Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Nu se mai meritã bãgați bani mulți in ele..am dat 9000 pe ea si acum mai iau 2500,doar nu sunt nebun sa bag 1000 de euro in ea..piese noi..sau sa stai sa iti bati capul cu dezmembrarile..am incercat 4 pompe vacuum cand m-a lasat..am pus noua,520 de lei.Am o problemã cu ac-ul de vreo 3 ani si am fost la 3 service-uri de profil si habar nu au avut..am dat banii degeaba..Cred ca trebuie sa mergi pe modalitatea asta,te duci la ei ,si dacã nu ti.o reparã,nu le dai nimic..Meritã niste"dedicații"din top..Dacã esti profi,nu ai nevoie sa le ei prin eliminare.La mine se vedea ca se misca fulia de la ac dar la o cu totul alta vitezã fațã de partea din mijloc si uneori se bloca,deci nu mai bloca ambreiajul ãla..sau cum ii zice..nu stiu dacã ma exprim corect..O sa vad si eu ce o sa fac cu ea cand nu o mai vrea cutia..poate pun un F40 atunci,ca stiu ca nu are problemele M32-ului.poate atunci schimb si tampoanele motor..poate..
Skip ads

  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Spre rusinea mea nu stiu ce-nseamna F40 sau M32... imi imaginez ca nu vorbim despre modele Ferrari Smile

Whatever, am luat azi masina de la service.
700 a fost cutia ieri, au drenat-o azi, nu au gasit shpan inauntru.
Au montat-o au pus ulei nou, masina merge ceas.
Ba chiar intra in viteze fara sa agatze acuma, incepusem sa ma obisnuiesc cu senzatia de "gate shifter", dar acuma totul e seamless.

I-am dat vreo doua trei forje dupa ce s-a incalzit bine, totul e in regula.

Sper sa tina macar doi ani.
Sper de fapt sa se termine cu mizeria asta de coronasaracie ca sa pot face Km si sa pot merge la re-evaluat uleiul pentru a confirma daca se mai strange shpan sau nu. Macar in 6 luni, cat am garantie.

Overall 1.500 ron toata combinatia, cu ulei, spray-uri, curatitoare, garnituri si toate cele.
Ma bucur ca macar ambreiajul era intact, rulmentul ok... doar l-am schimbat acum nici 40.000 Km cu totul.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut..F40 si M32 sunt codurile unor cutii de vitezã.😊Ma bucur ca ai avut un deznodãmânt fericit de data asta.Si eu astept sa treaca o data toatã nebunia asta cu pandemia asta.Eu am avut noroc..sau"picior" si m-a ajutat si mersul la drum întins(minim 25 km dus) si încã am kit ambreiaj,volanta original..in 2 ani jumate nu i-au schimbat ãia ambreiajul si cei 80 de mii km in bord,poate 150 de mii reali..ca a fost rent a car pe Madrid masina.Eu am 160 de mii km in 10 ani(240 000 pe bord)si bate de vreo 3 ani..ceva pe acolo,pe la ambreiaj.Sa ne ții la curent cu mersul cutiei..sa ne dai vesti bune...multã baftã
  • georgesimonescu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2017 B16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Va salut prieteni ,
Întâlnesc o problema cara nu-i pot da de cap ,
In mers , din treapta a 3 și a 4 ( de pe la 40 km/h punã pe la 80km/h) , se aude cã un huruit de rulment de roata , daca o scot din viteza ( o las pe liber ) , nu se mai aude , o bag iar în viteza ( a 3 sau a 4) , iar huruie . Huruitul se aude și când accelerez și cand o las in frana de motor , când îi dau a 5 și a 6 ( pe autostradã) dispare zgomotul .
Uleiul l-am înlocuit în toamna trecutã , și cam de pe atunci a început beleaua asta , uleiul l-am schimbat cã așa am crezut cã e bine , sã-l mai înnoiesc , peste 2 litri , și totul GM.
Mie frica sã mã gândesc cã e ceva in cutie . Am deja vreo 12000 km de simfonie , am fost de vreo 2 ori , în Italia , am schimbat și cauciucurile , și jantele , degeaba .
Voi ce mã sfãtuiți ...
Cu stimã , și scuze daca nu am postat unde trebuie , rog operatorul sa mã posteze unde trebuie , scuze.
Skip ads

  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E foarte bine unde ai postat.
Salut.

Rupe macar un 60ron din buget si fa-ti o drenare a uleiului ca macar sa observi daca ai span in el sau pe busonul magnetic.
Daca nu vrei sa-l pui inapoi tot pe-ala (daca e curat il poti readauga) mai rupe inca 150 sau cat costa un GM ca sa-l schimbi dupa.

....dar daca ti-l scoate "mercur" exact cum mi l-au scos mie... mai rupi 700 ron pentru o cutie de viteza si cine stie cata manopera.

Iarta-mi te rog cinismul dar zgomotele de cutie nu sunt de luat in deradere. Deloc.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie rulmentul din cutie.A mea misca maneta schimbatorului in treapta 2,3,4 din cauza uzurii,dar nu face zgomote(uruit).Uleiul in cutie l am schimbat acum vreo 3 ani,era cam negru dar e posibil sa fie negru de cand am uitat-o,obosit fiind dupa sch.3,in treapta 3 pana am oprit-o.Deznodãmântul a fost..un zgomot de pinioane troznite si de atunci nu mai intra din prima in vitezã,uneori.Cutia încã face"servici".
  • Timoftel Dorin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutare ,am si eu o problema la opel astra h 2004 .Am un zgomot la ambreiaj ,in zona cutiei de viteze ,atunci cand este pornita masina pe liber ,ca si cum s-ar atinge doua placi metalice .Daca calc ambreiajul nu se mai aude ,nici in mers nu se aude fiind in viteza .Am schimbat kit ambreiaj (rulment presiune disc si placa presiune) si cutia de viteze (sh) . Zgomotul mi se pare mie a fi aparut dupa ce am schimbat chitul de ambreiaj .
Ce credeti ca ar putea fi ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cand se umbla la cutia de viteze sau se demonteaza de pe motor trebuie dat jos uleiul ,daca dupa operatiune apare zgomot cand este pe liber pe loc si dispare la apasarea ambreiajului este de la lipsa uleiului in cutie ,prima verificare sa fie ulei conform si la nivel.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR