Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am patit un lucru ciudat cu opelul meu Astra H ieri. De acu' vreo 6 ani de cand am luat-o am observat ca are mici oscilatii la relantiv. Am cumparat masina la sfatul lui Adam (din Cluj) care mi-a zis ca e o problema destul de comuna la acest model si anume "regulatorul si/sau senzorul de presiune" dar ca cu aceasta se poate merge linistit ani de zile el nerecomandand o schimbare imediata si mai ales nu cu piesa after-market care poate va tine mai putin decat ma mai tine originala. Mentionez ca din 2014 de cand am luat-o nu am avut nici o problema cu masina (din vina ei) oscilatiile respective fiind cand mai slabe cand mai mari. Schimbat de ulei + filtre la maxim 13000 km de fiecare data, motorina doar premium. Alaltaieri seara cand am ajuns acasa opresc motorul si vad ca se opreste ca un tractor cand am deconectat cheia,... nu stiu cum sa zic un fel de brum brum brum brum pt inca vreo 3-4s cu cheia scoasa din contact. O pornesc iarasi, o opresc la fel. Ieri dimineata pornesc masina direct in masalier si o mut 5m mai in spate fiind pe alta parcare, nu a facut nimic deosebit, a pornit si oprit normal. Seara dau sa plec la servici ii dau cheie, porneste normal, dau sa plec de pe loc si vad ca accelerata maxim nu atingea 1700 rpm, fara pic de putere. O opresc, pornesc din nou la fel,... Merg pt vreo 20-30m, o trag pe dreapta si vad ca incepe sa iasa un nor de fum alb de peste tot de am crezut ca ia foc. O opresc, sun ca nu stiu cum si cand ajung la servici (la vreo 30 km de Cj) si ma resemnez ca macar mi-a facut figuri acasa nu m-a lasat naibii prin vreun varf de munte. Dau sa o duc inapoi pe parcarea mea, o pornesc, fiind strada cu sens unic si panta trebuia sa ocolesc un perimetru dar observ ca se accelereaza si trage. Ma invart vreo 400m inapoi spre parcare si mergea ok. Parchez, opresc-pornesc totul in regula,... zic hai sa vad poate ajung la servici, daca ma lasa acolo asta e. Plec, la primul semafor in p-ta Cipariu observ ca nu mai oscileaza deloc la relantiv, urmatoarele la fel,... la servici la fel. Azi dimineata cu motorul rece iarasi deloc,.... Primul lucru cand am ajuns la servici, mi-am pus-o pe tester, nu a dat nici o eroare.
Ce sa fi avut? Ideile mele:

I-am anulat recent (tot la Adam) dpf-ul si tipul care l-a anulat mi-a zis ca la modelul meu de masina/motor va ramane ca intr-o memorie cum ca mai e, periodic aprinzandu-se martorul ala ca o bobina din bord. Nu m-a interesat, mi-l anulam eu cu testerul. Cam la 650-1100 km aparea. Cam trebuia sa apara dupa km din bord si nu a mai aparut. Sa fi fost DPF-ul care facea probleme?

In urma cu cam 200 km i-am schimbat uleiul + filtrele si i-am bagat si aditiv nanolub,.... dupa asta parca mergea mai cursiv la relantiv dar tot avea mici oscilatii. Sa fi curatat aditivul ceva? Nu ii fac reclama intreb, ei asa se lauda... ba mai mult am gasit chestii (de reclama cel mai probabil) chiar in ziar de cluj cu titlul "nanolub secretul pe care service-urile nu vor ca tu sa il stii".
Repet nu e reclama, nu prea cred in "siropuri magice" dar iau in calcul si o curatare?

In urma cu vreo 4 zile i-am bagat motorina, ca de obicei premium de la OMV,... sa fi fost apa in combustibil?

Multumesc de raspunsuri/sugestii.


MODEL: Astra H 2009
MOTOR: A17DTR 125 cp
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da jos egr-ul si curata-l bine cu sray dedicat sau de frane si la fel senzorul map de pe admisie , stanga sus cum te uiti din fata masinii , daca nu le-ai curatat de mult timp , o sa te crucesti ce o sa vezi , in special egr-ul , din cauza lui ai problema asta , ramane blocat pe intredeschis din cauza calaminei.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din 2009 e A17DTR ?
Ar fi interesanta o serie de caroserie.
In alta ordine de idei, regulatorul de presiune se poate curata.
Fumul alb poate fi datorat unei resoftari necorespunzatoare. Becul cu spirala apare 1 sec. cand e frig afara sau cand DPF e incarcat, becul clipeste daca nu s-a efectuat regenerarea.
In cazul tau n-ar trebui sa mai clipeasca daca e anulat fizic si soft.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din ce scrie mai sus se pare ca mecanicul l-a anulat doar fizic,din soft a spus ca nu mai este nevoie asa ca tot incearca sa faca regenerari
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Serie de șasiu: WOLOAHL35A2014753 si in talon s trecut A17DTR. Daca a trecut RAR-ul gresit nu stiu, ei au copiat din cartea tehnica din strainatate. E prima generație de euro 5 de la opel astra. Becul in spirala apare daca anularea nu a fost facuta 100% ca in cazul meu se pare. Apare la peste 650 km. Mi-a zis tipul ca asta va fi singurul dezavantaj, Adam garantând pt el. Exceptand bazaconia cu martorul spirala nu am avut alte probleme (decât poate asta mai sus zisa, potențialã problema). Stii vreun service in zona Cluj-Napoca unde sa il curete regulatorul de presiune? Adam si serviceul unde merg de obicei ambii mi-au zis doar de inlocuit (probabil ca sa scoatã bani mai mulți).

Mulțumesc de sfat, într-adevãr nu am mai curatat egr-ul de cam 2 ani. Astept sa treacã ploile si il dau jos si curat si senzorul ala.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR