Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Este esential ca SAS(steering angle sensor) si SAS offset sa fie ambele pe 0, altfel nu faci nimic. Iar cand faci rotatii catre capete de volan, trebuie sa ai acelasi valori si cand faci cursa la stanga si cand faci la dreapta. Daca toate astea sunt ok, poti trece la pasul urmator: click pe programming, enter security code (neaparat sa ai codul) si ar trebui sa ai la "Steering angle sensor" mesajul OK, SAS offset - 0, iar apoi dai "start activation" astepti mesajul de validare si ar trebuie sa fie ok. Neaparat dupaia trebuie sterse erorile ca sa scapi de eroarea de ESP.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Confirm, am calibrat eu cu OpCom la Astra H 1.7cdti si a mers.
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Vã mulțumesc am reușit dupã cum ați spus. Dar dupã cum era de așteptat de la opel deja a apãrut altã problemã mult mai deranjantã dar care nu are legãturã cu cim-ul.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumim ca ne-ai spus si ce problema a aparuta dupa CIM...
Skip ads

  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Se aude un fel de scârțâit ascuțit la accelerare. Se aude mai accentuat dacã apãs mai tare accelerația. Dacã apãs ușor și urc în turații, nu conteazã pânã unde, nu se aude.
https://youtube.com/watch?v=rgTO1VA5fm8
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pare ca scapa aer din circuitul de admisie pe o gaurica-ceva (intercooler, sau furtun spre/dinspre intercooler). Sau poate iti freaca vre-o curea, ori poate mai grav paletele turbinei ating de exteriorul carcasei.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dupa sunet as zice turbo dar poate scapi si este doar fisurata garnitura.
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cred cã am gãsit problema, rãmâne sã vãd cum rezolv cu șurubul rupt. Nu mai continui cu off-topicul, mulțumesc încã odatã pentru implicare.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Zona e afumata, cel putin pe acolo ies ceva gaze
  • IIonut708

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Salut,aseara mi a ramas masina in Hemeius,n a mai vrut sa porneasca,pun contactul ,invart si nimic,dar nu se aude nimic,o fi de la cim ul asta ca mi a mancat juma de viata masina asta(opel astra h z1.7dth 2005),asta mi se mai intampla si inainte sa moara de tot dar o lua dupa ceva incercari,am fost la service si au spus ca e electromotorul asa ca l am reparat insa nu e de la el..😥
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

e foarte posibil sa ai probleme cu contactul cu cheie dar si cu CIM...

Contactul cu cheie e legat direct la cim dar de acolo legatura cu modulul de control este pe can, la fel si cu ECU.
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut ... am citit tot ce am gãsit in legãtura cu CIM dar din toti cu probleme legate de aceasta pacoste CIM nu da o rata reusitã de 100% dupã ce se chinuie sa demonteze sa sudeze pini etc ... c-am toti au luat-o pe ghicite iar cu înlocuire cu SH iar ambiguu ca trebuie cod securitate la cel sh si butuc cu chei ba nu trebuie cu chei ... chiar nu stie nimeni de specialitate electrician la Opel sau un pasionat ce are cunostinte avansate fan Opel ce trebuie exact fãcut la acest CIM ... înteleg ca aceste cunostinte se plãtesc dar eu in zona mea încã nu am gãsit pe cineva care este exact pe problema aceeasi presupunere ca poate este de acolo sau acolo .... la mine rar nu porneste la prima cheie si clipeste masina in bord dar de o vreme nu mai merge închiderea centralizatã tot timpul nici cu cheia de rezerva bateriile fiind schimbate dar atunci cind merge sa închid din telecomanda merg ambele chei perfect .. dacã este din CIM cum se poate repara si unde ... multumesc
Skip ads

  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca club Opel nu mai este un loc unde ceri ajutor la probleme legate de opel ....poate a devenit o afacere si daca nu este profit nu mai prezinta interes probleme de genul expus mai sus ....mai am o nedumerire legata de CIM si de inchiderea centralizata care nu merge tot timpul din cheie ....am observat ca daca apesi butonul din bord care inchide usile se aprinde un led rosu in buton iar cind inchid din cheie se inchid usile dar nu se aprinde acel led in bord....la acelasi model de masina un astra h 1.4 din 2006 a unui vecin se aprinde ledul rosu cind inchide cu cheia ...la mine de ce nu face la fel... stie cineva ?
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Probleme cu CIMul sunt diverse. De si la fostul Opel aveam clema pentru CIM in timp am descoperit ca claxonul nu mai functiona din cauza ca se oxida conectorii de la butoanele de volum de pe volan.
Cel mai usor le cureti regulat sau le lipesti direct. 99% rezolva problemele de claxon, de si majoritatea cred ca este chiar din CIM realitatea este alta.
Spor!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Off topic:
Eu intelesesem ca acest loc, ClubOpel, este o comunitate in care socializezi, discuti, oferi si ceri sprijin/ajutor/idei. Nicidecum doar ceri ajutor.
Inca mai sunt suficiente persoane care incearca sa ajute, fiecare dupa posibilitatile sale. Si foarte important, fiecare in stilul sau.
Unii ca mine, daca nu inteleg ceea ce scrie un coleg, renunta si ... trec mai departe.
Sunt altii care si-au dezvoltat o afacere, pe care o popularizeaza inclusiv in acest loc. Atat timp cat este "pe fațã", nu vad o problema din asta, nu baga mana in buzunarul nimanui, ofera niste servicii ... pe munca lor, stiinta lor, timpul lor, eventual si banii lor investiti.

P.S. Sa intelegem ca masinile care din fabrica nu au comenzi pe volan, nu au nici claxon? (este o gluma, fireste)

P.P.S. O sa primesc injuraturi, stiu, imi asum.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

off topic:

de acord cu @sebage, intri pe forum, postezi si daca cineva crede ca are o solutie si doreste sa posteze, o face.

Faptul ca @CHIRIAC nu a primit nu a primit un raspuns nu inseamna ca forumul "a devenit o afacere" - o fi pentru unii, dar cred ca aici pur si simplu nimeni nu a stiut care e rezolvarea.

Nu cred ca va fi cineva care sa dea solutia (doar din noroc, eventual), mai ales ca noi nu putem masura nimic (eu si daca as putea nu cred ca as gasi solutia din prima si fara cheltuieli). Chiar dvs. @CHIRIAC, ati zis ca ati citit tot ce tine de CIM si nu ati gasit solutia. Mie mi se pare un defect dificil.

Daca doriti o schema de inchidere centralizata si nu dispuneti de TIS, spuneti si va promit ca o postez. Dar masuratorile va revin, asta daca incercati sa o rezolvati dvs.

on topic:

Ca sa revin, @CHIRIAC, ar fi bine in primul rind sa faceti o diagnoza cu tester dedicat OPEL (nu multimarca) si sa postati codurile de eroare.

Dar, sincer, dupa cum ati pus problema, nu cred ca veti incerca sa reparati dvs masina ci cred ca de fapt incercati sa primiti ceva informatii pentru a nu merge la atelier fara nimic, asa cum de fapt incearca majoritatea... (nu ca asta ar fi ceva rau! dimpotriva!)


Astept(am) codurile de eroare.

Multumesc!
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru atenție și eventuale critici .. stați liniștiti nu promiți injurii .. interesant ca la prima postare nu a reacționat nimeni dar la a doua unde am captat puțin atenția 😏 sunt deja doua rãspunsuri ... ok ... revenind la problema mea cu CIM într-adevãr nu am încredere in super mecanicii de azi pentru zeci de motive întîmpinatã chiar de mine și la care am avut rezolvare tot din genul asta de tutoriale pe care caut sa le înțeleg logic și dupã sa intru in demontat mașina ... încercam citind sa vãd citi au rezolvat din punct de vedere mecanic ... prin demontare curãțare mufe contact lipituri reci etc ... și citi prin resoftare sau resetare prin înlocuire cu alt CIM nou sau SH ..... concluzia este ca dacã se demonteazã CIM de pe mașina ta sau alta sau nou el este /deranjat / din poziția lui și dacã este contact imperfect se poate ca el sa disparã si CIMul sa funcționeze iar ok o perioada ... asta am citit pe aici ce au pãțit alții dar și dacã au încercat sa îl reseteze sau resofteze pe al lui direct pe mașina fãrã sa demonteze piesa nu au rezolvat nimic chiar fãcând mai rãu distrugând CIM prin ștergerea soft .... aici gãsesc logic ca dacã el are contact imperfect nu ai cum sa repui soft bun intr-o piesa defecta mecanic ... asta ca și cum ai face o injecție cu vaselinã ultimul rãcnet la genunchi rupt fãrã tendoane și sa începi sa fugi mai ceva ca Bolt pe suta de metri ... din acest motiv caut un rãspuns pertinent de la colegi de suferința Opel ,la care cândva am fost și eu de ajutor cu sfaturi din experiența mea Opel nu din povesti ....
Am tester de 12 ani cu care îmi rezolv mai toate problemele de la mașina și la mine și la alte mașini care au avut nevoie de o diagnoza fãrã costuri .... codurile afișate la mine nu sunt prezente in momentul diagnozei și nu prea au legãtura cu defectul meu la mașina adicã închiderea centralizatã .... P1614 și P1616 ... mulțumesc
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Codurile sint pe immo din cite vad.

Uite mai jos o schema din Autodata.

Parerea mea este ca daca suspectezi un contact imperfect la CIM il poti da jos si il poti controla cu lupa, dar trebuie rabdare. De obicei o lipitura rece o depistezi la lupa, mai ales daca ai ceva experienta. Restul locurilor (mufe), le dai direct cu spray de contacte.

Lipituri reci de obicei apar in apropierea mufelor (pe placile electronice) sau in jurul pinilor grosi.



La inchiderea centralizata as suspecta un intrerupator sau modulul de la usa soferului (doar ca hard) ca la date nu ma pricep si vad ca modulele astea au comunicare date cu unitatea centrala.

Eventual o curatire de mufe, la module si la UEC daca se considera necesar., si urmarit.
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru schema ... aici nu este punctul meu forte dar am un prieten electronist bun și ma va lumina el ... am luat decizia cu prima ocazie cind am timp liber sa demontez tot pina la CIM și sa elimin toate contactele imperfecte ... revin cu rezultate bune sau rele .... mulțumesc
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
urmareste asta http://www.youtube.com/watch?v=UjJkEvzgZiY
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR