Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • ANan

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Butonu banuiesc ca la acel A de pe maneta de la semnalizator/Faruri isi are rolul pt ca de exemplu daca esti in A si tragi de maneta fortezi faza lunga si se dezactiveaza daca apesi din nou A atunci revine la modul Automat al farurilor, daca ai impinge doar din nou maneta revine la faza scurta insa nu la modul automat. de aici ai un selector de 4stari (Faza Lunga \Scurta on\off, Automode On\off) care nu poate fi rezolvata binar doar cu maneta care are 2 stari. deci iti mai trebuie si al 2lea buton.
Skip ads

  • Cosmin c20let

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1995 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc
  • Cosmin c20let

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1995 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc
  • Sido

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2020 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Nu mai gasesc insigna pt configurare pe nicaieri.
Doar 2-3 masini pe stoc (una singura facelift).

Tinand cont (daca nu gresesc) ca psa plateste celor de la gm pt fiecare masina scoasa pe platforma lor, credeti ca o sa apara facelift 2 (cel cu grila lunga si ingusta din far in far - gen noul mokka) sau se pregateste acel crossover ?
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dupa aproape un an de zile de cand am achizitionat insignia B pot sa zic ca este mult superioara modelului A.
este un lucru normal in contextul in care se pune tot mai mult accentul pe utilitati.
nu mai intereseaza pe nimeni ce putere are masina ce cuplu.
adevarul este ca dupa ce pornesti masina si dai drumul la incalzire in scaune si in volan si pleci la drum si dai si pe masaj apoi navigatia cu android waze si spotify.ce mai vrei?.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sa mearga singura pe drum iar tu sa tragi un pui de somn pâna la destinatie, sa poti sa ajungi acolo ,,fresh,,. Smile
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai cu sistemul de asistenta la franare si pietoni si semne de circulatie si pastrare banda chiar ca nu mai ai ce face.
nu mai trebuie sa faci scoala de soferi ca masima merge singura.
nici parcarea nu trebuie sa stii sa faci ca face ea singura. ce mai vrei?
era sa omit sistemul de pilot automat pastrare distanta fata de masina din fata franare automata ...etc pe autostrada.acolo chiar nu mai ce face.
sa mai zic si de faruri?
distributie inteligenta a luminii? este de belea.
cine nu are recomand la urmatoarea masina cumparata.
nu are grad de comparatie cu ce era inainte.
  • Manuel79

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2016

  • Mesaj Privat
ANan a scris:Butonu banuiesc ca la acel A de pe maneta de la semnalizator/Faruri isi are rolul pt ca de exemplu daca esti in A si tragi de maneta fortezi faza lunga si se dezactiveaza daca apesi din nou A atunci revine la modul Automat al farurilor, daca ai impinge doar din nou maneta revine la faza scurta insa nu la modul automat. de aici ai un selector de 4stari (Faza Lunga \Scurta on\off, Automode On\off) care nu poate fi rezolvata binar doar cu maneta care are 2 stari. deci iti mai trebuie si al 2lea buton.

Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am constatat ca este cel mai usor servisabil model de Opel.
filtrele se schimba super usor inclusiv cel de ulei.
la modelul Insignia A filtrul de ulei este pe undeva pe jos greu de umblat la el.
placutele de frana spate la fel foarte usor de schimbat.
pentru cine se pricepe putin nu este nevoie de service.
am scutit o gramada de bani.
oricum la toate masinile am schimbat mereu toate filtrele cu singura exceptie la modelul Insignia A filtrul de ulei numai la service pentru ca este greu de umblet la el daca nu ai elevator.
Pe de alta parte calitatea materialelor este jalnica si ma refer la volanul de piele care s-a scorojit deja.(cred ca este de la substantele cu care m-am tot dezinfectat).
oare merge sa-il schimb pe CASCO?
  • Sido

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2020 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2020

  • Mesaj Privat
@iulius
Si eu constat aceeasi servisare usoara, atat revizie cat si piese sensibile (brate, bucși, etc) dar confirm si calitatea indoielnica. Eu nu am probleme momentan cu ea, dar ma indoiesc sa fie facuta sa tina 10 ani fara probleme. Cel putin nu pe drumurile noastre unde mai ai piatra cubica, gropi si pietris.

Legat de casco, nu ti pot da sfaturi pentru ca nu am folosit, dar stiind ca o suma minima trebuie sa o platesti tu, ma gandesc ca ar fi ok sa lasi sa se mai adune din probleme.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ma refeream la interior. cred ca nu s-a avut in vedere la volanul de piele faptul ca vine pandemia si treb sa te tot dai cu solutie pe maini. cred ca acolo este problema.
la restul nu stiu ce sa zic masina este relativ noua.
daca fac referire la modelul Insignia A pot sa zic ca pana la 260k nu am schimbat nimic la trenul de rulare.
doar discuri si placute cand am luat-o si avea 131K .apoi pe parcurs cum era normal furtunul de la turbo si racitorul de gaze (clasice defecte la modelul asta)
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
,,Furtunul de la turbo,, presupun ca e furtunul de la iesirea din intercooler si-atunci e absolut normal sa se intample asa ca toate furtunele de la intercooler ,,se duc,, indiferent de motorizare (e mult efort pe ele, cu dilatari bruste ce obosesc textura materialului).
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ce sa zic..
la Omega B nu am auzit de asa ceva.
si am avut 12 ani Omega B 2,2.
alta calitate pe care nu o sa o mai vedem.
  • serban79

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2018 D20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
guliver a scris:Bravo, da detalii despre mașina, an, km, dotãri, etc....

Va salut. Eram dator cu niste informatii.
Masina deja face 1 an de cand o am, pe 30 iulie.
Este o Insignia B extrem de bine dotata, probabil ca ii lipsesc pachetul OPC, trapa si portbagaj electric.
Cand am luat-o aveam cam 28.000 km
Acum are 50.000 km.
I-am facut de curans, in aprilie la 45.000 km prima revizie, la Radacini in Constanta.
E vorba de motorizarea 2.0 DTH 209 CP 4x4 AT8!
Ca impresii pro: rapida si confortabila. Consum ok.
Contra:
- cand o turez in depasiri, de exemplu, se aude un zgomot pronuntat de ronțãiala de la motor, inca de când am luat-o;
- cutia automata este mega ciudata, schimba prea repede, cam nehotarata, cam ametita.
- in modul sport e deranjul mare! Cand accelerez, trepideaza toata de zici ca merg pe piatra cubica de zici cã se dezmembreaza. Rotile sunt echilibrate de vreo saptamana, doar cele pe fata.
O sa le echilibrez inca o data.
Nu m-am acomodat cu foarte bine cu ea; mai am o masina manuala si o prefer pe aceea.
Nu stiu nimic despre distributie, este lanț sau curea, daca se schimba sau nu!
Nu stiu nimic despre eventualitatea schimbarii uleiului la cutia de viteze, daca se schimba si când.
Cei de la Radacini ori nu se pricep ori nu cunosc ori....
Revenind la trepidatiile acelea...mã scot din sarite.
Pe normal sau tour se comporta relativ ok, dar deja am senzatia ca incepe si aici sa trepideze.
Consumul...e biturbo, deci sub 10 litri nu mã astept, nici nu ma agit, aia e.
Pe ansamblu, ea e o masina ok. Merge si arata foarte ok.
Va rog, pe cei mai priceputi, sa imi dati ceva sfaturi sau rrcomandari.
Va multumesc anticipat!
  • Sido

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2020 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2020

  • Mesaj Privat

Poftim o fisa cu perioade generale de servisare.
  • serban79

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2018 D20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Apreciez, iti multumesc, dar tu ai benzina de 1.5 iar eu diesel de 2.0.
Iti dai seama ca nu corespund.
  • vladboro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Buna tuturor,

Am nevoie de niste sfaturi. Vreau sa achizitionez o insignia 2017 b20dth 170 cp adblue la 140k km. Problema e ca o voi folosi 80% in oras pe un drum de 4-5 km. De obicei merg foarte turat. E posibil sa stric filtru de particule in oras ? Si daca am inteles bine motorul asta nu mai are hiba cu oringul de la modelul A.

Multumesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Genul ãsta de motor nu e ptr ce vrei tu sã faci cu ea (80%) și dac-ar fi nou... e de fãcut naveta 200km în regim de autostradã. Dar dacã banii nu sunt o problemã(ptr întreținere&reparații), go for it!
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutari!
Am avut 2.0T 260 cp 4x4, Sports Tourer, cumparata de noua in 2018, vanduta 2 ani mai tarziu la 82.000 km. Pot spune ca am avut 0 probleme. Singura problema a fost vopsirea proasta a elementelor de plastic ale caroseriei. Fix la prima spalare s-a cojit o parte din vopsea pe bara spate, iar bara fata s-a cojit in 2 ani. Masina era alba (cea din poza). Revizia standard la Radacini, in Bucuresti, m-a costat de fiecare data 700 lei (ulei si filtre), am schimbat la 20.000 km aproximativ, deoarece conduc numai in afara, pe distante lungi. Am fost super multumit de masina si ma gandesc serios sa cumpar un GSI, dar nu break de data asta, cu kilometri putini, sa o tin doar de placere. Chiar am iubit masina aia, era si dotata full, foarte confortabila, super lumini, toate optiunile pe parte de asistenta, practic conducea singura. Comparat cu bmw-ul care il am acum, G30, pot spune ca pe parte de franare automata, alerte in trafic, pastrare banda, pietoni, etc, nu este absolut nici o diferenta (Opelul era mult mai "atent" in oras, pe partea de pietoni si biciclete). Consumul mediu inregistrat in computer in 82.000 km a fost de 10.5 L/100km. Am uitat, placute de frana schimbate la 50.000 km, trebuie schimbate in reprezentanta deoarece trebuie resetat computerul pt placutele spate din cauza sistemului 4x4. Sistemul 4x4 Haldex, foarte performant.
Am renuntat la brandul Opel din cauza PSA.
  • vladboro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2021

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Genul ãsta de motor nu e ptr ce vrei tu sã faci cu ea (80%) și dac-ar fi nou... e de fãcut naveta 200km în regim de autostradã. Dar dacã banii nu sunt o problemã(ptr întreținere&reparații), go for it!

Pentru intretinere nu e problema cu banii dar nu as da 2000 de euro pe un filtru de particule nou.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR