- EHotaran
- **
- 140 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
- lautarescuadrian
- *
- 5 mesaje
- din 01 Jul 2020
- Corsa 2015
- Arges
lautarescuadrian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2020
- Mesaj Privat
Bunã ziua! Sunt posesorul unui ford focus 1,8 TDDI, echipatã cu același tip de pompa de injecție despre care se vorbește în acest tutorial.
Problema pe care o intâmpin este cã motorul pornește usor, la prima cheie, dar în momentul in care o turez, peste 1500 ture/min, se oprește și clipește martorul de bujii incandescente.
Am citit erorile și pe langa cele de modul electronic defect (la ford P 1664, P1563) îmi apare și senzorul de turație (P0335).
Doresc o pãrere din experiența dumneavoastrã, care ar fi etapele și componentele de verificat la simptomele menționate.
Cu deosebit respect.
Problema pe care o intâmpin este cã motorul pornește usor, la prima cheie, dar în momentul in care o turez, peste 1500 ture/min, se oprește și clipește martorul de bujii incandescente.
Am citit erorile și pe langa cele de modul electronic defect (la ford P 1664, P1563) îmi apare și senzorul de turație (P0335).
Doresc o pãrere din experiența dumneavoastrã, care ar fi etapele și componentele de verificat la simptomele menționate.
Cu deosebit respect.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- AMircea965
- *
- 21 mesaje
- din 25 Aug 2017
AMircea965
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,668 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,668
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- lautarescuadrian
- *
- 5 mesaje
- din 01 Jul 2020
- Corsa 2015
- Arges
lautarescuadrian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2020
- Mesaj Privat
- lautarescuadrian
- *
- 5 mesaje
- din 01 Jul 2020
- Corsa 2015
- Arges
lautarescuadrian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2020
- Mesaj Privat
Bunã ziua. Revin si solicit ajutorul dumneavoastrã. In special pe al domnului Rolland.
Am început un proiect si am dat de greu. Am demontat modulul de pe pompã si a trebuit sã tai firele. Cum acestea erau prea scurte nu am putut sã le marchez asa cã nu mai stiu cum sã le leg înapoi. Asta ar fi prima problemã.
Am inspectat partea electronicã si am constatat optic, este adevãrat, cã nu sunt lipituri sau fire dezlipite, arse, etc. Este posibil ca cei doi tranzistori sã fie arsi fãrã sã aibã vreo indicatie vizualã?
Si încã ceva: douã fire care ies din modul nu erau izolate pe vreo 2 cm? Posibil ca izolatia sã fie casantã si sã se fi rupt cand am tãiat firele cu patentul?
Atasat niste fotografii.
Multumesc anticipat
Am început un proiect si am dat de greu. Am demontat modulul de pe pompã si a trebuit sã tai firele. Cum acestea erau prea scurte nu am putut sã le marchez asa cã nu mai stiu cum sã le leg înapoi. Asta ar fi prima problemã.
Am inspectat partea electronicã si am constatat optic, este adevãrat, cã nu sunt lipituri sau fire dezlipite, arse, etc. Este posibil ca cei doi tranzistori sã fie arsi fãrã sã aibã vreo indicatie vizualã?
Si încã ceva: douã fire care ies din modul nu erau izolate pe vreo 2 cm? Posibil ca izolatia sã fie casantã si sã se fi rupt cand am tãiat firele cu patentul?
Atasat niste fotografii.
Multumesc anticipat
- AMircea965
- *
- 21 mesaje
- din 25 Aug 2017
AMircea965
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
De regula un singur tranzistor cedeaza---- cel din dreapta privind de sus.Incercati cu o scobitoare sa miscati firele de pe jonctiunea tranzistorului din dreapta in special pinul din stinga.Vizual nu se vor observa urme de ars sau scurt circuit,pinii pur si simplu pierd legatura de pe tranzistor dar puteti vedea numai daca incercati, fara sa fortati, sa-i miscati.Aveti patru fire de legat verificind sa fie bine izolate pe toata lungimea lor 2 merg la actuatorul de avans sub pompa si doua la supapa de dozaj in mijlocul capului hidraulic.
- lautarescuadrian
- *
- 5 mesaje
- din 01 Jul 2020
- Corsa 2015
- Arges
lautarescuadrian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2020
- Mesaj Privat
- AMircea965
- *
- 21 mesaje
- din 25 Aug 2017
AMircea965
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
- AMircea965
- *
- 21 mesaje
- din 25 Aug 2017
AMircea965
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
In primul rand ar trebui sa lucrati cu mai multa atentie in zona pompei de injectie si a bazinului acesteia. Eu nu inteleg de ce nu ati demontat si conductele de alimentare ale pompei pentru a lucra fara probleme si a nu tensiona excesiv pamblica senzorului de turatie din pompa.
Acum in cea ce priveste legaturile electrovalvelor. Cea care are izolatia casanta este electrovalva de avans. Cealalta cate inca isi pastreaza izolatia intacta este cea de debit dintre conductele injectoarelor.
In locul tau a-si incerca cu grija si scule bune sa scot electrovalva de avans. Cea de sub tevi. Este chinuialã dar cu rãbdare se poate. Asta pt a izola corespunzator si calitativ fiecare fir in parte.
La montare nu are polaritate. La nici una din electrovalve. Este de fapt o bobina. Nu are sens de circulatie a curentului.
Am trecut si eu prin chinul tau si tot am ajuns sa dau pompa jos pana la urmã.
Pentru ca sunt absolut sigur ca ai pistonasul gripat cel putin partial.
Asa am fost si eu, cu nu si nu. Am montat si demontat calculatorul pompei ca am reusit sa scot record. 17 minute cu tevi de injectoare, alimentare pompa, admisie demontata.
Ca sa poti proba modulul poti sa legi electrovalvele la calculator, pui contactul verifici ca pinul 1 si 2 de la senzorul de turatie din pompã sa iti arate pe multimetru tensiune de 4,97 volti iar cand pui contactul electrovslva de avans trebuie sa bazaie
Acum in cea ce priveste legaturile electrovalvelor. Cea care are izolatia casanta este electrovalva de avans. Cealalta cate inca isi pastreaza izolatia intacta este cea de debit dintre conductele injectoarelor.
In locul tau a-si incerca cu grija si scule bune sa scot electrovalva de avans. Cea de sub tevi. Este chinuialã dar cu rãbdare se poate. Asta pt a izola corespunzator si calitativ fiecare fir in parte.
La montare nu are polaritate. La nici una din electrovalve. Este de fapt o bobina. Nu are sens de circulatie a curentului.
Am trecut si eu prin chinul tau si tot am ajuns sa dau pompa jos pana la urmã.
Pentru ca sunt absolut sigur ca ai pistonasul gripat cel putin partial.
Asa am fost si eu, cu nu si nu. Am montat si demontat calculatorul pompei ca am reusit sa scot record. 17 minute cu tevi de injectoare, alimentare pompa, admisie demontata.
Ca sa poti proba modulul poti sa legi electrovalvele la calculator, pui contactul verifici ca pinul 1 si 2 de la senzorul de turatie din pompã sa iti arate pe multimetru tensiune de 4,97 volti iar cand pui contactul electrovslva de avans trebuie sa bazaie
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
In primul rand ar trebui sa lucrati cu mai multa atentie in zona pompei de injectie si a bazinului acesteia. Eu nu inteleg de ce nu ati demontat pompa ada cu spune si antevorbitorul meu Mircea pt ca oricum trebuie lustruit pistonasul de avans.
Un alt aspect il constituie faptul ca tranzistorul ar putea fi desprins de pe drain si atunci tot la schimbare ajungeti.
Mai jos va adaug poza cu tranzistorul meu a carui viata a fost curmata de acest pistonas care ba lucra, ba nu....
La simptomele pe care le acuzati clar este pistonas de avans care se blocheaza partial. Apoi isi da drumul si tot asa pana va crapa tranzistorul...
Un alt aspect il constituie faptul ca tranzistorul ar putea fi desprins de pe drain si atunci tot la schimbare ajungeti.
Mai jos va adaug poza cu tranzistorul meu a carui viata a fost curmata de acest pistonas care ba lucra, ba nu....
La simptomele pe care le acuzati clar este pistonas de avans care se blocheaza partial. Apoi isi da drumul si tot asa pana va crapa tranzistorul...
- lautarescuadrian
- *
- 5 mesaje
- din 01 Jul 2020
- Corsa 2015
- Arges
lautarescuadrian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2020
- Mesaj Privat
Mii de multumiri. Aveti totala dreptate, dar am oarece circumstante atenuante. Masina in cauza o detin din 2005, am peste 350 000 km si o mai folosesc pe la tara, intrucat intre timp am achizitionat un focus 3, de asta data, pe benzina. Nu prea am timp liber si de aceea m-am grabit. Cu toate astea am o ambitie sa incerc personal sa o repar. Daca reusesc, bine, daca nu, asta este, o dau la REMAT.
Oricum va multumesc pentru informatii, am sa incerc ceea ce mi-ati sugerat.
Oricum va multumesc pentru informatii, am sa incerc ceea ce mi-ati sugerat.
TScantei
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua ,
Am revenit pe forum si am o rugaminte, pentru cei care au la dispozitie o electrovalva debit Bosch vp 44 .
1.Va rog sa masurati cu sublerul distanta la care se afla in interior bobina fata de suportul metalic. ( Bobina mea a fost distrusa de catre cele doua suruburi Tors , de la capul rotitor. ).
2. Carcasa bobinei la exteriorul ei este perfect circulara sau are un canal ,( adancitura ), pentru circulatia motorinei ?( Nu-mi dau seama din poze. )
3. Daca este prevazuta cu un canal , va rog sa-mi trimite-ti ambele cote.
Va multumesc anticipat !
Am revenit pe forum si am o rugaminte, pentru cei care au la dispozitie o electrovalva debit Bosch vp 44 .
1.Va rog sa masurati cu sublerul distanta la care se afla in interior bobina fata de suportul metalic. ( Bobina mea a fost distrusa de catre cele doua suruburi Tors , de la capul rotitor. ).
2. Carcasa bobinei la exteriorul ei este perfect circulara sau are un canal ,( adancitura ), pentru circulatia motorinei ?( Nu-mi dau seama din poze. )
3. Daca este prevazuta cu un canal , va rog sa-mi trimite-ti ambele cote.
Va multumesc anticipat !
DChisar
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2020
- Mesaj Privat
- AMircea965
- *
- 21 mesaje
- din 25 Aug 2017
AMircea965
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
DChisar
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2020
- Mesaj Privat
DChisar
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2020
- Mesaj Privat
- AMircea965
- *
- 21 mesaje
- din 25 Aug 2017
AMircea965
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
https://www.google.com/url?s...Se5dQWu7OxgQC5nRm urmati linkul sa intelegeti ce trebuie facut.Apoi trebuie sa va orientati daca faceti dvs.reparatia sau altcineva.