Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • paladin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 1999 X16XEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare domnilor,

Problema mea a aparut cu cateva zile in urma pe autostrada la 140km/h cand am luat piciorul de pe acceleratia masina sa zmucit, parca ar fi taiata alimentarea cu benzina, sau ca si cum as frana brusc dar foarte scurt. Ieri problema a aparut dinou dar de data asta la 80km/h cu acceleratia apasata, apoi cand am redus pentru a opri intr-o parcare motorul sa oprit complet. Cand am incercat sa il pornesc a pornit putin mai greu iar relantiul varia undeva la 1200-1400 ture, plecand mai departe am ramas fara pedala si motorul sa oprit din nou. Am reusit intr-un final sa plec dar relatiul varia intre 700-1800 ture - in toate aceste situati martorul engine din bord se aprinde din cand in cand dar nu constant aprins. In mers aveam impresia ca masina plutea, doar la semofoare era problema cu relatiul mare. Astazi am incercat sa pornesc masina si porneste fara probleme, relatiul ok la 800-900 ture dar se simte ca motorul pulseaza cumva. Acum nu mai stiu ce sa fac si de unde sa incep. Am pus OP - COM sa citesc erorile dar nu stiu ce sa cred.

EGR am pus nou acum 10.000KM, nu prea imi vine a crede ca este de la el desi asta spune ECU.

Filtru de aer este nou, se poate sa fie Pompa Benzina? Senzorul de relatiu IAC? Senzor clapeta acceleratie? Acceleratia la mine este pe cablu.

Am impresia ca masina nu are aer sau benzina cand se opreste.

Erorile citite cu OP - COM sunt mai jos:

Total number of fault codes: 2

P0170 - Lean Exhaust
(02) - Not present

P1405 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) Position
(00) - Not present

Model: Astra G Caravan
An fabricatie: 2000
Cod motor: X16XEL - 1.6 16V

O lista mai detaliata cu motorul pornit

OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool

Date and time> 10/02/2019. 17:15

Workshop information:

Control Unit:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Normal timing parameter set.


RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0109355289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09355929 DK
systemSupplierECUSoftwareNumber: DBKL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0003
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D98005
systemNameOrEngineType: X16XEL

Identifier: 0981



Measuring blocks information:

Battery Voltage 14.6 V
Blink Code Request Inactive 12V
Fuel Pump Relay Active 0V
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0%
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0.66 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 0.30 bar
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 1.07 V
Coolant Temperature 44 °C
Coolant Temperature 1.01 V
Intake Air Temperature 13 °C
Intake Air Temperature 3.59 V
A/C Coding (Air Conditioning) A/C Detected
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive 0V
A/C Load Signal (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure 2.60 bar
Telltale (Check Light) Off 12V
Injection Pulse 3.0 ms
Clear Flood Mode Inactive
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre) 9 °CA
Knock Cell Number 10
Cyl.1 Knock Retard 0 °CA
Cyl.2 Knock Retard 0 °CA
Cyl.3 Knock Retard 0 °CA
Cyl.4 Knock Retard 0 °CA
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0.74 V
Fuel Tank Ventilation Valve 0%
O2 Sensor 141 mV
Air/Fuel Ratio 13.8
O2 Sensor Loop Closed
Air/Fuel Status Lean
O2 Integrator 128
O2-Loop BLM Enable (Block Learn Map) Inactive
O2 BLM Cell Number (Block Learn Multiplier) 18
O2 BLM Cell Content (Block Learn Multiplier) 121
O2 Sensor Heater Active
Engine Speed 850 RPM
Idle Air Control 35 Steps
IAC Control Enable (Idle Air Control) Active
Desired Engine Idle Speed 900 RPM
Idle Adjust Not Modified
Engine Load 9%
A/C Request (Air Conditioning) Inactive 12V
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration) Inactive
Full Load Enrichment Inactive
Immobiliser Function Programmed Yes
Security Wait Time Inactive
Low Fan Inactive 12V
High Fan Inactive 12V


Multumesc frumos!
Skip ads

  • Alexandru Peste

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Salut! Ai rezolvat problema?
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
poti verifica presiunea in rampa ca sa-ti faci o idee despre cum lucreaza pompa de benzina.
vezi si sondele lambda si debitmetru.
EGR e nou, lasa-l in pace. nu i-ar strica si o curatare a clapetei de acceleratie
  • paladin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 1999 X16XEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2016

  • Mesaj Privat
A trecut ceva timp de atunci si nu mai am masina, dar imi amintesc. Problema a fost un scurt in mufa de la EGR. Doar cu mult noroc am reusit sa rezolv problema dupa ce am luat la verificat si curatat absolut fiecare mufa de la motor. Dupa ce am gasit problema chiar am taiat "mufa tata" EGR si am mers asa pana am cumparat o mufa noua si cu acea ocazie am schimbat si EGR pentru ca nu mai functiona nici el. In concluzie acel scurt in mufa a stricat EGR dar si inebunea ECU masini, pentru ca imi oprea motorul sau pierdea putere din senin. Cu pierderi de putere am mers un an si chiar mai mult, credeam ca este de la benzina sau alti senzori pe care am ajuns sa ai schimb pe toti, in tot acest timp de fapt era acel scurt care se facea cand avea el chef de la vibratii. La inceput a mers mai greu apoi nu a mai mers deloc. Mare grija la partea electrica/electronica la masinile mai vechi, pot aparea probleme ascunse care foarte greu le depistezi sau sunt chiar unde nu te astepti.
Skip ads

  • Alexandru Peste

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Eu mã gândeam ca este pompa de benzina.
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor

ma comfrunt cu aceeasi dilema si eu imsa mie imi da p1405 cat.. overheating . pana acum am curatat vlapeta acceleratie filtru nou de aer schimbat furtun servofrana , sonda 1 noua catalizator aftermarket nou, senzor temperarura nou , egr nou si cu masina pornita daca scot si cuplez mufa in egr tacane semn ca arfunctiona . Are sens sa schimb si sonda 2 ? ca simptome la frana trepideaza ma.gamdesc sa caut sa desfund eventual teava aia intre egr si admisoe sa nu fie de acolo buba
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
am scapat de pe 1405 cu o sonda lambda 2 noua a trebuit sa cumpar si teava aia cu racord ca a mea nu se desfacea si inca ceva din cele doua furtune care leaga capacul axelor cu came de admisie cel subtire era imfundat cat sa treaca aer prin el ca prin acul de seringa . daca mai are cimeva situatii similare sa incerce eu am bat degeaba banii pe catalizator nou aftermarket egr si sonda 1 degeaba sa nu faceti ca mine probati sonda doi daca va supraincalzeste catalizatorul. aia la toate masinile e de cand e masina ca nu prea se desface
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR