al76
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2015
- Mesaj Privat
Eu am curatat clapeta prin vara lui 2016, nu mi s-a mai aprins de atunci... pana ieri 😂 (eu am pus aici pe forum filmuletul cu rusul care curata clapeta - cu cateva pagini inainte).
Asadar, m-a tinut peste 3 ani, tot e ceva.
De la 17.000km la 35.000km (merg putin), aproape 20.000km, fara sa mai apara martorul check engine.
Am Astra J 1.4T 140CP (A14NET)
Ma duc saptamana urmatoare sa curat din nou clapeta.
- SStoica892
- *
- 22 mesaje
- din 22 Apr 2019
- Astra 2013 A14NET
- Arges
SStoica892
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2019
- Mesaj Privat
al76
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2015
- Mesaj Privat
- SStoica892
- *
- 22 mesaje
- din 22 Apr 2019
- Astra 2013 A14NET
- Arges
SStoica892
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2019
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,128 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,128
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Pt. P0171 sigur este electrovana canistrei de vapori
Se verifica usor: scoate ti conectorul electric si teava din partea stanga ( aveti grija sa nu pierdeti siguranta verde) .
Porniti motorul si puneti degetul la teava elecrovanei ramasa libera. Daca absoarbe degetul cat de putin, este defecta.
Asa ajung pe relanti surplus de vapori de benzina in admisie si se pot genera trepidatii, sau autoaprinderi dupa oprirea motorului.
Motor A14net 140cp 2014
- SStoica892
- *
- 22 mesaje
- din 22 Apr 2019
- Astra 2013 A14NET
- Arges
SStoica892
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2019
- Mesaj Privat
- mludwig
- **
- 155 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Cluj
mludwig
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
Pt. P0171 sigur este electrovana canistrei de vapori
Se verifica usor: scoate ti conectorul electric si teava din partea stanga ( aveti grija sa nu pierdeti siguranta verde) .
Porniti motorul si puneti degetul la teava elecrovanei ramasa libera. Daca absoarbe degetul cat de putin, este defecta.
Asa ajung pe relanti surplus de vapori de benzina in admisie si se pot genera trepidatii, sau autoaprinderi dupa oprirea motorului.
Motor A14net 140cp 2014
Eroarea de P0171 este amestec sarac. Surplusul presupus de benzina nu ar genera amestec bogat?
- ney
- ****
- 1,128 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,128
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
stelia
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2017
- Mesaj Privat
Am intrerupt.o ptr ca imi baga particule de benzina in galeria de admisie si dupa ce opream motorul facea ca motorul sa mai mearga inca vreo 2 secunde.
Acum masina merge bine, nu mai am niciun cod de eroare si sper sa ramana asa.
Imi poti da detalii cum ai facut asta?
MRoby
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2024
- Mesaj Privat
Ionut_B
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2023
- Mesaj Privat
Inainte de toate vreau sa evidentiez ca NU am martorul check engine aprins. Stiu ca asta e titlul discutiei dar...
La o testare de rutina, pentru ca unde schimb anvelopele este si service auto, am constatat ca desi nu am martorul aprins, exista cod de eroare pe tester P1101.
Au sters baietii eroarea si am revenit peste cateva zile, pus testerul P1101.
Nu am mai stat la discutii si am comandat un nou senzor MAF. Montat noul senzor, pus tester... P1101.
Acum urmeaza partea ciudata. Daca se sterge codul de eroare, se ia contactul, apoi se pune contactul, FARA sa pornesc motorul, eroarea apare. Eroarea apare chiar daca nu funcționează motorul, iar mecanicul de acolo exclude vreo problemă in zona PCV, clapeta, etc din moment ce eroarea apare fara motor pornit.
Masina nu are nici un simptom, trage la fel, nu trepideaza, merge exemplar, are 70.000 km absolut reali. Valori MAF pe tester in relanti, Fuel-air=14,63
air flow rate=1,88g/sec
Atasez mai jos screenshot. Orice parere este binevenită. Mulțumesc.
