Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • barzh

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am o problema ce tine de arcurile masinii. Am un opel Astra H hatchback 1.7 CDTI din 2004. Are amortizoare IDS+ si arcuri Eibach Steinmetz Sport de 26 cm inaltime (cele de pe spate). Problema e ca un arc spate mi sa rupt si vreau sa le inlocuiesc. As vrea sa stiu daca se pot inlocui cu arcuri normale de Astra H (care au inaltime de 32 cm) sau cu arcuri Kayaba (de 28,5 cm). Dimensiunea arcurilor daca e mai mica sau mai mare poate influenta durata de viata a amortizoarelor? reamintesc ca sunt amortizoare IDS+ (nu stiu daca sunt sport sau nu). Un mecanic mi-a spus ca daca pun arcuri mai inalte decat cele care le am acuma nu lasa amortizoarele sa lucreze cum trebuie si ca ar fi o problema. Alt mecanic mi-a spus ca amortizoarele IDS+ de pe Astra H sunt exact la fel ca si cele originale numai ca sunt pe gaz si alte blablauri si ca as putea pune fara probleme arcuri normale.
Cum as putea sa procedez, mi-ar conveni sa pun arcuri putin mai inalte (astfel masina nu ar mai fi asa rigida) sau as cumpara doua arcuri spate cum am eu acuma pe masina (spiralate de 26 cm inaltime)
Daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi as fi foarte recunoscator
Va multumesc
Skip ads

  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
daca ai aflat ceva te rog da-mi de stire ca si eu am un arc rupt pe spate si nu stiu ce sa pun in loc
  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu iti recomand sa pui arcurile standard pentru aceasta masina, ids+ lucreaza foarte bine asa, daca ii pui alte arcuri mai inalte sau mai joase v-a afecta atat stabilitatea masinii la viteza, cat si durata de viata a amortizoarelor si tinand cont ca sunt 15 mil bucata, poti sa decizi ce doresti, iar din experianta mea ids+ nu este foarte rigid atunci cand nu este activat, mai degraba incearca niste cauciucuri cu un talon mai mare ( cel putin 55 )
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
amortizoarele IDS+ sunt mai speciale. explicat simplu: cand apesi butonul sport, masina devine mai rigida. sunt controlate electronic de modulul CDC. sunt foarte scumpe de schimbat, asa ca cel mai bine e sa dai o fuga la opel si sa-i intrebi ce arcuri sunt puse standard pe ele, ca sa nu le strici.
oricum parerile despre amortizoare sunt imaprtite, unii le lauda, altii le injura si si le-au dat jos (vorbesc pentru vectra pe forumul britanic).
Skip ads

  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am o problema la o astra h cu sistem ids+. De fapt problema este ca pe fata dreapta am un arc rupt (nu foarte mult). Am vrut sa schimb ambele arcuri pe fata cu unele kayaba dimensiunea standard dar surpriza cand au fost date jos amortizoarele piulita din capul amortizorului este super ruginita. Practic sa sudat de tija amortizatorului. Ce pot sa fac deoarece cei de la service au spus ca unica solutie este sa cumpar si amortizoarele pe fata dar cum costa foarte mult nu prea imi place ideea. Cel mai mult ma enerveaza ca sistemul functioneaza super bine si chiar cu arcul rupt, nu se simte cine stie ce diferenta sesizabila. Chiar nu exista un alt mod de a se demonta arcul de pe amortizor ?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
se mai poate incerca de a taia piulita ruginita/blocata pe capul amortizorului,si apoi de a reface filetu tijei amortizorului cu filiera,dar numai daca au chef si scule sa faca aceasta operatie
  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
da asa le-am zis si eu dar faza este ca piulita este un pic mai inautru. Nu prea stiu cum se cheama sper sa ma fac inteles. Oala amortizorului ? este de genul cum piulita s-ar afla pe fundul unui pahar, deschizatura sus este cam mica si ar fi imposibil sa intre ceva de taiat prin diametrul acela. Un raspuns de genul am primit de la ei, de atunci nu prea am mai incercat sa fac nimic. Chestia este cand accelerez cam pe la 80 la ora pana pe la 95 si pe intervalul de la 110 pana pe la 130 tremura volanul. Echilibrarea am facut-o de 3 ori in diferite locuri care mai de care specializate. Am vrut sa ii fac bracajul dar de acolo am fost intors din cauza arcului rupt spunand ca acesta e cauza la ce mi se intampla.
  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
se mai poate incerca: sa tai piulita cu un flex mic, iar daca atingi tija cu filet, din greseala, vi cu o filiera si corectezi filetul, eu asa am procedat la alta masina....
  • ANelu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salutare am un Opel Astra h combi an 2005 am schimbat amortizoraele pe fațã bielete bielete antirului brațe capete de bara tot de la schimbarea amortizoarelor se aude la drum cu denivelãri o bãtaie fier pe fier a amortizorul din dreapta oare sa nu fi pus ceva mã ajutã cineva va rog email este antohinelu78@gmail.com
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR