- mariocove
- **
- 328 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Si la mine e o imbunatatire, acum cu deflectorul montat apa motor ajunge la 85 grade C si acolo ramane (nu mai fluctueaza). Inainte ajungea la 82 grade C si mai sus nu mai urca decat daca faceam drumuri lungi prin oras.
Personal, nu ma astept ca cineva cu motorizare pe benzina sa inteleaga ce inseamna deflectorul asta de grila montat pe o motorizare diesel. La diesel chiar conteaza, pentru ca motoarele astea turbo-diesel common-rail sunt foarte eficiente si nu prea pierd caldura.
In ceea ce priveste pâsla, in cazul meu pâsla de capota + ambele chedere (cumparate din Sibiu) au fost 50lei (pret ,,la pachet,,). Cealalta pâsla pe care am luat-o din Vâlcea impreuna cu cele doua chedere a fost tot 50lei (la pachet). Am vazut ca cele doua chedere de capota se regasesc preponderent pe masinile aduse din Anglia (toate diesel-urile o au).
L.E:
Sa stii ca e si un minus cu chederele respective: cand ploua si deschizi capota SUNT PLINE DE APA. Opinia mea e ca trebuie montate pe capota cu silicon din abundenta ca sa nu intre apa pe dedesupt, altfel riscam sa dea rugina pe-acolo.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Dupa ce am montat-o am circulat vreo 60 de km, urban si exterior(deh, imi place sa conduc masina cu patina si personalitate) in diferite plaje de turatie, diferite elevatii. Temperatura exterioara a fost de 5-6 grade, panta a fost de vreo 1.5km cu o inclinatie de vreo 5-7 si serpentine (traim in romania unde indicatoarele sunt un lux). Temperatura maxima atinsa a fost de 97 de grade dupa reprize serioase de 4000-4500 rpm pe urcare cu treapta a doua si a treia, dar nu este o temperatura de speriat deoarece ventilatorul pe tr1 raceste pana ajunge la temperatura de 85-89 gr, benzinarele ajung si la 115 fara probleme. Pe loc cu incalzirea setata pe auto 24 gr motorul isi mentine temperatura sau scade, diferenta simtindu-se in mers cand efectiv se vede pe ecran cum aerul nu mai loveste si raceste motorul. Termostatul deschide acum la 87-89 si scade 1-2 grade, inainte de deflector la 10 grade deschidea la 83-87 si scadea pana pe la 76-78 ca apoi ridicatul la 83-87 de grade sa fie greoi acum in schimb chiar si dupa deschiderea termostatului pot sta cu incalzirea la maxim si nu scade foarte mult insotit si de o crestere a temperaturii in motor. As putea considera ca dezavantaj probabil o uzura prematura a termostatului dar si aici ma gandesc ca o data ce a ajuns la temperatura optima de deschidere acesta va ramane doar pe deschis.
PS: in acel etui imi tin clip-on-ul pentru ochelari iar imaginile nu sunt intr-o anumita ordine









- mariocove
- **
- 328 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 328 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Prima varianta de acoperire a grilelor s-a facut prin demontarea barii si a grilelor din bara. Buretele era pus peste grila tinut de clipsuri dar era prea mult de lucru asa ca am trecut la cel exterior al carui montaj dura 1-2 minute dar arata mai mult sau mai putin placut ochiului... cateva poze din arhiva, daca nu ma insel prima varianta(cea mai dificila) a fost prin 2013/2014
PS: tehnologia bmw cu grilele active este de cel putin 5 ani




- mariocove
- **
- 328 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
PS Ai dreptate cu tehnologia de grilã activã BMW ,am rãsfoit forumul lor și este dinainte de G20/G30.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
PS Ai dreptate cu tehnologia de grilã activã BMW ,am rãsfoit forumul lor și este dinainte de G20/G30.
Am eu Vectra B 1.7TD ISUZU si nu exista comparatie. In capatul strazii deja iti da ceva caldura in parbriz, dar la motorul ala pe timp de iarna merg bujiile pe post-incalzire pana ajunge apa la 55 grade C (adica vre-o 6minute de la pornire). Si turbina IHI de pe acest motor are un circuit de apa al ei, separat. In plus e diesel cu injectie indirecta... astea pierd caldura la greu deci nu suporta comparatie de niciun fel raportat la diesel-ul common-rail. Iarna cand dau caldura pe pozitia a doua la Vectra B 1.7TD poti sa stai in tricou in habitaclu (spun asta fara niciun pic de exagerare). E altceva motorul de ISUZU original ,,Made in Japan,, de pe Astra F/Vectra A/Vectra B doar ca nu se mai incadreaza la normele de poluare moderne desi este un motor diesel ,,clean,, cu norma EURO 2 (adica fara sa aiba nevoie de implementare EGR ca sa ajunga la norma respectiva... asa cum a fost cazul cu multe alte motoare diesel din 1995-1998 gen VW/Audi sau Peugeot).
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat




Mai trebuie sa gasesc ceva cleme de plastic sau metal ca sa le pun peste zonele din partea dreapta-jos unde nu am putut prinde pâsla peste cea de dedesupt cu vre-un surub ceva, voi cauta mâine sau la începutul saptamânii viitoare la un magazin de piese Dacia. Si mai ramâne sa caut inclusiv o bucata de cheder pentru partea din mijloc a capotei, pentru ca deocamdata pe mijloc intra aer din fata în compartimentul motor :

Ultima modificare făcută de ahappyuser la Vin 27 Dec, 2019 7:02 pm
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 529 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
O sa repet experimentul la -15grade C sau chiar mai sus, sa vedem la ce temperatura ajunge apa din motor.
L.E:
Am uitat sa scriu aici ca-mi setez ventilatorul de caldura pe turatia 2 doar dupa ce ajunge la 60grade C apa din motor. Pâna atunci pe viteza a-ntâia. Oare ajuta la ceva sa mergi cu incalzairea pe mod recirculare si orientata inspre parbriz + jos la picioare ? A incercat cineva, se abureste parbrizul sau nu?
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat