Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si eu sunt adeptul a 4 bucati gume de iarna pe masina si o spun di n propria experienta,
Acum 2 ani pe cand aveam doar 2 jante de tabla cu cauciucuri de iarna si jantele de aluminiu cu gume de vara ,am montat jantele de tabla pe fata(partea cu tractiune) si pe spate am ramas cu cele de vara ,vreau sa va spun ca spatele fugea unde vroia el ,intro curba de 90grade am intrat cu o viteza de 10-15 km/h si am simtit spatele cum fuge ,am redresat si am trecut cu spatele milimetric pe langa o masina parcata .
de atunci am zis ca nu o sa mai pun nici o data jumatati de masura
Acum am 4 gume noi de iarna pe 4 jante de tabla si sunt foarte multumit de cum se comporta masina
Asa ca nu ramane decat sa decidecti fiecare ce vreti sa faceti cu viata voastra,dar ganditiva si la ceilalti participanti la trafic.
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu sunt de parere ca anvelopele resapate sau reconstruite sunt doar pentru ..tarile sarace,ele au o perioada de folosire in care cordurile si insertia din otel se uzeaza ..se polizeaza coama si se reincarca cu o manta de cauciuc dar uzura ramine in interior in partea otelita....deci oricind poate ceda si ...va spun eu nimeni nu recunoaste la garantie ca este din vina anvelopei resapate sau ..reconstruite ,eu unul nu as pune asa ceva,sa nu mai spun de Asiguratori care se leaga de orice ca sa nu plateasca,acum fiecare face cum crede de cuviinta.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Poate ai dreptate ,dar atunci de ce in tari ca Austria si Germania (care NU sunt tari sarace) ponderea cauciucurilor reconstruite e de peste 40%? Ceea ce spun e ce am citit pe orice site care spune ceva despre anvelopele reconstruite. Eu le folosesc si sunt multumit (avand in vedere raportul pret calitate) Si o anvelopa noua iti poate face "bucata" exact ca una reconstruita.De cele mai multe ori conteaza cine e in spatele "covrigului" (cum spunea un coleg pe aici).La urma urmei fiecare are parerile lui si experientele lui.Eu nu conduc ffffffffff sportiv si poate de aceea nu am avut probleme. Decat cauciucuri SH ,mai bine recontruite, dar fiecare cu parerea lui .O intrebare-credeti ca caucicurile SH sunt mai bune decat cele reconstruite?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cauciucurile sunt triate inainte de a fi resapate. Daca au taieturi adanci sau intepaturi nu se califica. La camioane stiu ca se folosesc intens cauciucuri resapate, dar aia tocesc repede cauciucuri, nu merg cu viteze mari, un cauciuc e scump, sunt alte conditii. Cu ani in urma resapau si romanii cauciucuri. Majoritatea se deteriorau repede, se rupeau bucati din ele. Poate de asta lumea e reticenta cand aude de resapate. A avut tata la Aro 2 danubiana resapate. In juma de an s-au facut varza.
Totusi, deiferenta de pret intre un cauciuc resapat si unul nou nu e asa mare incat sa merite cumparate. Plus ca nu stii ce cumperi, n-am vazut teste adac cu cauciucuri resapate. De ce sa dau 150 ron pe un cauciuc resapat cand gasesc cu 170-180 unul nou, de la o firma decenta?
Skip ads

  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
EU ZIC CA CELE CU 170-180 RON (NOI-SE SPUNE SI SE AFISEAZA IN MAJ.SUPERMARKETURI-LOR) NU SUNT MAI BUNE DECAT CELE RECONSTRUITE.CELE DE LA 250 RON IN SUS , SPUN EU , CA FAC O DIFERENTA FATA DE CELE RECONSTRUITE (RECONSTRUIREA IMPLICA "INVELIREA" TOTALA A ANVELOPEI CU UN NOU STRAT DE CAUCIUC , RESAPAREA REPREZINTA DOAR APLICAREA UNEI NOI BENZI DE RULARE-ASTA MI-A SPUS CINEVA CARE LUCREAZA LA VULCANIZARE DE CAND IL STIU),DAR ASTA E PAREREA MEA SI NU SUNT O PERSOANA CARE SA DAU SFATURI LA ALTII CE SA FACA SI CUM SA FACA CU BANII SI SANATATEA LOR.EU AM LUAT RECONSTRUITE CU 133 RON/BUCATA DECI LA PATRU BUC. E O DIFERENTA DE 160 RON FATA DE ALTELE(NOI-SE SPUNE) CU 180 RON/BUC.DAR E NUMAI SI NUMAI PAREREA MEA,DECI FIECARE FACE CUM VRE SI CUM IL TIN BUZUNARELE, ORICUM DORESC TUTUROR SOFERILOR NUMAI BINE SI SOFAT FARA EVENIMENTE NEPLACUTE(INDIFERENT DE OPINIILE LOR).EU NU VREAU SA SPUN "CE AFACERE BUNA AM FACUT EU",DAR RECONSTRUIREA UNEI ANVELOPE E UN COMPROMIS INTRE SH SI NOU.SUNT PERFECT CONSTIENT CA ANVELOPELE NOI -NOUTE SUNT NET SUPERIOARE CELOR RECONSTRUITE.SUNT O PERSOANA CARE FOLOSESC MASINA DE NEVOIE(DE UNDE LOCUIESC SI PANA LA SERVICI AM 18 KM SI NU AM ALTA POSIBILITATE DE TRANSPORT IN COMUN), AM CUMPARAT MASINUTA(OPEL ASTRA DIN 1996) TOCMAI PENTRU CA NU IMPLICA COSTURI DE INTRETINERE PREA MARI(PUTEAM SA CUMPAR ALTA MULT MAI NOUA DAR SI COSTURIL DE INTRETINERE CRESTEAU PROPORTIONAL).TOATA VIATA FACEM COMPROMISURI SI ALEGEM CALEA DE MIJLOC CA SA TRAIM CAT MAI BINE SI ,CA SI IN ACEST CAZ EU AM ALES SA FAC UN COMPROMIS.DORESC NUMAI BINE TUTUROR!
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
on topic:in ultimii patru ani si cca 50k de km, masina, astra caravan, a fost incaltata cu goodyear vector eagle all eason
(M+S),dimensiuni 205/55/16 si s-a comportat exemplar atat pe uscat cat si pe ud.de nameti nu au avut parte,dar pe aleile din bucuresti unde nu se deszapezea au facut fata cu brio.desi forttez pe ploaie,in viraje spatele nu a plecat niciodata...iarna schimb stilul de condus Smile
dpmdv alegerea unei anvelope allseason noi, cu rezultate satisfacatoare in testele ADAC poate fi un bun compromis
  • Marian Ana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2016

  • Mesaj Privat
ambele cauciucuri
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Maria Ana?Ce se intimpla cu....ambele cauciucuri?
Skip ads

  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
am schimbat anul trecut goodyear vector cu BF GOODRICH G-GRIP, all season, luate de noi, cu care rulez de cca 25000km
cam zgomotoase la rularea pe ud , dar pe ploaie si zapada sunt excelente
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca niste cauciucuri allseason foarte scumpe, vor fi mai bune iarna decat niste cauciucuri de iarna foarte ieftine.
De exemplu Michelin vs Kormoran.

Acum am 2 seturi de roti dedicate iarna/vara, insa cand se vor uza, voi lua un singur set, allseason.
Am imbatranit si nu mai sunt in stare sa le car de 2 ori pe an.
  • radu1006

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu ce sa zic de asta. Prima experienta cu All season-urile de la Michelin pe zapada a fost slaba.
Acum cateva sapt cand a dat zapada in Bucuresti, aveam ambele masini tractiune fata parcate paralel:
- Grandland X cu Michelin CrossClimate All season si cu pachet All weather
- Audi A4 cu Nokian WR D4 iarna

A trebuit sa le mut pe amandoua, ca sa pot da zapada de pe locurile de parcare. Am pus frumos pe snow mode la Grandland x si am dat sa plec. Dupa 1m, hopa a inceput sa patineze si a trebuit sa dau in spate ca sa iau avant si sa mai fac o manevra. La Audi, care nu are nici un snow mode, am plecat de parca eram pe asfalt.

Stiu ca nu este un test stiintific si ca sunt diferente intre electronica celor 2 masini, dar greutatea este similara, iar mie mi s-a parut o diferenta foarte mare.
Deci comparatia a fost intre 2 cauciucuri relativ scumpe. Eu am tot vazut reclame cu CrossClimate si laude in review-uri, dar pana acum mie nu mi se pare ca se compara cu niste cauciucuri de iarna decente.
Probabil iarna viitoare o sa le schimb, pentru ca mie imi sta pe creier ca nu am cauciucuri adecvate.
  • yeti

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
1.1 CrossClimate este un pneu care se comporta foarte bine, comparabil cu cele dedicate de iarna, pe asfalt "rece", ud sau uscat si cu ceva aderenta rezonabila pe drum inghetat. Cand vine vorba de zapada, este "varza". Mai toate testele arata asta. Chestia este ca Michelin si-a acoperit fundul in marketing, afirmand ca sunt anvelope de vara care pot fi utilizate si iarna. Asta in timp ce toti producatorii de pneuri all season se focuseaza pe performanta de iarna, lund in considerare utilizarea lor si vara.
1.1.1 Am avut CrossClimate pe Vitara 4x2. Le-am luat in 2015, anul lansarii lor. Atunci erau putine review-uri adevarate despre comporamentul lor pe zapada si m-am lasat dus de val. N-am ramas niciodata imobilizat, dar nici bine nu m-am simtit cu ele. As fi zis "never again", dar vezi 1.1.1.1.
1.1.1 Snow mode la Grandland este doar "marketing"
1.1.1.1 Eu sunt fan AllSeason de vreo 7-8 ani. Am avut Vredestein pe Corsa (bine echilibrate ierna/vara), Michelin CC cum am spus mai sus, iar acum BF Goodrich pe Mokka. BFG all season sunt produse tot de Michelin, un fel de CrossClimate low cost. De ce le-am luat, daca stiam deja slabiciunile CC-urilor? Am facut un compromis, bazandu-ma pe 4x4 si se pare ca n-am gresit. Pot sa spun ca de trei ierni (doua, ca ultima nu se pune) n-am mai dat la lopata ca sa deszapezesc locul de parcare.
Skip ads

  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu am ales Goodyear Vector 4 Seasons Gen 1, si sunt foarte multumit.
Iarna se comporta mai bine decat Firestone de iarna pe care le-am avut inainte, vara se comporta mai bine decat Continental eco ceva, cu care a venit masina din fabrica.
Le am din 2018.
  • radu1006

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca sunteti multumiti de alegerile facute, dar logic vorbind tot ce este All Season este un compromis. Din punctul meu de vedere cauciucurile all season pot fi folosite in 2 situatii: cand ai un buget care nu iti permite 2 perechi de cauciucuri sau daca stai intr-o tara cu ierni usoare gen Anglia sau Olanda. Partea cu caratul cauciucurilor sau deranjul schimbarii lor nu se justifica avand in vedere ca mai toate service-urile de roti care se respecta au si stocare si tu nici macar nu trebuie sa le vezi cand nu sunt puse pe masina.

Daca conduci prudent si ai noroc sa nu dai peste un idiot iarna, poti sa mergi fara probleme, dar daca dai peste o situatie exceptionala pe zapada cand trebuie sa franezi de urgenta, atunci se vede diferenta si nici un 4x4 din lume nu te ajuta daca nu ai cauciucuri bune de iarna.

Nu degeaba gasim pe site-urile producatorilor de cauciucuri completari de genul:
Note: 3PMSF-branded all-season and all-terrain tires cannot match the traction of dedicated winter / snow tires in all winter weather conditions and should not be considered a replacement for where and when a dedicated winter tire is needed.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Si uite ca aici lipseste butonul de like!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sunt oameni care nu merg zilnic cu masina si se pot lipsi de ea cateva zile/saptamani pe an cand e zapada si gheata pe strada. Altii au mai multe masini, si pot lasa una in parcare in perioadele astea. In cazurile astea merg si all season. Mai mare e bataia de cap cu schimbatul si aglomeratia de sezon.
Pe de alta parte all season decente sunt scumpe, aproape cat 2 seturi dedicate de calitate medie care sunt mai bune in orice conditii.
De exemplu, Michelin cross climate 205/55 R16 e 360 Ron fata de 200-230 ron dedicate Debica, Viking, kumho...
  • sicka

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Cum zicea cineva mai sus, anvelopele all-season sunt bune unde iernile-l blande (sau cum a fost anul asta la Bucuresti), unde nu mergi 3 luni pe an numai pe zapada/polei.
Dar ce faci daca ai o medie de 20 000 km pe an? Crossclimate+ au o medie de 40-50k km (vezi tyrereviews uk, review-urile oamenilor). La a 3-a iarna ai sanse mari sa-ti iei adio de la cauciucuri.

P.S.: Nasul meu si-a luat pentru K crossclimate+, dar a facut in 6 luni 3000 km, aproape toti in Bucuresti. Eu, spre deosebire de el, fac 20k pe an, dar am doua seturi complete, am mers pe Nokian WR D4 pt iarna si ecocontact 6 pt vara (schimburile + hotelul e aprox 400 lei pe an).

In concluzie, recomandarea mea e: daca faci putini km pe an, pe drumuri in mare parte deszapezite si nu ai nevoie sa iesi constant din nameti, mergi pe all-season. Nu neaparat premium, dar nici cele mai ieftine. Kleber quadraxer au avut multe persoane in jurul meu si au fost super multumiti.
Dar, daca faci cel putin 20k pe an, deja e nevoie sa investesti in doua seturi separate, preferabil si jante, dar aici depinde de bugetul fiecaruia.

Nu as merge niciodata pe anvelope de la marci necunoscute, subsidiare ale subsidiarelor marilor firme. Pana la urma, cauciucul e singurul contact intre masina si asfalt, asa ca nu trebuie facute compromisuri.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
De acord intr-o oarecare masura cu faptul ca singurul contact cu asfaltul, este cauciucul si nu e loc de compromis, dar trebuie specificat ca (in afara de unii bizoni), nu toti mergem la limita cu masinile.
Si aici incape un pic de compromis.
  • sicka

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2018

  • Mesaj Privat
De acord, insa plecam de la premiza ca nu suntem raceri pe sosele, ci doar ne protejam intr-o eventuala situatie neprevazuta si periculoasa.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR