Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Onu11

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de pret, dar fiind masina noua si in garanție iar in carte scriind ca nu e recomandatã benzina cu cifra octanica mai mare de 95, am zis sa nu fac altceva mai rãu.
Skip ads

  • emil_stroe2002

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am avut și eu aceeași problema, masina are 4500 Km, s-a rezolvat dupã ce am bagat benzina de 100.
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Primele zile dupa ce am cumparat-o, Astra J 1.4 140cp SH din 2014, a tropait la prima pornire din zi. Am schimbat uleiul (groaznic de negru) si a renuntat. A apucat-o iar dupa 500 km. Am zis ca i-am pus ulei prea bun (mult mai scump decat cel de la mama lui dar poate prea fluid) si nu ii place. Am schimbat iar (si acesta negru ca iadul), cu uleiul recomandat. Nu mai tropaie la pornire dar acum alta....nu intra turbina decat cand are chef sau cand...ridic putin piciorul de pe acceleratie(!?). Ca in visele urate. Am revenit de la benzina 100 la 95 cu aditivi si i-am bagat Fuel system cleaner. A inceput sa nu mai afiseze fault P2011 chiar dupa mers o ora. Am ridicat turatia medie la una de om normal (minimum 2000 fata de 1200-1500 cat cerea in oras) si parca isi revine. Pare ca e murdara rau pe circuitul de admisie si evacuare asa ca o sa curat de mana EGR, sa nu se duca mizeria pe traseu si tin in continuare cu Fuel cleaner. Abia atunci ii trag si o decarbonizare, sa ii mearga fulgii. Oricum, masina a fost intretinuta din saracie, vai de mama ei!
  • gigiore

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu cateva concluzii legate de benzina. Mentionez ca eu nu aveam problema asta cu tremuratul la rece, doar foarte scurte intreruperi ca la orice motor rece pe benzina. Poate 1.4 e mai sensibil, eu am 2.0
- 2 luni Lukoil 98 - nici o schimbare
- 1 luna Rompetrol 98 - nimic
- 1 luna OMV 100 - parca era ceva schimbare in rau, parca nu tragea cum ar trebui
- 1 luna jumate MOL 100 - asta mi s-a parut la un moment dat ca ar fi putin mai buna la modul ca parca tragea mai bine

Deci:
- consum la fel ca si cu aia de 95
- nichelul de la toba finala la fel de catranit
- nici o imbunatatire
Skip ads

  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Singura care chiar i-a plãcut a fost ectoplus95. Poate o fi fost curãțatã de cele 3 tipuri scumpe din cele 3 rezervoare anterioare 😉 Realitatea este cã a tropãit rãu doar odatã, in rest doar s-a alintat câteva secunde la scãderea turației dupã pornirea la rece.
  • Day

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2014 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Eu de cand am masina bag Lukoil 98 iar de cand a devenit 100 bag numai de-aia.
Nu m-am uitat niciodata la teava, o sa verific. (1.4 B14NET)
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Stie cineva unde se poate schimba in Bucuresti pinionul defazor la A14NET si cat costa manopera?
  • ney

  • Mesaje scrise: 982
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca mai este de actualitate
Verificati Evap( foto)
Scoate ti mufa electrica si conducta din partea stanga, cea care vine din canistra de carbon, si ar trebui sa nu faca vid la capatul care a ramas liber.
Daca suge aer, este defecta.
Atunci cand este montata va trage si vapori de benzina din rezervor fara comanda electrica si amestecul va fi bogat , de aici si trepidatiile la pornire.
La mine aprindea si martorul cu defectiunea p171 la revenirea din sarcina in relanti .
Probabil va ajuta cu ceva, daca nu aveti alte solutii.
Trepidatiile si eroarea au disparut dupa ce am schimbat piesa. Motor A 14Net
Skip ads

  • Cristian8889

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Va salut.Aceasi problema o am si eu .motorul trepideaza la pornire. Vorbesc de o astra b14 net 140cp.Am aproximativ 35k km in bord.Problema respectiva a aparut de cateva luni ,dupa ce am folosit start/stop .Plus ca iam schimbat navigatia cu o tesla style.Prin schimbarea de navigatie ,am pierdut si butonul ECO.Momentan nu am ajuns cu ia la service dar cv anormal clar e ,pt ca trepidatile sunt destul de puternice cateva secunde si da sa si moara motorul.Astept sa scapam de pandemie si sa se deschide service urile si ma duc sa o rezolv.Plus sa incep sa ii bag iar benzina superioara.
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am remarcat cã face figuri diferite la pornire odatã cu schimbarea benzinei. La 95 se alinta mai zguduit dar la 98-100 parca mârâie fãrã sã dea sã se opreascã. Oricum, asta ar însemna cã este de la benzinã și ar trebui sa testãm la care este cel mai blândã și sã îi dãm numai de acolo. Sclifosite mașini, pãcat cã sunt bune în rest!
  • ney

  • Mesaje scrise: 982
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verificati-le !
Sunt stricate, sigur au probleme pe admisie, unde au astrele cele mai multe probleme.
Clapet acceleratie , bobina, bujii, supapa pcv relanti( in galerie) , supapa pcv sarcina( langa turbo), electrovana EVAP, si toate simeringurile si ringurile de la joja , arbore cotit, mufe rapide de pe admisie
In general sa nu traga aer fals, pt ca acesta nu este calculat de debitmetru si atunci benzina comandata este prea putina si apare amestecul sarac ...deci trepidatiii
Merg cu 95 si nu sunt probleme
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Super ideea cu oringurile. Am desfacut cei doi senzori MAP (are 2) si era mizerie (mai ales la cel dinspre mijlocul masinii) plus ca oringurile erau rigide si fixe in sant. Am curatat tot luna, am dat cu glicerina pe oringuri si am montat la loc. Nu mai trepideaza deloc. Oricum, am pregatit oringuri de rezerva pentru eventuale figuri ulterioare. Deci, multumesc pentru idee!
Skip ads

  • Melinte Mihai-Cornel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salutare , aceiași problema o am și eu cu trepidatii la pornire. A gãsit cineva vreo soluție?

Mulțumesc!
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Asa se intampla cand este cald afara.
Tine de dozarea amestecului aer-benzina la pornire.
Cand afara este rece nu trepideaza.
Se poate apasa un pic pe acceleratie si problema se rezolva.
Candva, soferii trageau socul si dadeau cateva sprituri inainte de a actiona demarorul si dupa ce pornea motorul, il tineau din acceleratie.
Si nu se vaitau!
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu tremura cu OMV100/Petrom 99 Smile
Nu am apucat sa verific cu Ecto100 pe perioada verii, dar daca o sa am ocazia o sa testez.
  • Melinte Mihai-Cornel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Inca nu inteleg ce treaba are benzina cu dozajul amestecului..dar o sa încerc.
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Amestecul nu este corect. Spre exemplu la mine cand tremura, consumul instant de benzina este si de 4-5 litri/h, asta inseamna ca ori nu stie cat aer are, ori trage aer fals. Acum am si contra argument, pe GPL direct nu face:), deci are legatura cu injectia pe benzina si amestecul calculatorului.
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca se poate schimba pinion defazor fara sa se scoata capacul de la distributie si doar capacul culbutorilor? Este vorba doar de scoaterea profilelor de tabla pentru centrare care nu stiu daca pot fi scoase direct in sus sau lipsesc cativa mm.
  • Ioan2021

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Salutare, sper ca experienta mea cu pornirea balbaita/tremurata sa-i zic asa, la al meu astra J 1.4 turbo sa va ajute. Ca si simptom la prima pornire de pe o zi pe alta sau multe ore masina pentru 5-10 secunde balbaia si tremura ca ultima troaca. Am incercat la partea de alimentare sa ascult cand desfaceam busonul daca se aude ca si cum face vid in rezervor, nu facea. Sa nu fii pierdut presiunea pe circuitul de alimentare am testat punand contactul de 2-3 ori inainte de pornire sa poata sa baga presiune pompa de benzina, la fel facea. Schimbat bujii noi NGK, la fel. Bobina de inductie nu era fiindca nu facea figuri constant sau in sarcina. Foloseam benzina doar gen de 100 sa nu apara detonatii.Deja ma gandeam ca pierdea intinzatorul de la patina intinzatoare de la distributie presiunea de ulei. Aproape eram convins ca altceva nu poate fii pana m-am dus la service si am hotarat sa ii las sa investigheze de la ce ar fii sa nu le zic eu ca trebuie schimbata distributia ca poate nu era cazul, pana la urma nu sunt mecanic. S-a descoperit ca era senzorul de admisie aer de dupa filtrul de aer care era dus in balarii, din cauza lui se gaseau erori si la sondele lambda, nu mai stiu ce senzor presiune turbo, practic cam senzorii legati de aer fiindca daca acel prim senzor dadea valori eronate, nici restul nu mai primeau parametrii asteptati. Deci, desi pare ciudat acel senzor era cauza pornirii cu probleme la al meu Astra J 1.4 Turbo.
  • ney

  • Mesaje scrise: 982
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Adica debimetru
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR