Vallach a scris:Am impresia ca exista totusi o problema la cutia de viteze, desi am tot citit cum ca s-ar fi rezolvat pentru generatiile mai recente de Astra J.
Pe scurt, la orice masina ce am condus-o, schimbarea treptei de viteza din a 2-a in a 3-a se face foarte simplu, impingand schimbatorul inainte sau cu o mica inclinare spre dreapta.
La Astra J, in schimb.. nu e asa de simplu.
Pentru a intra in treapta 3 trebuie sa impingi putin inainte, apoi sa ghidezi schimbatorul spre dreapta, apoi iar inainte, pana la capat.
Altfel nu intra in viteza.
Am carait azi de 2 ori cutia si nu pricepeam de ce nu intra in a 3-a.
(nu e prima data cand observ acest lucru)
Pe loc (adica cu rabdare si atentie), vitezele se schimba lejer, insa pe accelerare (a se intelege: schimbare rapida a treptelor de viteza), nu intra in a 3-a foarte usor!
Ieri am intampinat din nou probleme la selectia treptelor de viteza, de data aceasta din treapta 1 in treapta 2.
Pornit mai tare de pe loc, cand sa schimb treapta a doua nu intra in viteza nicicum. Lasat masina sa ruleze putin pe liber, apasat pedala de ambreiaj de cateva ori si abia dupa 3-4 tentative a intrat in a doua.
Precizez ca motorul era cald.
Destul de neplacuta situatia, mai ales ca masina are putin peste 3000 km facuti in 10 luni de la achizitie (o folosesc destul de rar).
M32 Gearbox
With selection issues most common on 2nd, 3rd and 4th issues to look out for are:
- Popping out of gear, once selected and power is applied the gear stick returns to neutral
- Crunching when attempting to select gears, usually worse at high rpm
- Poor gear change / Selection
Am repetat scenariul pe Logan.. Pornit tare de pe loc, dus motorul in aceeasi plaja de turatii ca si cu Astra, apoi schimbat in a doua..
nici o problema.