- mamancatinsignia
- *
- 1 mesaje
- din 24 Aug 2020
- Insignia 2009 A22DTH
- Bucuresti
mamancatinsignia
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2020
- Mesaj Privat
Buna la toatã lumea!
Am avut o Insignia a. luatã la mana a doua din anul 2009! Asta a fost acum 3 ani de zile! Am avut numai probleme cu ea! In fine. Am vândut o prin 2017!
Vreau sa va intreb dacã Insignia Facelift din 2015 are aceleași probleme cu motorul și alte probleme ?
Mi se pare suspect de dubios prețul foarte mic pe care îl cer proprietarii pe olx! Am gãsit Insignia din 2015 cu 7000 de euro! Care e adevarul?
Am avut o Insignia a. luatã la mana a doua din anul 2009! Asta a fost acum 3 ani de zile! Am avut numai probleme cu ea! In fine. Am vândut o prin 2017!
Vreau sa va intreb dacã Insignia Facelift din 2015 are aceleași probleme cu motorul și alte probleme ?
Mi se pare suspect de dubios prețul foarte mic pe care îl cer proprietarii pe olx! Am gãsit Insignia din 2015 cu 7000 de euro! Care e adevarul?
Day
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2014 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,830 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,830
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Clio1973
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A1.8XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
Nu prea înțeleg prețurile din România.
În Germania o Insignia ca a mea ( 1.8 benzinã,xenon,piele,jante pe 18..)costã aproximativ 7000€( la sub 130 000 km).
La prețul mașinii se adaugã ,adus ul,înscrisul,distribuția,filtre,ulei,plãcuțe,cauciucuri...cam 1500de €.Total 8500/9000€ o mașinã ok din 2009.
La noi iei una din 2015 cu 7000 de €.Apoi încep vãicãrelile cã i mașinã proastã ,cã i picã motorul,cãluții....
Opel Insignia A Lim. Edition Navi Leder18Z ALU PDC ZV
6.950 €
Pret corect
fara accidente
128200 km , 01/2009 , 85 kW (116 CP) , benzinã , aproximativ 7,5 l / 100 km (combinat) , aproximativ 178 g CO₂ / km (combinat)
Autoforum Mülheim GmbH
DE-45473 Mülheim an der Ruhr
( 31 )
Parc
a lua legatura https://m.mobile.de/auto-ins...2dad-8df25fd6d7d7
În Germania o Insignia ca a mea ( 1.8 benzinã,xenon,piele,jante pe 18..)costã aproximativ 7000€( la sub 130 000 km).
La prețul mașinii se adaugã ,adus ul,înscrisul,distribuția,filtre,ulei,plãcuțe,cauciucuri...cam 1500de €.Total 8500/9000€ o mașinã ok din 2009.
La noi iei una din 2015 cu 7000 de €.Apoi încep vãicãrelile cã i mașinã proastã ,cã i picã motorul,cãluții....
Opel Insignia A Lim. Edition Navi Leder18Z ALU PDC ZV
6.950 €
Pret corect
fara accidente
128200 km , 01/2009 , 85 kW (116 CP) , benzinã , aproximativ 7,5 l / 100 km (combinat) , aproximativ 178 g CO₂ / km (combinat)
Autoforum Mülheim GmbH
DE-45473 Mülheim an der Ruhr
( 31 )
Parc
a lua legatura https://m.mobile.de/auto-ins...2dad-8df25fd6d7d7
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
O masina buna afara are un pret.
masinile uzate au alt pret.
le cumpera samsarii le "aranjeaza" si le vand la fraieri.
toate masinile vechi de 5 ani au 130k asta in timp ce aia de afara fac 40-50 k pe an cu ele asta in cel mai bun caz.
acolo este caz de puscarie daca umbla la km sau nu mai trece ITP-ul in veci fara DPF la noi (vezi pe forum cati se intereseaza sa desfinteze DPF-ul)/
asa ca...
masinile uzate au alt pret.
le cumpera samsarii le "aranjeaza" si le vand la fraieri.
toate masinile vechi de 5 ani au 130k asta in timp ce aia de afara fac 40-50 k pe an cu ele asta in cel mai bun caz.
acolo este caz de puscarie daca umbla la km sau nu mai trece ITP-ul in veci fara DPF la noi (vezi pe forum cati se intereseaza sa desfinteze DPF-ul)/
asa ca...
- Alexandruboiesu
- *
- 2 mesaje
- din 19 Aug 2020
- Bucuresti
Alexandruboiesu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2020
- Mesaj Privat
gigiore
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna, ieftina si frumoasa nu exista. Doar in Romania se pot da tepe din astea pentru ca nu se aplica legea si lumea e disperata sa para altceva decat e si sa faca o smecherie.
Insignia A e inca o masina frumoasa cu care nu te faci de ras. La noi, alea diesel sunt si foarte ieftine. Deci daca iti iei diesel iti asumi si platesti reparatiile, nu te plangi pe aci pe forum ca-i masina de cacat, pentru ca ai stiut de cand ai cumparat-o! Motorizarile diesel de pe Insignia sunt printre cele mai proaste din istorie. Dar asta e, lumea tot insista sa-si ia tepe, le cauta.
Insignia A e inca o masina frumoasa cu care nu te faci de ras. La noi, alea diesel sunt si foarte ieftine. Deci daca iti iei diesel iti asumi si platesti reparatiile, nu te plangi pe aci pe forum ca-i masina de cacat, pentru ca ai stiut de cand ai cumparat-o! Motorizarile diesel de pe Insignia sunt printre cele mai proaste din istorie. Dar asta e, lumea tot insista sa-si ia tepe, le cauta.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
gigiore te contrazic.
acum cu criza asta buna, ieftina si frumoasa exista. (5-6000 euro masina din 2011-2012 care arata impecabil si nu troncane)
nu inteleg de unde folclorul asta alimentat si pe net de cativa "specialisti" ca este motorul prost.
in afara de povestea cu oringul de la pompa de ulei alte probleme nu are. A mea are 250 k si merge perfect.
acum cine da 5-6000 euro pe o masina de genul asta nu are 200 sa dea pe schimbarea unui oring (asta daca nu a fost deja schimbat).
eu zic de masini la care kilometrajul este cel real. dar dupa cum stim multe au fost intinerite cu 100-200k asa ca acolo este alta poveste.
acum cu criza asta buna, ieftina si frumoasa exista. (5-6000 euro masina din 2011-2012 care arata impecabil si nu troncane)
nu inteleg de unde folclorul asta alimentat si pe net de cativa "specialisti" ca este motorul prost.
in afara de povestea cu oringul de la pompa de ulei alte probleme nu are. A mea are 250 k si merge perfect.
acum cine da 5-6000 euro pe o masina de genul asta nu are 200 sa dea pe schimbarea unui oring (asta daca nu a fost deja schimbat).
eu zic de masini la care kilometrajul este cel real. dar dupa cum stim multe au fost intinerite cu 100-200k asa ca acolo este alta poveste.
gigiore
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2014
- Mesaj Privat
1. "Povestea" asta cu oringul nu e chiar o poveste. Se intampla la toate motoarele diesel si sari din 3000 de euro in cel mai bun caz. Marea majoritate a oamenilor nu stau pe forumuri sa vada eventualele probleme pe care le are o masina. La Opel se stie de problema si n-am auzit de vreun recall sa remedieze cumva. Mi se pare cam de cacat sa-ti crape motorul la 40-50 de mii de km in conditiile in care ai grija de masina.
2. A mai fost o problema la fel de urata ca aia cu oringul. Un lot intreg de motoare au avut cuzinetii de la pistoanele 2 si 3 montati invers. Motoarele mergeau si asa maxim 70-80 de mii de km dupa care crapau. Daca aveai bulan sa mai fie inca in garantie era ok, dar daca nu fluierai a paguba.
2. A mai fost o problema la fel de urata ca aia cu oringul. Un lot intreg de motoare au avut cuzinetii de la pistoanele 2 si 3 montati invers. Motoarele mergeau si asa maxim 70-80 de mii de km dupa care crapau. Daca aveai bulan sa mai fie inca in garantie era ok, dar daca nu fluierai a paguba.
kiddo83
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Nu vreau sa supar pe nimeni, si nici sa lungesc sirul interminabil de discutii pe tema deja prea discutata a motorizarilor de 2l diesel pe Insiginia.
Dar ar trebui sa va dea ceva de gandit faptul ca in tari precum UK, Germania, etc masina asta s-a vandut cu discounturi monumentale pentru flote (vorbim de sute, mii de masini), masini cumparate de firme care iau in calcul amortizari de costuri, care se traduc in km multi. Mare parte din aceste masini fac 150 - 200 de mii de km in cativa ani.
Bun, nu s-a plans aproape nimeni de motoare care au cedat la 40-50 de mii de km (REALI, MARE ATENTIE). Numai la noi apare problema asta (si cand spun la noi, ma refer la romani, indiferent de tara in care ne aflam). Stim cu totii cine se ocupa de vandut masini in Germania, stim cu totii cine se ocupa de importat respectivele masini, si stim cu totii ca daca vrei sa platesti 6000 de euro pe o berlina de clasa medie, bine dotata, o sa ai si surprize neplacute.
Clar ca motorizarea in cauza are un punct nevralgic, se stie, se poate remedia preventiv, se poate folosi in continuare cu incredere. Nu se mai plange nimeni de 2l diesel de pe bmw care trece prin rolele tensoare ale lantului de distributie ca gasca prin balta (problema care a fost musamalizata de BMW in UK de exemplu prin reparatii la reperentanta fara a se preciza pe vreun deviz ce anume s-a schimbat si mai ales de ce), sau faptul ca 50% din proprietarii de 2.0 diesel BMW au schimbat 1 turbo in 200 de mii de km (stiu personal un proprietar de X3 care are 2 turbo-uri schimbate in 250 de mii de km). Nu se plange nimeni de injectoarele de Passat sau Golf, de miile de DSG schimbate cu mai putin de 50 de mii km facuti. Motorul asta de Afla de pe Insignia e ANTICRISTUL.
Orice motor are hibele lui, indiferent de marca , model, s.a.m.d.
Eu pe a mea am luat-o exact acum un an si 9 luni: echipare Cosmo, Luxor Mica Blue, 2.0 cdti, 160 cai, automata, 108 mii km. M-a costa 7000 doar pentru ca avea capota zgaraiata si alte 4 puncte in care a fost atinsa in garaje. Una de aceleasi caracteristici, dar mai prezentabila era 9000. Are 157 de mii acum si sunt multumit. Mi-a dat ceva batai de cap dar per total sunt multumit.
Cand platesti ce platesti, trebuie sa iti asumi anumite chestii. Daca nu, Logan sau Sandero nou si asta e .
Ps: Si cu pantalonii-n vine, si cu sufletu-ntre sfinti nu prea se poate.
Nu vreau sa supar pe nimeni, si nici sa lungesc sirul interminabil de discutii pe tema deja prea discutata a motorizarilor de 2l diesel pe Insiginia.
Dar ar trebui sa va dea ceva de gandit faptul ca in tari precum UK, Germania, etc masina asta s-a vandut cu discounturi monumentale pentru flote (vorbim de sute, mii de masini), masini cumparate de firme care iau in calcul amortizari de costuri, care se traduc in km multi. Mare parte din aceste masini fac 150 - 200 de mii de km in cativa ani.
Bun, nu s-a plans aproape nimeni de motoare care au cedat la 40-50 de mii de km (REALI, MARE ATENTIE). Numai la noi apare problema asta (si cand spun la noi, ma refer la romani, indiferent de tara in care ne aflam). Stim cu totii cine se ocupa de vandut masini in Germania, stim cu totii cine se ocupa de importat respectivele masini, si stim cu totii ca daca vrei sa platesti 6000 de euro pe o berlina de clasa medie, bine dotata, o sa ai si surprize neplacute.
Clar ca motorizarea in cauza are un punct nevralgic, se stie, se poate remedia preventiv, se poate folosi in continuare cu incredere. Nu se mai plange nimeni de 2l diesel de pe bmw care trece prin rolele tensoare ale lantului de distributie ca gasca prin balta (problema care a fost musamalizata de BMW in UK de exemplu prin reparatii la reperentanta fara a se preciza pe vreun deviz ce anume s-a schimbat si mai ales de ce), sau faptul ca 50% din proprietarii de 2.0 diesel BMW au schimbat 1 turbo in 200 de mii de km (stiu personal un proprietar de X3 care are 2 turbo-uri schimbate in 250 de mii de km). Nu se plange nimeni de injectoarele de Passat sau Golf, de miile de DSG schimbate cu mai putin de 50 de mii km facuti. Motorul asta de Afla de pe Insignia e ANTICRISTUL.
Orice motor are hibele lui, indiferent de marca , model, s.a.m.d.
Eu pe a mea am luat-o exact acum un an si 9 luni: echipare Cosmo, Luxor Mica Blue, 2.0 cdti, 160 cai, automata, 108 mii km. M-a costa 7000 doar pentru ca avea capota zgaraiata si alte 4 puncte in care a fost atinsa in garaje. Una de aceleasi caracteristici, dar mai prezentabila era 9000. Are 157 de mii acum si sunt multumit. Mi-a dat ceva batai de cap dar per total sunt multumit.
Cand platesti ce platesti, trebuie sa iti asumi anumite chestii. Daca nu, Logan sau Sandero nou si asta e .
Ps: Si cu pantalonii-n vine, si cu sufletu-ntre sfinti nu prea se poate.
- Alexandruboiesu
- *
- 2 mesaje
- din 19 Aug 2020
- Bucuresti
Alexandruboiesu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2020
- Mesaj Privat
Salut,
Ce ati recomanda dintre astea trei
https://www.autoscout24.ro/o...;cldtsrc=listPage
https://www.autoscout24.ro/o...;cldtsrc=listPage
https://www.mobile.de/ro/Aut...ar/312778066.html
M-am oprit la ele si nu stiu pe care sa o iau,
Multumesc,
O seara buna,
Ce ati recomanda dintre astea trei
https://www.autoscout24.ro/o...;cldtsrc=listPage
https://www.autoscout24.ro/o...;cldtsrc=listPage
https://www.mobile.de/ro/Aut...ar/312778066.html
M-am oprit la ele si nu stiu pe care sa o iau,
Multumesc,
O seara buna,
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
eu as cumpara prima ca are:
- motor biturbo cu multi CP
- tractiune integrala
-cutie automata si de restul dotarilor nu mai spun: incalzirea in volan, scaun cu ventilare si incalzire si multe altele
Atentie insa ca asta vine la pachet si cu o necesitate de intretinere pe masura: ulei cutie schimbat la timp, la fel sistemul 4x4 intretinut la timp cu schimburile de ulei si asa mai departe. Dar parerea mea este ca merita toate astea pentru senzatia si confortul pe care il ofera...
Acum tine de tine si mai ales sa mergi sa le vezi la fata locului (sa vezi cum arata motorul - fara lichide curse) sa le auzi cum merg, sa vezi la fata locului cum arata vopseaua si partea tehnica generala la masina si daca poti (nu m-am uitat cu atentie) fa-i TUV-ul acolo (daca nu il are facut) si asa vei fi sigur ca masina este in mintea ei.
succes. eu am luat acum o luna una la fel dar motor de 163CP din 2014 si fara incalzirea in volan care mi-ar fi placut enorm mai ales pe vremea asta cu -10°C dimineata.
- motor biturbo cu multi CP
- tractiune integrala
-cutie automata si de restul dotarilor nu mai spun: incalzirea in volan, scaun cu ventilare si incalzire si multe altele
Atentie insa ca asta vine la pachet si cu o necesitate de intretinere pe masura: ulei cutie schimbat la timp, la fel sistemul 4x4 intretinut la timp cu schimburile de ulei si asa mai departe. Dar parerea mea este ca merita toate astea pentru senzatia si confortul pe care il ofera...
Acum tine de tine si mai ales sa mergi sa le vezi la fata locului (sa vezi cum arata motorul - fara lichide curse) sa le auzi cum merg, sa vezi la fata locului cum arata vopseaua si partea tehnica generala la masina si daca poti (nu m-am uitat cu atentie) fa-i TUV-ul acolo (daca nu il are facut) si asa vei fi sigur ca masina este in mintea ei.
succes. eu am luat acum o luna una la fel dar motor de 163CP din 2014 si fara incalzirea in volan care mi-ar fi placut enorm mai ales pe vremea asta cu -10°C dimineata.
- CGabriel967
- *
- 3 mesaje
- din 02 Dec 2019
CGabriel967
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2019
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Va rog sa imi spuneti daca cunoasteti -
1. Insignia fabricatie 2016, 1.6 diesel 136 cp , cutie manuala mai are probleme cu oringul respectiv, sau alte defecte majore intampinate.
2. Insignia fabricatie 2016 dar 2.0 diesel 170 cp, cutie manuala la fel intrebarea de mai sus daca exista problema cu oringul.
Si ultima intrebare cele fabricatie 2016, cutii automate tot asa cu multe probleme.
Multumesc anticipat.
Va rog sa imi spuneti daca cunoasteti -
1. Insignia fabricatie 2016, 1.6 diesel 136 cp , cutie manuala mai are probleme cu oringul respectiv, sau alte defecte majore intampinate.
2. Insignia fabricatie 2016 dar 2.0 diesel 170 cp, cutie manuala la fel intrebarea de mai sus daca exista problema cu oringul.
Si ultima intrebare cele fabricatie 2016, cutii automate tot asa cu multe probleme.
Multumesc anticipat.
- livcro
- ******
- 4,536 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,536
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
k1gabi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2020
- Mesaj Privat
Va salut.
Doresc sa achizitionez un Opel Insignia cu urmatorele specificatii:
2013, diesel, 100000 km,1956 cm, 118 kw, cutie manuala 6 trepte, cruze control, faruri xenon, cu iluminare lateralã, pachet drumuri grele, oglinzi încãlzite, geamuri electrice, navigatie, jante aliaj 245/45/R18, cu anvelope noi pentru varã, jante de tablã 215/60/R16 pentru anvelope de iarnã,
pret 7000 euro
ce parere aveti ?
imediat dupa achizitie ce ar trebui sa-i schimb preventiv in afara de ulei, filtre? o-ring? conversie pompa ulei vectra c ?
multumesc.
Doresc sa achizitionez un Opel Insignia cu urmatorele specificatii:
2013, diesel, 100000 km,1956 cm, 118 kw, cutie manuala 6 trepte, cruze control, faruri xenon, cu iluminare lateralã, pachet drumuri grele, oglinzi încãlzite, geamuri electrice, navigatie, jante aliaj 245/45/R18, cu anvelope noi pentru varã, jante de tablã 215/60/R16 pentru anvelope de iarnã,
pret 7000 euro
ce parere aveti ?
imediat dupa achizitie ce ar trebui sa-i schimb preventiv in afara de ulei, filtre? o-ring? conversie pompa ulei vectra c ?
multumesc.
- livcro
- ******
- 4,536 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,536
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
k1gabi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2020
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,536 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,536
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
rik
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2021
- Mesaj Privat