BStani
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2020
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Astra-H 2006...2011 Z13DTH
Complaint: Customer reports lack of power mostly during acceleration. The following DTC´s might be set: P0108, P0243.
Cause: Electro Pneumatic Valve defect due to corrosion.
Production: Improved Electro Pneumatic Valve will be introduced in production beginning of 2011.
Remedy:
In case of customer complaint install an improved electro pneumatic
solenoid (Partnumber: 55579900 / Cataloguenumber: 08 51 057).
Replace Electro Pneumatic Valve
Caution:
Do not replace the turbocharger and the charge-air pressure sensor.
Daca nu sti engleza bine foloseste google translate
asa arata piesa defecta pe care trebuie sa o inlocuiesti
Electrovalva Turbo Opel Astra H 1.3 Cdti Z13DTH
Complaint: Customer reports lack of power mostly during acceleration. The following DTC´s might be set: P0108, P0243.
Cause: Electro Pneumatic Valve defect due to corrosion.
Production: Improved Electro Pneumatic Valve will be introduced in production beginning of 2011.
Remedy:
In case of customer complaint install an improved electro pneumatic
solenoid (Partnumber: 55579900 / Cataloguenumber: 08 51 057).
Replace Electro Pneumatic Valve
Caution:
Do not replace the turbocharger and the charge-air pressure sensor.
Daca nu sti engleza bine foloseste google translate
asa arata piesa defecta pe care trebuie sa o inlocuiesti
Electrovalva Turbo Opel Astra H 1.3 Cdti Z13DTH
BStani
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2020
- Mesaj Privat
BStani
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2020
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,483 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,483
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ivictor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2020
- Mesaj Privat
salut. am un opel signum 2004 cu urmatoarea eroare : B2575 - Left Low Beam Circuit Open
(04) - Present
am schimbat xenonul si becul tot nu se aprinde , sigurantele sunt toate ok , cum as putea sa identific problema? s-a ciocnit cineva de eroarea aceasta?ca sa dau farurile jos astfel incat sa pot scoate droserul(cutiuta de aluminiu din spatele xenonului) de la farul drept si sa-l pun pe farul stang trebuie sa dau spoilerul jos sau desfac cutia filtrului de aer?am resetat eroare cu opcom dar problema persista. va multumesc!
(04) - Present
am schimbat xenonul si becul tot nu se aprinde , sigurantele sunt toate ok , cum as putea sa identific problema? s-a ciocnit cineva de eroarea aceasta?ca sa dau farurile jos astfel incat sa pot scoate droserul(cutiuta de aluminiu din spatele xenonului) de la farul drept si sa-l pun pe farul stang trebuie sa dau spoilerul jos sau desfac cutia filtrului de aer?am resetat eroare cu opcom dar problema persista. va multumesc!
- sebage
- ****
- 2,483 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,483
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Alimentarea "droserului" (cum ii spui tu) se face cu + 12V în mufa de pe far, pinul 3, fir Galben și masã ( minus ) în mufa de pe far, pinul 10, fir maro.
Fitul galben, de plus, vine din Multifunction Control Module (calculatorul de confort) din cutia de sigurante din compartimentul motor) mufa B, pinul 33, fir galben.
Verifici prezențã tensiune pe firul galben, continuitatea acestuia si contactele din mufe, pentru acest fir.
Te asteptam cu noutati.
Fitul galben, de plus, vine din Multifunction Control Module (calculatorul de confort) din cutia de sigurante din compartimentul motor) mufa B, pinul 33, fir galben.
Verifici prezențã tensiune pe firul galben, continuitatea acestuia si contactele din mufe, pentru acest fir.
Te asteptam cu noutati.
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
@sebage Daca lasi masina fara curent deloc deci iei si borna + si borna - ai sanse mari sa se reseteze CIM-ul si atunci nu-ti mai recunoaste cheia,trebuie reinitializata iar cu un op com lucru care un incepator fara sa aiba diagnoza si fara cunostinte despre asa ceva ma indoiesc ca s-ar descurca.De aceea i-am recomandat sa fie precaut.Pentru tine sigur nu-i bai mare dar pentru el ar fi.
- sebage
- ****
- 2,483 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,483
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu o spun cu rautate sau altceva, dar, total irelevanta si ireala explicatia (este vorba de cunoștințe elementare de electrotehnicã). Raman la recomandarea facuta, "a se ignora ceea ce este scris în parantezã"!
As putea sa dezvolt, dar nu cred ca este cazul. Daca totusi doreste cineva argumente, pot dezvolta pe scurt, pe "lung" sau pe "foarte lung".
Numai bine!
As putea sa dezvolt, dar nu cred ca este cazul. Daca totusi doreste cineva argumente, pot dezvolta pe scurt, pe "lung" sau pe "foarte lung".
Numai bine!
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
BStani
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2020
- Mesaj Privat
Ivictor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2020
- Mesaj Privat
sebage a scris:Alimentarea "droserului" (cum ii spui tu) se face cu + 12V în mufa de pe far, pinul 3, fir Galben și masã ( minus ) în mufa de pe far, pinul 10, fir maro.
Fitul galben, de plus, vine din Multifunction Control Module (calculatorul de confort) din cutia de sigurante din compartimentul motor) mufa B, pinul 33, fir galben.
Verifici prezențã tensiune pe firul galben, continuitatea acestuia si contactele din mufe, pentru acest fir.
Te asteptam cu noutati.
Fitul galben, de plus, vine din Multifunction Control Module (calculatorul de confort) din cutia de sigurante din compartimentul motor) mufa B, pinul 33, fir galben.
Verifici prezențã tensiune pe firul galben, continuitatea acestuia si contactele din mufe, pentru acest fir.
Te asteptam cu noutati.
Merci! O sa verific cu aparatul de masura ,peste 2 saptamani momentan este plecata sotia cu masina .
AIn1971
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2020
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
P0110
Intake Air Temperature Sensor Circuit High Input
120 s elapsed time since engine start
Intake air temperature is less than -36.75 °C (-32.80 °F)
(Short circuit to voltage or circuit interruption)
Above conditions must be fulfilled for at least 2.5 s .
Replacement Value:
Instead of the input value the control unit uses a replacement value
Effect:
All adaptations are locked.
P0110
Intake Air Temperature Sensor Circuit Low Input
60 s elapsed time since engine start
Intake air temperature is greater than 149 °C (300 °F)
(Short circuit to ground)
Above conditions must be fulfilled for at least 2.5 s .
Replacement Value:
Instead of the input value the control unit uses a replacement value
Effect:
All adaptations are locked.
P013004 ;P013007;P013500 -O2 Sensor Malfunction (Bank 1 Sensor 1) ;O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P0171 Fuel Trim System Lean
Prima eroare P0110 este functionarea defectuoasa a senzorului IAT,Ai aici un tutorial unde este situat .Scoate mufa si da cau spray de contacte in ambele parti...daca nu se rezolva inlocuieste senzorul
http://www.youtube.com/watch?v=cwadLxxkFRc
Erorile urmatoare (toate 4) sunt de la sonda lambda 1 si pot fi derivate din prima eroare sau poate fi chiar somda defecta (oricum apare si circuitul de incalzire al sondei defect -P0135) deci poate fi defecta
senzorul 1 e primul pe evacuare si cum ridici capota-l vezi
http://www.youtube.com/watch?v=9nA3Us8hk24
Daca P0110 este prima eroare aparuta recomand sa rezolvi senzorul IAT ,sa stergi cu un op com erorile si daca mai apare sonda lambda 1 o inlocuiesti si pe aia.Exista posibilitatea ca din cauza senzorullui IAT si valorile sondei sa fie eronate dar sonda sa nu fie defecta ci doar eroare adiacenta...P0135 nu scrie ca-i circuit open ( deci intrerupta) ci doar malfunction-nu functioneaza corect.
Intake Air Temperature Sensor Circuit High Input
120 s elapsed time since engine start
Intake air temperature is less than -36.75 °C (-32.80 °F)
(Short circuit to voltage or circuit interruption)
Above conditions must be fulfilled for at least 2.5 s .
Replacement Value:
Instead of the input value the control unit uses a replacement value
Effect:
All adaptations are locked.
P0110
Intake Air Temperature Sensor Circuit Low Input
60 s elapsed time since engine start
Intake air temperature is greater than 149 °C (300 °F)
(Short circuit to ground)
Above conditions must be fulfilled for at least 2.5 s .
Replacement Value:
Instead of the input value the control unit uses a replacement value
Effect:
All adaptations are locked.
P013004 ;P013007;P013500 -O2 Sensor Malfunction (Bank 1 Sensor 1) ;O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P0171 Fuel Trim System Lean
Prima eroare P0110 este functionarea defectuoasa a senzorului IAT,Ai aici un tutorial unde este situat .Scoate mufa si da cau spray de contacte in ambele parti...daca nu se rezolva inlocuieste senzorul
http://www.youtube.com/watch?v=cwadLxxkFRc
Erorile urmatoare (toate 4) sunt de la sonda lambda 1 si pot fi derivate din prima eroare sau poate fi chiar somda defecta (oricum apare si circuitul de incalzire al sondei defect -P0135) deci poate fi defecta
senzorul 1 e primul pe evacuare si cum ridici capota-l vezi
http://www.youtube.com/watch?v=9nA3Us8hk24
Daca P0110 este prima eroare aparuta recomand sa rezolvi senzorul IAT ,sa stergi cu un op com erorile si daca mai apare sonda lambda 1 o inlocuiesti si pe aia.Exista posibilitatea ca din cauza senzorullui IAT si valorile sondei sa fie eronate dar sonda sa nu fie defecta ci doar eroare adiacenta...P0135 nu scrie ca-i circuit open ( deci intrerupta) ci doar malfunction-nu functioneaza corect.
AIn1971
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2020
- Mesaj Privat
Multumesc am schimbat prima sonda lambda 1 si debimetru de aer au disparut erorile .si apoi mi.a aparu o probkema foarrte grava ... Fum pe toba miros de benzina ne arsa plus consum exagerat de ulei nu stiu ce sa mai fac.. Se intrerupe motorul de zici ca moare si se aude un sunet de role iar cand moare motorul troncane mororul de zici ca se sparge ceva in el
Ma poti ajuta ?
Ma poti ajuta ?
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
AIn1971
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2020
- Mesaj Privat
AIn1971
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2020
- Mesaj Privat
AIn1971
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2020
- Mesaj Privat