Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • ionutz72

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2011 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit!
Am achizitionat un Corsa D 2011, motor A12xer, 67k km, schimbat ulei (Motul 8100 X-clean 5W40, norma dexos2), filtre.
La prima pornire dimineata se aude pt o secunda un zgomot metalic, apoi merge ok. Trebuie sa stea cateva ore ca sa se auda iar.
E normal, sau imi fac probleme degeaba?
Multumesc anticipat.



MODEL: Corsa 2011
MOTOR: a12xer
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Lantul distributiei ,pana vine ulei la intinzator
  • ionutz72

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2011 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca e normal?
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Probabil putina uzura in distributie( patine ) sau intinzatorul are arcul din interior rupt
Nu stiu daca ai variabile pe axele cu came
S ar vedea daca dai capacul motor jos si atunci pui mana direct pe lant
Skip ads

  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Sunt variabile pe axul cu came. Zgomotul poate veni de acolo. La corsa din semnatura la 80 k km nu are nici un zgomot (numai ulei GM). La focus am rontatit cateva secunde. Se pare ca depinde de jocul de tolerente. La multe marci pana vine presiunea la ulei variabila mai rontaie...dar nu sunt efecte negative. Focusul face asa dintotdeauna si se apropie de 200 k km.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am urmarit si video..da e rontatit de la distributia variabila..nu are nimic asa face unele.
  • ionutz72

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2011 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Schimbat uleiul cu Ravenol HLS 5W-30. Clar, alt sunet la motor, si consum mai mic cu vreo 0,5%, testat in aceleasi conditii cu uleiul vechi.
Deocamdata, au disparut sunetele suspecte.
Multumesc tuturor pt sfaturi!
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu mai rontaie ca vine uleiul mai repede...acum ai w30 in loc de w40...la focus s-a dat dezlegare la 5w20 pe motorul cu specificatia 5w30...dar parca imi e frica sa il pun...prea subtire si are si ceva km.
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ionutz72 a scris:Schimbat uleiul cu Ravenol HLS 5W-30. Clar, alt sunet la motor, si consum mai mic cu vreo 0,5%, testat in aceleasi conditii cu uleiul vechi.
Deocamdata, au disparut sunetele suspecte.
Multumesc tuturor pt sfaturi!

Deci era totusi o problema de ungere ,eu m-am chinuit un an de zile cu un motor de Ford Mondeo mk4 care are distributia pe curea si intre axe lant,ala si tachetii zornaiau ca dracu ,am schimbat uleiul de doua ori s-a atenuat dar tot era jalnic,solutia cand am venit in tara am pus ulei pentru motoarele AMG de la Mercedes ... la intoarcere a tacut si tace si acu. O sa schimb uleiul da problema e sa nu se fi invatat cu ulei prea scump ca merge la vanzare.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ce fel de tacheti are mondeo de care spui ? Sunt hidraulici sau cu reglaj cu pastila ? Ce norma are uleiul ala de mertzan ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Hidraulici ,lantu dintre axele cu came facea si el galagie,problema este ca uleiul sa dizolve depunerile de prin toate gaurelele si sa ajunga sa se duca in fiecare tachet,stiu e greu de crezut si mai stiu si zicala cu cizmaru care umbla cu pantofii rupti ...numai ca eu nu am timp de masina mea si de ce sa nu recunosc imi place sa caut solutii inainte sa ma murdaresc pe maini fara rost.
uleiul AMG este in doua variante 5w-30 pentru diesel si 5w-40 pentru benzina ,eu am folosit 5w-40 clima din zona asta este foarte calda iarna nu ajunge la 0 grade vara 30-35 grade
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bezart a scris:Nu mai rontaie ca vine uleiul mai repede...acum ai w30 in loc de w40...la focus s-a dat dezlegare la 5w20 pe motorul cu specificatia 5w30...dar parca imi e frica sa il pun...prea subtire si are si ceva km.

La noi in tara clima e destul de vitrega cu motoarele,iarna avem (am avut) in unele zone -25 si vara urca pana la 40 de grade asa ca e dificil de ales o vascozitate perfecta iarna/vara si da 5w-20 este un ulei extrem de subtire si poate fi problematic intr-un motor cu uzura....asa ca ramane de incercat,din experienta mea pentru ca l-am folosit la motoare sub 100.000 km nu au fost probleme.
Skip ads

  • ionutz72

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2011 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Pentru conformitate. In realitate se aude mai silentios, dar sta telefonul pe baterie.
  • TDevice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Exact aceiasi problema o am si eu iar 2 mecanici mi-au dat doua posibile probleme:
1)tachetii curbutori
2)distributia adica lantul
Eu ma gandesc daca ar fi lantul ar face ca un diesel la relanti nu doar 2 secunde...iar daca sunt tachetii acestia cum ar putea fi lubrificati mai bine? nu se pot regla deoarece sunt cred cu arc.(reglaj automat) Am schimbat uleiul 5w30 GM si face cred mai des cred ca aveam un ulei mai gros. Masina are107.000 km(reali) si e 2010 tot motorul de 1.2 A12XER.
Sincer nu stiu cum sa procedez fara ca sa arunc banii si sa nu rezolv problema.
Va multumesc! Cam asa ceva cred ar trebui sa fie distributia...

  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Se lasa asa..nu se va intampla nimic. Zgomotul e de la distributia variabila. In functie de tolerante unele unitati fac zgomot cateva secunde..cam la toate marcile. Pot fi si tachetii hidraulici..dar iarasi e in limita normalului..nu cred ca poate fi de la lant
  • TDevice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Atunci se pot remedia in vreun fel? curatati sau schimbati? sau cu vreun tratament de ulei?
merci:))
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Schimbati defazorii axelor cu came...daca e zgomotul din video aia sunt nu tachetii..aia bat Putin diferit..zgomotul asta e ca in harait..e un bolt de blocare din interior care nu iese Pana nu e ptesiunea la ulei full...e pe o pozitie intermediara..nici iesit nici intrat...sau in functie de tolerante..decupleaza boltul si bat vanele in opritoare..zgomotul apare si la astre si la alte Marci..e vreo 700-800 lei un singur defazor..dar nimeni nu garanteaza ca va dezvoltat zgomotul in timp..la corsa mea nu am deloc are 80 k km..la focus se aude de pe la 30 k km si acum ma apropii de 200 k km si nu sunt nici un fel de efecte adverse
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Schimbati defazorii axelor cu came...daca e zgomotul din video aia sunt nu tachetii..aia bat Putin diferit..zgomotul asta e ca in harait..e un bolt de blocare din interior care nu iese Pana nu e ptesiunea la ulei full...e pe o pozitie intermediara..nici iesit nici intrat...sau in functie de tolerante..decupleaza boltul si bat vanele in opritoare..zgomotul apare si la astre si la alte Marci..e vreo 700-800 lei un singur defazor..dar nimeni nu garanteaza ca va dezvoltat zgomotul in timp..la corsa mea nu am deloc are 80 k km..la focus se aude de pe la 30 k km si acum ma apropii de 200 k km si nu sunt nici un fel de efecte adverse
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
https://www.toyotanation.com...y0b-H5QXq-ENCm3Fg

https://www.crvownersclub.co...eJsFkDoxowI3_MlGg

https://www.bobistheoilguy.c...rt-rattle.323821/
FORD Toyota Honda si nu mai caut dar stiu ca e generals treba
  • TDevice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2020

  • Mesaj Privat
bezart a scris:Schimbati defazorii axelor cu came...daca e zgomotul din video aia sunt nu tachetii..aia bat Putin diferit..zgomotul asta e ca in harait..e un bolt de blocare din interior care nu iese Pana nu e ptesiunea la ulei full...e pe o pozitie intermediara..nici iesit nici intrat...sau in functie de tolerante..decupleaza boltul si bat vanele in opritoare..zgomotul apare si la astre si la alte Marci..e vreo 700-800 lei un singur defazor..dar nimeni nu garanteaza ca va dezvoltat zgomotul in timp..la corsa mea nu am deloc are 80 k km..la focus se aude de pe la 30 k km si acum ma apropii de 200 k km si nu sunt nici un fel de efecte adverse

Salut! Exact la fel este zgomotul de harait( pacat ca nu am cum sa il pun aici video ca sa puteti vedea)
Sa inteleg ca te referi la rotile dintate cu actuator din capetele axelor cu came?
La modelul meu cred ca sunt acestea:
https://www.autodoc24.ro/fai-autoparts/7982311
Nu prea le am cu engleza ca sa ma pot uita la ce ai postat..dar ma gandeam daca tot va trebui sa umblu la lant sa iau un chit de distributie cu tot cu acele roti dintate



Ultima modificare facuta de TDevice la Lun 17 Aug, 2020 10:55 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR