Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • IDumitru266

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Va salut cu respect și sper ca puteți sa ma ajuți cu un sfat în privința asta. Am cumpãrat un Opel acum o luna, nepornit, l am luat pe platforma. Mi s-a spus ca mașina sta de o luna și de 3 luni avea pornirea foarte grea dimineața, și dintr odatã nu a mai pornit deloc. Firele de la calculatorul pompei, cele care duc spre cele 2 electrovalve, faceau atingere între ele, am fãcut o diagnoza și când mișcam firele îmi dãdea senzorul de turații, când le lãsãm asa, îmi apãrea ca nu exista pompa de injecție. Vãzând pe internet tutorialul de schimbat acel tranzistor, am reușit sa ii strapez firele și sa ii pun tranzistorul IRFZ44N, o sa pun o imagine. Dupã ce am schimbat tranzistorul, mașina a pornit foarte repede și porneste sfert, dar nu are putere, e puturoasa, nu trage, pleacã foarte greu de pe loc. Am cumpãrat alta pompa care nu a avut intervenție, am schimbat calculatorul, și cu ala de pe asta nu pornește deloc, fiind același cod 011. Am pus astãzi calculatorul original și a pornit sfert. Am fost la tester și mi s a spus ca e avansul mãrit cu 3 grade. Mașina nu se tureaza mai mult de 2500 3000 rpm, nu intra turbina și pleca greu. Cinefa care s a confruntat cu asa ceva? Și îmi poate spune dacã este tot din calculator. Am verificat egr-ul, vaccum urile, am schimbat senzor turații, senzor supraalimentare gaze, nici o schimbare în comportament


MODEL: Opel astra g 2001
MOTOR: 2.0 dti y20dth
Skip ads

  • RCode

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2016 B16dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Calculatorul de motor trebuie programat.Se Imperecheaza pe masina.Nu merge direct.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Asta e o prostie;orice pompa/calc de 011 merge pe masina respectiva,ce are calc de motor cu terminatia seriei Bosch 050
In ce priveste problema,irfz44 nu e ce trebuie ,si mai sunt si alte variante
  • IDumitru266

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Am abandonat puțin situația din cauza pandemiei și lipsei de libertate sa pot sa circul. Ce am mai încercat, am tãiat în mers firele de la electrovalva de avans cea de jos de tot și la fel face, adicã nici o schimbare în comportament. Tind sa cred cã aia este de vina și o sa încerc sa o schimb pe mașinã. Pentru ca pompa nu o pot demonta
Skip ads

  • IDumitru266

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2020

  • Mesaj Privat
O recomandare pentru o interfațã cu care sa citesc rotația motor, pompa, avans, etc. Ma intereseazã ceva pana în 200 de lei. Nu vreau sa rescriu soft uri sau cine știe de.
  • Ioneac

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Buna,
Mii de scuze pt deranj
Cum ai rezolvat problema pânã la urma?
Cam aceeași problema o am și eu
A picat calculatorul
Am rezolvat calculatorul si acum pornește foarte greu și nu se accelereazã (lipsa putere)
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Hai sa lasam citeva lucruri lamurite,irfz44n e perfect pentru reparatia acestui calculator.
Intotdeauna cind se pune un calculator de la alta pompa,trebuie sa fie de la una cu aceeasi serie(referinta) de tipul 0470504xyz .Nu exista niciun fel de codificari valabile daca nu respectati numarul de referinta.
Respectind numarul de referinta,si considerind ca pompa este buna,deasemenea si calculatorul ei,masina trebuie sa porneasca si sa functioneze fara alt fel de interventii.
EXCEPTII:
Cine a reparat aceasta pompa la nivel profesional,stie ca de multe ori,schimbarea sau repararea calculatorului aferent nu este suficienta,in cele mai multe cazuri,pompa trebuie curatata de depunerile de mizerie din interior,schimbate garniturile,si reglat avansul cu ajutorul bancului de teste.
Recomandari:
Aceasta pompa de cele mai multe ori,ca sa nu spun intotdeauna,se strica din cauza folosirii unui combustibil de proasta calitate.Pistonul de avans incepe sa produca pilitura,orificiile de iesire a combustibilului din capul hidraulic sint obturate,sau partial obturate,valva de avans ori cea de debit nu mai functioneaza corect,sau senzorul din pompa,nu mai citeste corect.
Orice reparatie a calculatorului presupune schimbarea a doua condensatoare si a tranzistorului in cauza.
Nu faceti niciodata cum a facut cel care a deschis topicul,nu lipiti tranzistorul in afara calculatorului si nu prelungiti firele care merg la cele doua electrovalve.E posibil sa functioneze si asa cum a facut el,dar in cazul ca nu,veti fi pusi in situatia de pierde bani,un scurt circuit accidental va face imposibila repararea calculatorului pentru a doua oara.
Sa te documentezi dupa internet e ok,dar sa copiezi si sa faci cuvint cu cuvint ce se scrie pe internet,mie mi se pare o mare lipsa de experienta ca sa nu o numesc altfel.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR