Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • MariusPopescu2000

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Corsa 2008, Z13DTH, diesel.
La ultima revizie, la diagnoza a aparut o situatie in care presiunea turbo fluctua de la 1bar la 2 bari. Aceasta problema apare si la retestarea cu motorul oprit (doar contactul pus). La fel fluctua si tensiunea afisata in acel ecran de diagnoza (1 - 3 V), atat cu motorul pornit, cat si cu motorul oprit si contactul pus. Opinia celui care a facut testarea a fost ca este posibil sa fie din cauza ECU, acesta fiind pozitionat undeva sub parbriz si in timp existand riscul ca din cauza apei, carcasa acestuia sa se corodeze, permitand apei sa intre. De aici ar fi si problemele.
Ca si simptome, masina nu mai trage foarte bine in rampa, nu are putere. Alte probleme mecanice nu au fost identificate.
Are cineva o opinie cu privire la acest lucru?
Multumesc.


MODEL: Corsa 2008
MOTOR: Z13DTH
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut! Poate are dreptate si respectivul mecanic , însã încearcã sã desfaci stergatoarele si sa scoti grila de sub stergatoare acolo zic sa vezi intai cata mizerie frunze si alte minunãții gãsești aspiri frumos, vezi in ce stare e Ecu, daca e obturata circulația apei pe sub el de fapt sta pe un suport de plastic si pe sub acel suport ar trece apa scursã de pe parbriz, o sa gãsești frunze mucegãite , daca te pricepi cat de cat deconectezi bateria si apoi scoti mufele ce vin in ecu , au siguranta galbenã si nu tragi deodatã clipsul mufei ii faci joc ca are praf depus si riști sã rupi pe acolo. Dai cu spray de contacte dar inainte scoti garniturile ca sa nu se dilate de la spray ca e pe baza de combustibili , solventi depinde ce cumperi , lasi cateva minute sa se evaporã soluția si apoi pui garniturile pe mufa si conectezi la ecu împingi usor si ai sa vezi ca acel clips revine singur pe pozitie . Am mai intalnit la cineva o problemã asemãnãtoare s-a rezolvat cu spray , mai sfideazã si acei pini, insa tot nu ii trãgea turbina a refacut pana am constatat cã ii trãgea si aer fals era fisurat tubul ce intra in turbina . A schimbat tubul respectiv si apoi alta viata avea.
Masina are o vârstã, intemperii, revizii fãcute cu neatenție etc, si de aici probleme sau chiar si rozatoare cum a fost si in cazul mașinii mele tot o corsa doar ca 1.3 dtj.
  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR