Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca iti va rezolva problema, dar incearca. Vezi ca iti trebuie un curatitor special! Incearca sa cureti si clapeta admisie; orice mufa care o deconectezi, spreiaz-o cu wd40 inainte de a o remufa.
http://www.youtube.com/watch?v=7pBoZ4MXE_Q
Daca tot nu rezolvi de unul singur...incearca sa gasesti pe cineva(service) care sa iti spuna sigur ce are, ca daca reapare problema..sa nu iti ceara iarasi alti bani; si sa pastrezi piesele schimbate...
Skip ads

  • Panko

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2020

  • Mesaj Privat
salut mi-a aparut eroarea p247A exhaust Gas Temperature Out of Range Bank 1 Sensor 3 unde este acest senzor localizat ?
  • MSmecher

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salutare...dupã un drum de 50 km mi-a apãrut și mie SVS și limp mode, am ajuns acasã asa cu ea, la urmãtoarea pornire s-a aprins cu galben și martorul de la motor. Am fost intr-un service fãrã diagnoza specializatã, ca e de la DPF, bla bla, mi s-a pãrut o chinezãrie de tester și un preț fãcut pe loc, asa ca am
preferat sa merg in alta parte. Dupã 1,2 km s-a spart un furtun ce duce spre turbo, probabil avea deja fisurã și de acolo lipsa putere ce nu-i dãdea voie turbei sa intre. Dpdv are logica, nu sunt vreun mecanic. Aveam ceva erori și pe DPF si altele pe motor(precizez ca motor a fost schimbat, datoritã problemei cu o ringul). Astãzi schimb furtunul acela. Ei insista sa spargem DPF-ul(cu ranga) și sa softam pe urma mașina DPF Off( Operațiune ce m-ar ajunge peste 1500 de lei, fãrã ca mãcar sa știu ca asta rezolva problema și fãrã ca mãcar sa aibã opcom sa putem face o regenerare forțatã). Dacã limp mode-ul era de la furtunul fisurat, apoi spart de tot, aparent problema s-a rezolvat. Dacã nu, ce ma sfãtuiți sa fac? Eu foarte mulți bani nu mai sunt dispus sa bag in ea dupã câte necazuri mi-a fãcut, vreau sa o pun la punct și sa o dau spunându-i viitorului client tot istoricul evident...adicã nu au fost alte probleme in afara de înlocuit motor cu totul, dar acum parca vin una peste alta si nu mai am nervi de ea. Astra j 160cp

P.s. A se ignora Nickul. E de pe un Facebook mai vechi folosit pentru jocuri.
  • TAdrian806

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Service vehicule soon, fara altfel de detalii, am fãcut si schimbul de ulei între timp, am resetat si eroarea si dupã 2 zile a apãrut iar, nu au reușit nici de la service sã îmi dea alte detalii. Mașina funcționeazã în condiții normale. Îmi apare doar când pun contactul, iar daca dau pe la buton si dispare nu mai rãmâne nimic, nici un bec sau altceva.
Skip ads

  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Panko a scris:salut mi-a aparut eroarea p247A exhaust Gas Temperature Out of Range Bank 1 Sensor 3 unde este acest senzor localizat ?

Intrã în DPF, din câte stiu eu.🙃


Ultima modificare facuta de DDorynetz la Sam 20 Jun, 2020 3:32 pm
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
MSmecher a scris:Salutare...dupã un drum de 50 km mi-a apãrut și mie SVS și limp mode, am ajuns acasã asa cu ea, la urmãtoarea pornire s-a aprins cu galben și martorul de la motor. Am fost intr-un service fãrã diagnoza specializatã, ca e de la DPF, bla bla, mi s-a pãrut o chinezãrie de tester și un preț fãcut pe loc, asa ca am
preferat sa merg in alta parte. Dupã 1,2 km s-a spart un furtun ce duce spre turbo, probabil avea deja fisurã și de acolo lipsa putere ce nu-i dãdea voie turbei sa intre. Dpdv are logica, nu sunt vreun mecanic. Aveam ceva erori și pe DPF si altele pe motor(precizez ca motor a fost schimbat, datoritã problemei cu o ringul). Astãzi schimb furtunul acela. Ei insista sa spargem DPF-ul(cu ranga) și sa softam pe urma mașina DPF Off( Operațiune ce m-ar ajunge peste 1500 de lei, fãrã ca mãcar sa știu ca asta rezolva problema și fãrã ca mãcar sa aibã opcom sa putem face o regenerare forțatã). Dacã limp mode-ul era de la furtunul fisurat, apoi spart de tot, aparent problema s-a rezolvat. Dacã nu, ce ma sfãtuiți sa fac? Eu foarte mulți bani nu mai sunt dispus sa bag in ea dupã câte necazuri mi-a fãcut, vreau sa o pun la punct și sa o dau spunându-i viitorului client tot istoricul evident...adicã nu au fost alte probleme in afara de înlocuit motor cu totul, dar acum parca vin una peste alta si nu mai am nervi de ea. Astra j 160cp.


Schimbi furtunul, ștergi eroarea, și vezi dacã mai face figuri.
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
TAdrian806 a scris:Service vehicule soon, fara altfel de detalii, am fãcut si schimbul de ulei între timp, am resetat si eroarea si dupã 2 zile a apãrut iar, nu au reușit nici de la service sã îmi dea alte detalii. Mașina funcționeazã în condiții normale. Îmi apare doar când pun contactul, iar daca dau pe la buton si dispare nu mai rãmâne nimic, nici un bec sau altceva.

Dispare și martorul motor? Încearcã sã afli codul erorii. Posibil vreun furtunaș de vacuum...
  • SFlorin463

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cu SVS si ramane fara putere, problema o am de anu trecut chiar. Am fost cu ea in reprezentanța si mi au spus cã N au nici o idee de la ce, mi au spus atunci de o garniturã Sau sa nu fie turbou, mi au schimbat garnitura atunci, dar tot asa cand ii dãdeam talpã imi apãrea SVS si rãmâneam fãrã putere, trãgeam pe dreapta o opream si dupa iar nu aveam treabã pânã când îi dãdeam din nou talpã. Mergeam cu ea calcand treptat pe accelarite, daca o calcam pânã în podea imediat imi apãrea SVS, nu aveam treabã daca nu o calcam tare, mergeam si pe autostrada cu 130 usor si in a 6a si tot asa am circulat cu ea. Si azi, dupã un 1 km, imi apare SVS(tot asa fara putere), în oraș mergând usor, doar putin apasã accelerația.
Acum o pot trage tot pe dreapta si sa opresc motoru si sa l repornesc ca nu mai dispare. Cand pun contactul SVS, pornesc si fara putere. Masina e 2.0 Cdti, 131 cp, 2010.
Dacã are cineva idee, sau a trecut prin asa ceva va rog putin ajutor🙏
Skip ads

  • NBear

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
Si eu am avut aceeasi problema , dupa ce am schimbat egr ul si furtunul intercooler am avut din nou eroarea!
Nu stiam ce sa mai fac, asa ca am schimbat motorina, nu mai alimentez de la Petrom, acum sunt fan MOL si nu am mai avut eroarea de cca 6 luni:)
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut, din senin când pun contactul îmi apare mesajul '' service vehicule soon'', iar când am pus testerul îmi scrie P0671 cilindrul 1 circuit bujie - intermitent. Am 2 bujii normale și 2 cu senzor. Din ce am citit bujia 1 este lângã distribuție, deci în cazul meu bujie normala (bujiile 1-3 normale, 2-4 cu senzor). Întrebarea mea este: vreau sa plec în concediu și merg peste1000km dacã nu schimb bujia normalã am probleme cu regenerarea sau alte probleme? Sau este doar pentru pornire, la o Laguna mai veche bujiile influentau doar pornirea. Mulțumesc
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Gata, s-a rezolvat. Am schimbat cele 2 bujii normale ( Bosch 45 lei bucata, cilindri 1 și 3) și dupã 5 minute de mers a dispãrut SVS.
  • Panko

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut, am un Opel Insignia 2.0 CDTI 163CP din anul 2014 si de curand mi-a aparut mesajul pe bord "Vehicul service in curand". Am verificat cu un program, OBD II, dar la erori nu apare nici un cod, doar la filtru de particule imi scrie ca ciclul e incomplet, mentionez ca masina merge ca inainte sa apara mesajul si a fost curatat si filtru de particule acum o luna. Intrebarea mea e urmatoarea: Filtrul isi mai face ciclul de regenerare?
Skip ads

  • FMihai474

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2020

  • Mesaj Privat
cipriancv a scris:Asta am cam inteles eu dar care este remediul?
Mentionez ca de duminica pe la pranz mi a disparut eroarea din bord iar luni seara a aparut iarasi (Service Soon) ieri am puso pe tester si a aparut iarasi P2015-23
Care este problema?
Clapeta de admisie sau galeria.
Baieti de la service ziceau sa incerce sa umble la clapeta(ceva de genul).
Daca este funingine si merg cu ea mai turata ar putea sa-si dea drumu?
multumesc



Salut cum ai sacapat de P2015-23 !?
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
TAdrian806 a scris:Service vehicule soon, fara altfel de detalii, am fãcut si schimbul de ulei între timp, am resetat si eroarea si dupã 2 zile a apãrut iar, nu au reușit nici de la service sã îmi dea alte detalii. Mașina funcționeazã în condiții normale. Îmi apare doar când pun contactul, iar daca dau pe la buton si dispare nu mai rãmâne nimic, nici un bec sau altceva.
Salut! Ai rezolvat, pana la urma, cu mesajul service vehicule soon?
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Eu am avut bujia nr 3 arsa. Dupã înlocuire(nu dureazã mai mult de 3 minute) , nu a mai apãrut mesajul SVS.
  • Panko

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut. Am o insignia 2014 zilele trecute a inceput regenerarea in timpul regenerari a aparut SVS. Am ajuns acasa am pus tester a dat eroare p247a am sters eroarea mam uitat la filtru era 60% plin azi mam uitat cu testeru la filtru este 85% eroare nu am oare mai porneste regenerarea sau trebuie sa schimb senzorul de dupa filtru eroarea247a era la acel senzor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR