Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nkz a scris:problema aceasta am intanlito si eu, o pornesc si cam in 5-10 minute se singe cheita de pe bord


Daca bujiile sunt bune, posibil releul pentru bujii.
Skip ads

  • insane_mcd

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
semnul cu cheitza este de la imobilizator.....nu de la bujii
cea mai simpla metoda,scoti bujiile le pui pe rand pe baterie si vezi in cat timp se inrosesc....in general trebuie 3-7 secunde,depinde de bujii.daca nu se inroseste,o schimbi
  • ilap

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1995 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cea mai buna metoda de verificare a bujiilor este , se inseriaza un aparat de masurare a curentului cu fiecare bujie in parte, un ampermetru cu scala de 100A . Aveti grija la polaritatea ampermetrului.
  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am codul 0380 care am înțeles ca e de la bujii le-am verificat prima data cu un bec si sa aprins la toate dupã care am verificat cu un fir daca face scânteie si o bujie nu a facut. Întrebarea e daca acea bujie este buna sau nu având in vedere ca becul se aprinde dar nu face scânteie.mulțumesc!
Skip ads

  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Interesanta verificarea cu becul si cu scanteia in paralel. Am si eu eroarea insa de aceasta data si la mine se aprinde becul la toate.
S-a confirmat ca fiind defecta cea care nu facea scanteie cumva? E bine de știut.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Bunã ziua!
Mã intereseazã și pe mine rãspunsul.
Mulțumim,
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
se verifica cu aparatul de masura pus pe verificare ohm-etrica si rezistenta trebuie sa fie cat mai apropiata de 0 (sau valoarea de scurt a aparatului cu cele doua probe atinse). in functie de rezistenta se poate concluziona daca este buna sau nu. Cu cat rezistenta este mai mare insemna ca ea nu mai incalzeste doar varful ci incalzeste tot corpul care sta in cilindru ceea ce inseamna consum mare de curent (amperi) si chinuirea bateriei si alternatorului.
in general bujiile se schimba toate odata cu acelasi model si marca. sunt masini la care daca nu se face asa ramane cu martorul de bujie aprins.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR