- daniel12345
- *
- 14 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Bucuresti
daniel12345
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
Am incercat, dar nu sunt informatii concludente.
Error: Given VIN number is invalid or has not yet been entered into our database.
VIN: W0LGT5E11G1008695
Model: INSIGNIA
Body type: 4-door sedan / saloon
Made:
Model for year: 2016
Made for:
Factory: Russelsheim, Germany
Engine: B20DTH (diesel, 2.0 CDTI, 170HP, DPF installed)
Colour:
Engine number:
Serial number: 008695
1st registr. No.:
Source: http://astra-3.pl/vin.php
Error: Given VIN number is invalid or has not yet been entered into our database.
VIN: W0LGT5E11G1008695
Model: INSIGNIA
Body type: 4-door sedan / saloon
Made:
Model for year: 2016
Made for:
Factory: Russelsheim, Germany
Engine: B20DTH (diesel, 2.0 CDTI, 170HP, DPF installed)
Colour:
Engine number:
Serial number: 008695
1st registr. No.:
Source: http://astra-3.pl/vin.php
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
danka1
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2007
- Mesaj Privat
danka1
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2007
- Mesaj Privat
MFiru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2020
- Mesaj Privat
- epidaurus
- **
- 262 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Astra 2018 B14NET
- Ilfov
epidaurus
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
- dandobre
- ****
- 1,194 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,194
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare! Dupa 14 ani e astra g si vreo 500k de km cu ea a venit momentul sa ma gandesc la ceva mai mare si mai nou.
Am gasit asta (momentan locuiesc in Estonia): https://longo.ee/auto/N837083/OPEL-INSIGNIA-2015
Imi puteti spune ceva pareri despre modelul acesta? Am oscilat intre 120 si 140 CP, dar dupa ce am citit aici am ramas la asta de 140.
Multumesc!
Am gasit asta (momentan locuiesc in Estonia): https://longo.ee/auto/N837083/OPEL-INSIGNIA-2015
Imi puteti spune ceva pareri despre modelul acesta? Am oscilat intre 120 si 140 CP, dar dupa ce am citit aici am ramas la asta de 140.
Multumesc!
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
am tot vazut pe NET multi "specialisti" care recomanda sa nu luam Insignia ca una ca alta.
Eu am Insignia Cosmo 131 HP motorina 2.0. 2011 cutie manuala. Am luat-o in 2015 cu 131K la bord
masina are 261K si nu am schimbat decat furtunul de la turbo ca element care s-a defectat in timpul utilizarii.
Acum vreo 2 ani am inlocuit oringul cu probleme in mod preventiv.
Masinile de genul asta nu sunt facute sa te dai mare in fata blocului si sa mergi 20 km pe saptamana pana la MOL si inapoi.
aproape toti care au avut probleme cu motoarele nu le utilizeaza corespunzator sau au cumparat vestita masina cu numai 99k de la o bunica din germania.
este facuta sa mearga pe autostrada nu in ambuteiajele din Bucuresti. altfel nu isi face regenerarea, se supraincalzesc diverse elemente ale motorului, ca sa nu mai vorbesc de uleiurile de calitate indoielnica ce sunt prin comert pe la noi.
Asa ca recomand cu caldura modelele astea. Personal nu recomand motoarele sub 1.6 pe caroserie de Insignia decat daca este cumparata de noua.(motoarele mici se uzeaza repede)
Si inca o chestie pe care nu o vad zisa nicaieri de meseriasii care recomanda VW sau BMW.
Daca la Insignia diesel treaba cu oringul se rezolva cu 100 E la motoarele de VW cum rezolva consumul urias de ulei?
Pai nu se poate ca este defect de conceptie.
Una peste alta la banii cu care se vinde un Opel Insignia eu zic ca merita.
Eu am Insignia Cosmo 131 HP motorina 2.0. 2011 cutie manuala. Am luat-o in 2015 cu 131K la bord
masina are 261K si nu am schimbat decat furtunul de la turbo ca element care s-a defectat in timpul utilizarii.
Acum vreo 2 ani am inlocuit oringul cu probleme in mod preventiv.
Masinile de genul asta nu sunt facute sa te dai mare in fata blocului si sa mergi 20 km pe saptamana pana la MOL si inapoi.
aproape toti care au avut probleme cu motoarele nu le utilizeaza corespunzator sau au cumparat vestita masina cu numai 99k de la o bunica din germania.
este facuta sa mearga pe autostrada nu in ambuteiajele din Bucuresti. altfel nu isi face regenerarea, se supraincalzesc diverse elemente ale motorului, ca sa nu mai vorbesc de uleiurile de calitate indoielnica ce sunt prin comert pe la noi.
Asa ca recomand cu caldura modelele astea. Personal nu recomand motoarele sub 1.6 pe caroserie de Insignia decat daca este cumparata de noua.(motoarele mici se uzeaza repede)
Si inca o chestie pe care nu o vad zisa nicaieri de meseriasii care recomanda VW sau BMW.
Daca la Insignia diesel treaba cu oringul se rezolva cu 100 E la motoarele de VW cum rezolva consumul urias de ulei?
Pai nu se poate ca este defect de conceptie.
Una peste alta la banii cu care se vinde un Opel Insignia eu zic ca merita.
- mariusolteanu
- *
- 3 mesaje
- din 18 Jul 2020
- Corsa 2007 Z12XEP
- Buzau
mariusolteanu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2020
- Mesaj Privat
va salut domnilor ce parere aveti despre masina din semnatura merita sa o cumpar, la ce sa ma astept de acum inainte la acesti km parcursi
bugetul este 6000 euro plus inca 1000 euro pentru eventuale reparati
Va multumesc sper ca am postat unde trebuie las si link
https://www.olx.ro/oferta/op...7.html#b2e8bd6982
bugetul este 6000 euro plus inca 1000 euro pentru eventuale reparati
Va multumesc sper ca am postat unde trebuie las si link
https://www.olx.ro/oferta/op...7.html#b2e8bd6982
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
sa inteleg ca te intereseaza mai mult farurile ,navigatia (pe care nu o folosesti pentru ca ai waze) si alte chestii de genul asta.
pai daca masina are 250 K facuti in RO si este din 2009 o sa te vad ca plangi pe forum ca una ca alta.
sfatul meu este sa iei una de afara sau adusa de afara sau macar cu primul proprietar din afara.
la banii astia gasesti din 2011-2012 cu 4-5 ani petrecuti afara si apoi adusa in RO.
vezi ca nu zice nimic de ambreiaj (sigur te lasa in curand si costa....)
pai daca masina are 250 K facuti in RO si este din 2009 o sa te vad ca plangi pe forum ca una ca alta.
sfatul meu este sa iei una de afara sau adusa de afara sau macar cu primul proprietar din afara.
la banii astia gasesti din 2011-2012 cu 4-5 ani petrecuti afara si apoi adusa in RO.
vezi ca nu zice nimic de ambreiaj (sigur te lasa in curand si costa....)
- mariusolteanu
- *
- 3 mesaje
- din 18 Jul 2020
- Corsa 2007 Z12XEP
- Buzau
mariusolteanu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2020
- Mesaj Privat
ok multumesc ma incanta faptul ca aveam istoricul masini din 2012 cand a fost inscrisa pe romania era cu 124 000 km si acum 240 000 adica in 8 ani propietarul a mai facut 120 000 km asa scrie pe istoric auto rar
poti sa imi gasesti si mie un anunt te rog la 6000 euro cu cutie automata eu nu am gasit
poti sa imi gasesti si mie un anunt te rog la 6000 euro cu cutie automata eu nu am gasit
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pai scrie ca este din RO nu din alta parte.deci 250K facuti in RO reprezinta o mare problema pentru masina.
daca a fost adusa de afara la 124 K si nu stii istoricul este foarte posibil sa mai aiba 100K in plus. dar nu spune vanzatorul de unde a fost cumparata masina prima data)
eu cand am luat Insignia A am verificat 19 masini la reprezentanta toate erau cu "kilometrajul aranjat"
asta pe care am cumparat-o a fost singura care avea kilometrajul verificabil in baza de date GM.
Sa nu te grabesti ca masini sunt.
si inca ceva :
daca nu faci macar 20K pe an nu cauta motorina. nu este rentabila.mai bine o benzinara de 1.6
Ultima modificare facuta de iulius la Sam 18 Jul, 2020 8:48 pm
daca a fost adusa de afara la 124 K si nu stii istoricul este foarte posibil sa mai aiba 100K in plus. dar nu spune vanzatorul de unde a fost cumparata masina prima data)
eu cand am luat Insignia A am verificat 19 masini la reprezentanta toate erau cu "kilometrajul aranjat"
asta pe care am cumparat-o a fost singura care avea kilometrajul verificabil in baza de date GM.
Sa nu te grabesti ca masini sunt.
si inca ceva :
daca nu faci macar 20K pe an nu cauta motorina. nu este rentabila.mai bine o benzinara de 1.6
Ultima modificare facuta de iulius la Sam 18 Jul, 2020 8:48 pm
- mariusolteanu
- *
- 3 mesaje
- din 18 Jul 2020
- Corsa 2007 Z12XEP
- Buzau
mariusolteanu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2020
- Mesaj Privat
ok multumesc am inteles am sa mai caut ,chestia e ca si daca gasesc la km mai putini tot te poate lasa cate cv in functie de ce noroc ai sau cum a fost menajata masina
din ce citesc aici pe forum de 3 zile il rascolesc probleme majore ar fi oringul cel faimos de ulei cutia de viteze automata au intampinat colegi probleme cu ,cutia de viteze automata cu blocul de valve care este din cate am inteles peste 1000 euro si cu filtru de particule regenerarea ratata
din ce citesc aici pe forum de 3 zile il rascolesc probleme majore ar fi oringul cel faimos de ulei cutia de viteze automata au intampinat colegi probleme cu ,cutia de viteze automata cu blocul de valve care este din cate am inteles peste 1000 euro si cu filtru de particule regenerarea ratata
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
pai cauta una cu oringul schimbat si distributia schimbata si kit de ambreiaj schimbat.
exista sigur pe Autovit. daca are si facturi doveditoare este perfect.(nu lucrari facute in parcare).
si nu inteleg de ce vrei cutie automata daca stii ca sunt probleme cu ea.
in general cutia automata este pentru o persoana care foloseste masina in oras aglomerat si face multi km (devine obositor sa tot schimbi in aglomeratia din Bucuresti)
exista sigur pe Autovit. daca are si facturi doveditoare este perfect.(nu lucrari facute in parcare).
si nu inteleg de ce vrei cutie automata daca stii ca sunt probleme cu ea.
in general cutia automata este pentru o persoana care foloseste masina in oras aglomerat si face multi km (devine obositor sa tot schimbi in aglomeratia din Bucuresti)
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Alexandru Rotaru
- *
- 21 mesaje
- din 17 Mai 2018
- Insignia 2014 Z20DTH
- Iasi
Alexandru Rotaru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2014 Z20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2018
- Mesaj Privat
mariusolteanu a scris:ok multumesc am inteles am sa mai caut ,chestia e ca si daca gasesc la km mai putini tot te poate lasa cate cv in functie de ce noroc ai sau cum a fost menajata masina
din ce citesc aici pe forum de 3 zile il rascolesc probleme majore ar fi oringul cel faimos de ulei cutia de viteze automata au intampinat colegi probleme cu ,cutia de viteze automata cu blocul de valve care este din cate am inteles peste 1000 euro si cu filtru de particule regenerarea ratata
din ce citesc aici pe forum de 3 zile il rascolesc probleme majore ar fi oringul cel faimos de ulei cutia de viteze automata au intampinat colegi probleme cu ,cutia de viteze automata cu blocul de valve care este din cate am inteles peste 1000 euro si cu filtru de particule regenerarea ratata
Salut - doar un lucru as recomanda: incearca sa iei una dupa 2014... Eu sunt inscris pe grupuri pe FB sau pe alte forumuri. In general cele care au probleme sunt intre 2009-2012.. parca era ceva si din 2013... Dupa anul 2014 nu imi aduc aminte de probleme majore - dar bineinteles ca mai au bube.. sa nu ma intelegi gresit.
Spor
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
iulius a scris:am tot vazut pe NET multi "specialisti" care recomanda sa nu luam Insignia ca una ca alta.
Eu am Insignia Cosmo 131 HP motorina 2.0. 2011 cutie manuala. Am luat-o in 2015 cu 131K la bord
masina are 261K si nu am schimbat decat furtunul de la turbo ca element care s-a defectat in timpul utilizarii.
Acum vreo 2 ani am inlocuit oringul cu probleme in mod preventiv.
Masinile de genul asta nu sunt facute sa te dai mare in fata blocului si sa mergi 20 km pe saptamana pana la MOL si inapoi.
aproape toti care au avut probleme cu motoarele nu le utilizeaza corespunzator sau au cumparat vestita masina cu numai 99k de la o bunica din germania.
este facuta sa mearga pe autostrada nu in ambuteiajele din Bucuresti. altfel nu isi face regenerarea, se supraincalzesc diverse elemente ale motorului, ca sa nu mai vorbesc de uleiurile de calitate indoielnica ce sunt prin comert pe la noi.
Asa ca recomand cu caldura modelele astea. Personal nu recomand motoarele sub 1.6 pe caroserie de Insignia decat daca este cumparata de noua.(motoarele mici se uzeaza repede)
Si inca o chestie pe care nu o vad zisa nicaieri de meseriasii care recomanda VW sau BMW.
Daca la Insignia diesel treaba cu oringul se rezolva cu 100 E la motoarele de VW cum rezolva consumul urias de ulei?
Pai nu se poate ca este defect de conceptie.
Una peste alta la banii cu care se vinde un Opel Insignia eu zic ca merita.
Eu am Insignia Cosmo 131 HP motorina 2.0. 2011 cutie manuala. Am luat-o in 2015 cu 131K la bord
masina are 261K si nu am schimbat decat furtunul de la turbo ca element care s-a defectat in timpul utilizarii.
Acum vreo 2 ani am inlocuit oringul cu probleme in mod preventiv.
Masinile de genul asta nu sunt facute sa te dai mare in fata blocului si sa mergi 20 km pe saptamana pana la MOL si inapoi.
aproape toti care au avut probleme cu motoarele nu le utilizeaza corespunzator sau au cumparat vestita masina cu numai 99k de la o bunica din germania.
este facuta sa mearga pe autostrada nu in ambuteiajele din Bucuresti. altfel nu isi face regenerarea, se supraincalzesc diverse elemente ale motorului, ca sa nu mai vorbesc de uleiurile de calitate indoielnica ce sunt prin comert pe la noi.
Asa ca recomand cu caldura modelele astea. Personal nu recomand motoarele sub 1.6 pe caroserie de Insignia decat daca este cumparata de noua.(motoarele mici se uzeaza repede)
Si inca o chestie pe care nu o vad zisa nicaieri de meseriasii care recomanda VW sau BMW.
Daca la Insignia diesel treaba cu oringul se rezolva cu 100 E la motoarele de VW cum rezolva consumul urias de ulei?
Pai nu se poate ca este defect de conceptie.
Una peste alta la banii cu care se vinde un Opel Insignia eu zic ca merita.
Aceleasi motoare acelasi masini dar intr-o tara unde dupa 2 km iesi pe autostrada din orice punct al orasului,uleiuri diferite stil de condus mai potolit....aceleasi probleme,asa ca masina asta are probleme,Faptul ca unele motoare au rezistat se mai intampla dar cand pe Gumtree sunt 350 de Insignia cu probleme motor trebuie sa tii cont ,daca nu vorba aia caposenia se plateste.
O masina la aceeasi clasa cu un interior mult peste ca materiale dar nu ca design ,motor daca este PSA de 130cp ingroapa 10 Fiat la acelasi pret /performante este Mondeo 2.0 tdci .Cine poate trece peste dragostea la prima vedere poate alege mult mai bine,daca nu, atunci trebuie sa ne asumam riscurile chiar daca sunt si alte marci cu probleme ,asta nu are nici o problema Ford cu modelu asta si cu motorul luat de la francezi da clasa la fiabilitate la marci cu pretentii mari ,aici BMW cu petrada de motor N47 nici nu trebuie sa ridice ochii din pamant.
Clio1973
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A1.8XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
Domnule ,,mekaNIK", nu cred cã trebuie sã amestecãm ,,marca " automobilului cu motorul.
Sunt posesor de Opel Insignia cu motorizare a 1.8 xer.Eu n am avut nicio problemã serioasã cu mașina în doi ani de utilizare .Un senzor de parcare defect și bujii schimbate.
Îmi permiteți deci sã vã parafrazez și sã afirm cã ,,marca " Opel cu motorul acesta dã clasã la fiabilitate altor mãrci?!
Oricum ea a dat clasã la design ,confort și dotãri.Cred cã legat de aceste aspecte sunteți de acord.
Eu zic cã noi românii cumpãrãm mașinile nu pentru noi ,ci pentru vecini( ca sã ieșim în evidențã).
Când mi am cumpãrat mașina m am informat.
Am dat pe ea( mașinã din anul2009) în anul 2018,10500€ în Germania+ 2000 de € adus ul ,distribuția,bateria,plãcuțe,ulei...la reprezentanța din Baia Mare.
Eu o folosesc preponderent urban.Deci am cãutat o,,benzinarã".
Sigur ,motorul este leneș pentru o astfel de ,,balenã" dar eu nu fac liniuțe și este fiabil.
Sau cel puțin mult mai fiabil ,decât celebrele 1,2/1.4tsi/tfsi cãrora le ,,sãrea" lanțul,sau decât ,,îndrãgostitul " de ulei 1,8tsi/tfsi din grupul VAG.Și totuși n am auzit zicându se cã mãrcile Audi,VW,Skoda sau Seat n ar fi ,,fiabile".
Concluzia ,nu judecãm o ,,marcã" auto dupã un motor.Insignia nu s a vândut doar cu motoare diesel.
Cu respect.
Sunt posesor de Opel Insignia cu motorizare a 1.8 xer.Eu n am avut nicio problemã serioasã cu mașina în doi ani de utilizare .Un senzor de parcare defect și bujii schimbate.
Îmi permiteți deci sã vã parafrazez și sã afirm cã ,,marca " Opel cu motorul acesta dã clasã la fiabilitate altor mãrci?!
Oricum ea a dat clasã la design ,confort și dotãri.Cred cã legat de aceste aspecte sunteți de acord.
Eu zic cã noi românii cumpãrãm mașinile nu pentru noi ,ci pentru vecini( ca sã ieșim în evidențã).
Când mi am cumpãrat mașina m am informat.
Am dat pe ea( mașinã din anul2009) în anul 2018,10500€ în Germania+ 2000 de € adus ul ,distribuția,bateria,plãcuțe,ulei...la reprezentanța din Baia Mare.
Eu o folosesc preponderent urban.Deci am cãutat o,,benzinarã".
Sigur ,motorul este leneș pentru o astfel de ,,balenã" dar eu nu fac liniuțe și este fiabil.
Sau cel puțin mult mai fiabil ,decât celebrele 1,2/1.4tsi/tfsi cãrora le ,,sãrea" lanțul,sau decât ,,îndrãgostitul " de ulei 1,8tsi/tfsi din grupul VAG.Și totuși n am auzit zicându se cã mãrcile Audi,VW,Skoda sau Seat n ar fi ,,fiabile".
Concluzia ,nu judecãm o ,,marcã" auto dupã un motor.Insignia nu s a vândut doar cu motoare diesel.
Cu respect.
- panteraaroz
- *
- 9 mesaje
- din 13 Mar 2018
- Insignia 2014 A20DTH
- Ilfov
panteraaroz
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Ilfov
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2018
- Mesaj Privat