Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • ToXicLi0N

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut.
Ieri cand a pornit prietena mea dp loc din a 2-a a bagat a 3-a din greseala, eu cand am simtit (pe la 3000-4000 de turatii) am scos-o din viteza (eram in dreapta), dar ea nu a simtit si cum a apasat pedala de acceleratie a ajuns turometru pana la maxim (scoasa din viteza).
Dupa incidentu respectiv, s'a aprins martorul masina+cheie, a cazut acul de la temperatura apa la 0, a pornit termocupla(sta mereu pornita de atunci) si la relanti sta turata pe la ~900 rpm. In mers merge bine, nu are nimic.
Coduri de eroare :
P0100 - Powertrain (Mass or Volume Air Flow Circuit)
P0115 - Powertrain (Engine Temperatura Circuit)
P0400 - Powertrain (Exhaust Gas Recirculation Flow) - eroare veche
P0683 - Powertrain
U2108 - Network

Ce credeti ca a patit ?


MODEL: Corsa C 2004
MOTOR: Z13DT
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
"Ieri cand a pornit prietena mea dp loc din a 2-a a bagat a 3-a din greseala"
Vrei sa spui ca din a 2-a a bagat a 1-a. Nu vad ce era atat de gresit incat sa fie nevoie sa o scoti tu din viteza.
La 3000-4000 de ture nu se intampla nimic, spre deosebire de 6000 unde poti sa 'omori' distributia la Z13DT.
Dupa erori, verifica mufa debitmetru, mufa senzor temperatura, curata EGR si admisie si schimba bujiile.
U2108 CAN-Bus no Communication with ABS/TC - lipsa comunicare cu calculatorul ABS; vezi ce setari ai legate de ABS.
  • ToXicLi0N

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Pentru ca avea 3000+ rpm cand a dat sa schimbe in a3-a si a bagat a1-a din greseala, eu am scos din viteza a1-a cand a ajuns turometru la 3000-4000, daca o lasam se ducea mult si bine.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Eu nu inteleg cum ar fi posibil asa ceva, defapt, mi se pare imposibil.
Electroventilatorul pornit si turatia la relanti, sunt consecinta senzorului de temperatura a motorului).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR