
Cutia se comporta mult mai bine.


Am schimbat si eu uleiul de curand, s-a folosit RAVENOL MTF-3 SAE 75W.
Am simtit o imbunatatire dupa schimb, uleiul original era clar fara contaminari vizibile.

Poti te rog sa-mi spui cat ulei ai bagat? Evenutal si procedura?
Mie mi-au spus ca nu are gaura nivel de prea plin si se pune cantitate exacta (2.2 sau 2.4l nu mai retin exact)
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Am pus 2.5 litri.
Procedura?!
Termen pretios...
Se scurge pe jos si se introduce pe sus!
Nu are buson de nivel.
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Cui ii mai scârțâie pedala de ambreiaj? Imi face doar la frig. Se aude și cu motorul pornit și cu el oprit. Când ridici ușor piciorul gen sa pleci de pe loc parca se freacã de un cauciuc ceva..
M-am tot uitat sa vad pe unde ne as putea sa ii dau cu wd40 dar nu m-am prins încã.

Dacã aveți ceva sfaturi de dat....in afara de a merge la service.😁 le apreciez anticipat
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Dai printre pedala si suportul din pedalier.
Pe ambele parti.
Se va infiltra spre bolt si va unge si lateralele pedalei si suportului.
Apesi de cateva ori pedala si mai dai o data....
  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 735
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ptr a nu se imbacsi zona de la uleiul wd-40, recomand sa folositi spray cu PTFE (adica teflon). dupa ce dai cu spray-ul, in cateva minute se evapora solventul si zona ramane uscata, dar lunecoasa.

cautati pe emag lubrifiant cu PTFE. puteti folosi si cele de la Mannol, nu e nevoie sa fie ceva scump.
  • danielus

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salutare!
La revizia de 2 ani se mai schimba si altceva in afara de ulei si filtre? Daca a facut cineva de curand aceasta revizie in Bucuresti, ar fi binevenite niste informatii despre cost si reprezentanta la care a fost facuta.
Multumesc!
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Revizia 2, sfârșitul lui iulie, filtre+ulei, în jur de 750 RON la Erebus. Posibil sã mai fi crescut pretul de atunci. Cu brexit-ul, criza petrolului, defrisarile din Amazon s.a.m.d. mai stii?!...
Baftã!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR