Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • MPopa898

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Dupã o anumitã perioadã de functionare, relantiul se ridica cam la 900 de rot/min si mitorul treoideaza, ca si cum ar merge in 3 cilindrii. Opresc motorul, apoi îl pornesc si functioneaza in parametrii normali. Nu se aprinde nici un martor in bord, nu dã nici un cod de eroare. Dacã mã poate lamuri cineva despre problema. Vã multumesc anticipat!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Normal nu e.
Fa un test de presiune rampa injectoare.
Completeaza locatia si tipul de motor in Profil daca vrei sa te-ajute vreun coleg din apropiere.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate face regenerare dpf.
  • MPopa898

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Nu se aprinde nici un bec pe bord, in momentul când face regenerarea dpf?
Skip ads

  • Dario

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Nu se aprinde nici un bec la modelele mai vechi, creste consumul undeva la 3,4-3,6/h

edit.
apropos, zafira din 2006 cu filtru de particule?!
  • MPopa898

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Da, este cu filtru de particule.
  • MPopa898

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Cam la câti kilometri,la mers de oras, îsi face regenerarea un motor 1,9 de 88 kw?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La a mea isi face cam la 2 luni, timp in care am mers cam 1500-2000km ? Ultima a fost alaltaieri, si cea din urma cand era frig afara (februarie spre martie cam asa), masina din 2005, dpf original , 216000 km.
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
1500-2000 km pare mult. Daca mergi in afara orasului poate nu ai realizat cand si-a facut regenerare.
In oras face regenerare intre 300-400 km.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Stiu sigur cand isi face regenerare, pt ca nu mai am toba finala si am 2 iesiri de GTS v6 in (e facut un Y din teava principala), iar sunetul se ingroasa de parca as avea 2.0T benzina Smile Hai sa nu zic 1500, dar cand am postat aici pe threadul de vectra C la pareri, era martie si aveam 214000km , acum am 216121 si si-a facut regenerare acum 2 zile. Deci undeva prin martie a fost cealalta regenerare.

Nu prea s-a mers cu masina zilnic in oras decat de vreo 10 ori in 2 luni (in trafic) si apoi doar pe drum relativ intins (DNCB, Ilfov)

alte simptome de trepidat:
- DPF infundat sau semi infundat, cand regenereaza se introduce motorina printr-un injector care arde la 700-800grC , daca backpressure e prea mare, atunci e posibila trepidatia pt ca gazele de evacuare nu mai ies usor, deasemenea se pune presiune mare pe turbina
- ulei neschimbat la timp duce la infundarea dpf, cat si ulei de proasta calitate
- turbina stricata, care baga ulei pe evacuare, infunda dpf.
- parametri de ardere neconformi, daca masina merge rich, arde prea multa motorina, care iese prin DPF nearsa, iar il infunda.

Ai vreun fel de fum pe evacuare ?

pune un opcom , porneste masina si dai pe Engine, measure blocks, uita-te la presiunea din DPF si incarcarea lui (in procente). Un DPF intreg la cap ar trebui sa aiba (de nou) 55mbar intre intrare si iesire, ceea ce nu e posibil la o masina din 2006 anyway.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR