C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mai verifica o chestie: pe exteriorul pinionului axei cu came a admisiilor exista o roata neagra cu un umar metalic, umar care cand trece prin fata senzorului axei cu came creaza un camp magnetic. Verifica ca umarul respectiv sa nu fie decalat fata de semnul de pe pinion, in sensul ca sa fie la exact aceiasi distanta (ca si numar de grade) fata de semnul existent pe pinion pentru distributie, adica sa fie fix la fel ca pinionul pe care l-ai demontat de pe motor atunci cand a fost lovita chiulasa.
Poate ca axele cu came ce le-ai cumparat au fost luate de pe o Astra G 1.7dti de 75cp, pinionul axei neavand roata interioara cu umar e posibil ca cine a montat (ulterior) roata cu umar pe pinion pentru a putea fi folosita impreuna cu o portchiulasa de Astra H cu motor EURO4, nu a fost atent si a pus-o rasucita in alta pozitie. Si-atunci chiar daca ai bagate corect mufele la injectoare, ECU oricum isi ia informatia pentru stabilirea ordinii injectiei de la senzorul axei cu came, care senzor nu mai citeste la momentul corect folosindu-se de umarul rotii negre de pe exteriorul pinionului axei cu came ce a fost montat gresit, iar atunci injectia ajunge ,,prin ceapa,,.
Eu de exemplu am montat pe o Astra G 1.7cdti 80cp EURO4 2004 astea:
- ambele axe cu came + pinionul axei cu came a admisiilor, luate de pe o Astra G 1.7dti EURO3 75cp din 2002
- axele le-am asezat intr-o portchiulasa de Astra H 1.7cdti EURO4 2005
- iar pe pinionul axei de Astra G EURO3 am montat roata interioara cu umar originala de Astra G 1.7cdti EURO4 2004 (necesara fiind pentru senzorul axelor cu came).
Si motorul de Astra G 1.7cdti2004 merge bine-mersi de doi ani de zile asa... cu axe si pinion de Astra G 1.7dti 2002 si portchiulasa de Astra H 1.7cdti 2005.
Motorul de Astra G 1.7cdti 80cp 2004 este din punct de vedere al chiulasei si a injectoarelor identic cu cel 1.7cdti de Astra H, se potrivesc 1:1 piesele intre cele doua modele.
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Joi 27 Aug, 2020 10:23 pm, modificat de 9 ori in total
Poate ca axele cu came ce le-ai cumparat au fost luate de pe o Astra G 1.7dti de 75cp, pinionul axei neavand roata interioara cu umar e posibil ca cine a montat (ulterior) roata cu umar pe pinion pentru a putea fi folosita impreuna cu o portchiulasa de Astra H cu motor EURO4, nu a fost atent si a pus-o rasucita in alta pozitie. Si-atunci chiar daca ai bagate corect mufele la injectoare, ECU oricum isi ia informatia pentru stabilirea ordinii injectiei de la senzorul axei cu came, care senzor nu mai citeste la momentul corect folosindu-se de umarul rotii negre de pe exteriorul pinionului axei cu came ce a fost montat gresit, iar atunci injectia ajunge ,,prin ceapa,,.
Eu de exemplu am montat pe o Astra G 1.7cdti 80cp EURO4 2004 astea:
- ambele axe cu came + pinionul axei cu came a admisiilor, luate de pe o Astra G 1.7dti EURO3 75cp din 2002
- axele le-am asezat intr-o portchiulasa de Astra H 1.7cdti EURO4 2005
- iar pe pinionul axei de Astra G EURO3 am montat roata interioara cu umar originala de Astra G 1.7cdti EURO4 2004 (necesara fiind pentru senzorul axelor cu came).
Si motorul de Astra G 1.7cdti2004 merge bine-mersi de doi ani de zile asa... cu axe si pinion de Astra G 1.7dti 2002 si portchiulasa de Astra H 1.7cdti 2005.
Motorul de Astra G 1.7cdti 80cp 2004 este din punct de vedere al chiulasei si a injectoarelor identic cu cel 1.7cdti de Astra H, se potrivesc 1:1 piesele intre cele doua modele.
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Joi 27 Aug, 2020 10:23 pm, modificat de 9 ori in total
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
Vad ca nu mai pot edita postul de mai sus asa ca scriu in altul.
Am incercat astazi sa o pornesc iar cu sfaturile dvs de mai sus legate de egr si teava de la admisie, totul in zadar. Dat la automat si nu o ia.
Am mai facut un test agrafa si a mai aparut un cod nou pe langa cele de data trecuta: ECN 034028
Am incercat astazi sa o pornesc iar cu sfaturile dvs de mai sus legate de egr si teava de la admisie, totul in zadar. Dat la automat si nu o ia.
Am mai facut un test agrafa si a mai aparut un cod nou pe langa cele de data trecuta: ECN 034028
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
Nicio șansã. Am incercat si cu aia pusã la punct și tot nu pornește.
Am desfãcut capacul motor ca sa dea pinionul de la ax cu came un dinte inainte sa vedem dar lovește în supapa, sa incercam si cu unul inapoi zilele urmãtoare. ÃŽnsã în injectorul 3 (de la stânga la dreapta) era apa si nu inteleg de ce. Astept sa vedem ce mai rezolv.
Am desfãcut capacul motor ca sa dea pinionul de la ax cu came un dinte inainte sa vedem dar lovește în supapa, sa incercam si cu unul inapoi zilele urmãtoare. ÃŽnsã în injectorul 3 (de la stânga la dreapta) era apa si nu inteleg de ce. Astept sa vedem ce mai rezolv.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Poate in port-injector (sau teaca, cum am vazut ca scriu unii pe aici).
Nu cred ca poti da un dinte inainte sau inapoi la distributie fara sa loveasca in supape. Poti doar sa intinzi mai mult sau sa lasi mai moale cureaua de distributie, din intinzatorul curelei.
In situatia data te-ar ajuta mult un laptop cu Op-Com sa verifici ce presiune ai in rampa si care e corectia la injectoare.
Nu cred ca poti da un dinte inainte sau inapoi la distributie fara sa loveasca in supape. Poti doar sa intinzi mai mult sau sa lasi mai moale cureaua de distributie, din intinzatorul curelei.
In situatia data te-ar ajuta mult un laptop cu Op-Com sa verifici ce presiune ai in rampa si care e corectia la injectoare.
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Cum apa în injector? Poate în cilindru?
N am stiut eu sa ma exprim corect. Cred ca da, cilindru. Acolo unde intra injectorul.. cand l am scos era apa iar cand am învârtit motorul a aruncat apa în sus.
Sper ca acum este ok exprimat.
În legãturã cu op com, am cautat si nimeni nu are op com pe aici pe la mine, doar testere universale care nu cred ca ajuta cu nimic.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
C1469
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat