Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
De ceva timp de cand s-a racit afara, temperatura de 5 grade celsius, masina mea la prima cheie, turometru sta undeva la 1100 Rpm consum 1l/h aceasta isi revine abia cand temperatura motorului ajunge la aproximativ 90 grade, Insigniile voastre cum se comporta ? Multumesc anticipat !
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
motorul este rece.......deci e normal
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e normal sa stea la 1100rpm pana cand motorul atinge aprox 90 grade
Pe vremea asta, la mine (acelasi motor) porneste la 950-1000rpm si aprox 1-1.1 l/h, dar dupa 20-30 sec revine la 850rpm si 0.7-0.8L/h chiar daca motorul nu a ajuns in temp normala de lucru.
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Da si eu am mai avut o masina diesel la fel, dupa ce mai crestea putin temperatura motorului scadea automat si turometrul la normal..... si am uitat sa specific se aude si sunetul acela de ''motor zgomotos ca si cum si-ar face regenerarea filtrului de particule'' . Oare de la ce ar putea fi aceasta problema? Multumesc anticipat !
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai regenerarea nu si-o face cu motorul rece, motorul trebuie sa aiba peste 70-80 grade din ce imi aduc aminte ca sa se initieze procesul. In plus, consumul instantaneu creste spre 2L/h in relanti, daca nu si mai mult.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Stai linistit pentru ca nu este vreo problema. Masina este dotata cu QuickHeat si incalzire auxiliara pe baza de rezistenta electrica. De aceea turometrul sta ridicat la 1100RPM. Se poate face un test simplu, cand este frig afara, pornesti motorul, setezi clima pe HI si turezi scurt apoi lasi sa coboare acul care va ramane pozitionat pe fix 1100RPM. Ca sa revina la 850RPM setezi clima pe temperatura mica sau pe LO si iar o turezi scurt sau daca ai rabdare o sa coboare acul singur dupa un interval de timp.
  • NIordache152

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Pana la urma cum sa rezolvat problema, am și eu aceeași problema!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR