soboastra
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2013
- Mesaj Privat
soboastra
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2013
- Mesaj Privat
soboastra
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2013
- Mesaj Privat
Cam asta se vede am apasat de cateva ori butonul de recirculare si nu se aude,intampla nimic.. http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
- Marius Popescu
- ***
- 699 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 699
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 699 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 699
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut, am rezolvat unui prieten aceasta problema de recirculare a aerului exact pe modelul de ventilator din poza.
Corect a fost identificat motorasul care actioneaza acea placuta ( are pe ea un strat de burete gri). In poza motorul preseaza placuta si impiedica aerul din afara sa intre.
Am desfacut motorasul din cele doua suruburi din lateral- am impresia ca am folosit o cheie tubulara cu crichet de 5 sau 6- si am tras de motor pana a iesitcu axul din placuta.
In acel moment motorasul a inceput sa functioneze - asa ca am vazut cu ajutorul butonului de pornire a recilculatiei aeruli care este sensul sau de rotatie. Cand mi-am dat seama de sensul corect de rotatie, adica sa modifice pozitia clapetei ca sa intre aerul inauntru, - am montat motorasul si apoi la o apasare de buton motorasul a modificat pozitia clapetei.
Pozitia corecta ca sa nu se mai abureasca geamurile este ca placuta sa vina spre cel care efectueaza operatia.
Dupa aceea am scos mufa de la motoras si am lasat ca sa intre aerul din afara, asta ca sa nu desfac toata ziua sa umblu pe acolo.
Corect a fost identificat motorasul care actioneaza acea placuta ( are pe ea un strat de burete gri). In poza motorul preseaza placuta si impiedica aerul din afara sa intre.
Am desfacut motorasul din cele doua suruburi din lateral- am impresia ca am folosit o cheie tubulara cu crichet de 5 sau 6- si am tras de motor pana a iesitcu axul din placuta.
In acel moment motorasul a inceput sa functioneze - asa ca am vazut cu ajutorul butonului de pornire a recilculatiei aeruli care este sensul sau de rotatie. Cand mi-am dat seama de sensul corect de rotatie, adica sa modifice pozitia clapetei ca sa intre aerul inauntru, - am montat motorasul si apoi la o apasare de buton motorasul a modificat pozitia clapetei.
Pozitia corecta ca sa nu se mai abureasca geamurile este ca placuta sa vina spre cel care efectueaza operatia.
Dupa aceea am scos mufa de la motoras si am lasat ca sa intre aerul din afara, asta ca sa nu desfac toata ziua sa umblu pe acolo.
Rawi
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1999 x16xeL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut, dupa cum se vede in poza clapeta de recirculare este blocata in pozitia recirculare , inchizand astfel patrunderea de aer din exterior , trebuie sa aduci butonul de distribuire a aerului in pozitia spre parbriz si sa incerci sa ciocanesti usor cu manerul unei surubelnite in acel ansamblu de actionare al clapetei(contactul trebuie sa fie pus) , daca nu incepe sa actioneze clapeta este posibil ca motorasul sa fie blocat lucru care impune desfacerea acelui ansamblu de actionare si demontarea motorasului ,daca demontat functioneaza nu te bucura (in sarcina se va bloca aproape sigur dupa una sau doua actionari), in aproape toate cazurile de blocare a motorasului am intalnit urmatoarea cauza : magnetul (statorul) motorasului dezlipit lucru care-l face sa se deplaseze la actionare si sa blocheze rotorul . In acest caz trebuie sa desfaci capacul motorasului cu mare grijã si cu destul de mult efort , sa impingi acel magnet spre fata motorasului la maxim si sa aplici o solutie superglue de jurimprejurul magnetului intre magnet si carcasa . dupa uscarea solutiei reasamblezi motorasul cu mare grija la periile colectoare care sunt extrem de finute , probezi motorasul , asamblezi la loc toate piesele si te bucuri de o recirculare functionabila .
soboastra
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2013
- Mesaj Privat
- SDaniel183
- *
- 32 mesaje
- din 22 Mar 2019
- Astra 2002
- Alba
SDaniel183
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2019
- Mesaj Privat
- SDaniel183
- *
- 32 mesaje
- din 22 Mar 2019
- Astra 2002
- Alba
SDaniel183
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat