Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
este asezat undeva pe traseul catre turbina. Urmareste traseul care iese din turbina. La mine este in bara, in partea dreapta, este cam de 30/30 cm.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
poi sus deasupra partea stanga e turbo!atat...nimi altceva!

poti sa faci o poza eventual?
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ar trebui sa dau bara jos ca sa pot face poza la intercooler. O sa incerc sa-ti pun o poza cu intercolerul inainte de a-l monta, dar sunt convins ca nu seamana cu al tau. E simplu sa-l gasesti...verifica unde duc furtunele din turbina, unul dintre ele intra sigur in intercooler.
  • estman78

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
deci...pfff nush de unde scoateti unii consumurile astea
am y25dt motorul,cu resoftare si vara aceasta in oras cu toate sf aprinse nu a sarit de 8,9 consumul si in computer si calculat din full in full
iar extern si sprint si autostrada si romania si afara nu exista sa fi sarit vre o data de 7,5.
la drum drept cu 200 la ora in viteza a 5 instantul este de 11,8, deci nu ai cum sa scoti extern peste 8 ca nu poti merge nicaieri peste maxim 140,decat pe portiuni scurte!
iar cei care ma stiu sau stiu masina stiu bine ca nu conduc nici exagerat dar nici babeste.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la 200km/h ai consum de 11,8?cu motor de 2,5?
hm..interesant
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
DA, cam asa e consumul...la 180 la ora imi lua cam 10,5, pe pilot automat. Dar e firesc sa fie un pic mai mult, am cutie automata. Ma refer strict la motorul Y25DT. Afara nu depaseste 6,5 - 7 daca merg in jur de 140 maxim
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
@shaftt24: La tine intercooler-ul este situat deasupra radiatoarelor de racire si AC. Din dreapta lui iese un furtun gros care duce sub EGR.

Bafta.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mersi..mult!aveam eu ceva presimtire ca se afla acolo ..o sa vad in wekend ce si cum..
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Va salut.Am si eu un opel zafira 2009 1.7 cdti 110cp si vreu sa stiu daca pot curata intercoolerul pentru ca este forte murdar in partea de jos.multumesc
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Intreaba si tu la sectiunea cu Opel Zafira. aici este despre Omega adica limuzina model de varf etc ....nu Zafira.
Cine are Omega nu se prea loveste de chestii de genul asta.
Fara suparare alta calitate
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ccostras a scris:nu...la mine nu am deloc ulei jos. Am desfacut bara, intercoolerul este in bara in partea stanga, are si un ventilator pe el, era putin murdar de ulei pe deasupra in partea de sus, dar subliniez doar murdar. Am gasit f. putin ulei in el, au curs doar cateva picaturi. L-am suflat cu aer bine de tot, am degripat ventilatorul de pe el ca era blocat si acum, la primul drum facut am scos 5.3/100 km, cu viteze variind intre 130 si 67-80 in localitati, cu 0,5/100 km mai putin ca de obicei. E clar ca are un rol f important.

Rolul intercoolerului este sa raceasca aerul comprimat si incins de turbina inainte de a fi introdus in motor, este foarte important la sarcini mari si la temperaturi mari adica in toiul verii cand motoarele turbo simplu lesina .Este bine sa se asigure o curatire periodica a fagurilor sa poata trece aerul usor prin el,sa se degreseze ca aduna praf si alte mizerii si daca se poate sa nu se renunte la tubulatura care directioneaza aerul spre el.Pentru cei cu scule si talent i-as indemna sa inlature orice sta in calea aerului sre intercooler si sa etanseze pe carcasele de plastic lufturile ,bine curatat sa vezi diferenta atunci .
Nu lasati la spalatorie sa dea cu jetul direct in masca din fata,foarte multe radiatoare se obtureaza atunci cand lamele de aluminiu se deformeaza de la presiunea prea mare si adio flux de aer in condensor ac,radiator si la unele modele intercooler ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR