Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Era filetul uzat la suruburi erau si strambe putin si piulita nu tinea ca nu avea in ce , de aceea arau slabite , nu am demontat inainte si m-am aruncat sa cumpar bascule si pivotii la astra j sunt corp comun cu bascula si asta e.
Skip ads

  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Da, stiu ca e mai ciudata putin prinderea in fuzeta, probabil ori nu au fost stranse cum trebuie si s-au slabit, ori mai umblase cineva inainte. Dar dupa ce le-ai schimbat, banuiesc ca ai luat si surub cu piulita noi, nu s-a simtit o diferenta?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nici o diferenta , nu a fost de acolo , acum nu stiu cine a chilarit suruburile alea , cum am zis asa am cumparat masina , cu troncaneli si am fost la scurt timp in service sa vad ce are si acolo s-a schimbat bucsele de la bascule , acu ce sa zic , or fi fost asa de cand am cumparat-o , sau s-a intamplat acolo in service , nu stiu , a stat acolo toata ziua si eu printre iei , dar nu am luat seama ce au facut ei acolo, dar nici nu mi-au spus ca suruburile alea sunt uzate , dar asta e , treaba e ca nu am rezolvat problema .Eu banui bucsele de la jug , cele 2 din spate , cu toate ca sau verificat , dar doar au tras un pic de ele cu ceva , nu mai stiu exact , bine tot la cererea mea , le-au verificat si au zis ca sunt ok , cert e ca tot acolo jos e ceva care are joc clar , o simt in podea , o simt si in mers daca accelerez brusc , adica apas pedala brusc dar scurt , se simte o bataie jos .
In sfarsit , nu am mai umblat la ea , pt. ca sincer mi s-a scarbit de cati bani am bagat doar pt. problema asta si credema ca i-am pus deja gand rau , in primavara , ii fac de petrecanie si schimb brandul .
Imi place de mor masina asta , dar m-a disperat , nu a tinut cu casa de nici o culoare , consuma de rupe , acu chiuie ceva ca un rulment , de m-a disperat , banui rulmentul de la ambreiaj , tacane zic eu , tachetii la rece de zici ca se rupe , banui ca sunt tachetii , dar dupa ce se incalzeste putin isi revine , doar cand e frig , vara nu , asta e si motivul pt. care vreau sa o dau in primavara , ca altfel acum o puneam de vanzare .
Nu mai zic de regenerari , am devenit sclavul ei , cand o gaseste trebuie sa o plimbi si o gaseste tocmai cand aproape sa ajung acasa sau la serviciu.
Nu imi mai trebuie masina cu dpf si nici opel , imi iau benzinar sar alta marca.
In rest merge bine hodoroaga , trage bine merge frumos , porneste ok.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Da, intr-adevar... Daca simti in podea posibil sa fie cum zici bucsele de la cadrul motor, poate unul din tampoanele de la motor sau CV sau conductele de alimentare slabite/desprinse in zona motorului sau pe sub masina. Se aude pe stanga, dreapta, ambele parti? Foarte multe chestii care la masina asta sunt prinse asa in 2-3 surubele ca tine domne, dar daca pui putin mana pe ele cam lasa de dorit...

Spuneai ca te apucasei sa schimbi bucsele de la bara stabilizatoare, sper sa nu confund? Ai rezolvat ceva?
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da am reusit doar pe dreapta cu mare chin si injuraturile de rigoare , pe stanga mi-am bagat......stii tu ce , e belea sa umblii acolo ,am renuntat si oricum nu s-a simtit nimic si oricum nu se simtea joc inainte cu toate ca era cam uzata bucsa aia.
Am ajuns la iseea ca trebuie scoasa bara stabilizatiare cu totcu bucse , schimbate , puse exact pe pozitia lor si dupa montata cu totul la loc , dar trebuie un elevator sau groapa.
  • Adrian-vali

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut problema asta am avuto si eu am schimbat placutele si acuma este ok ......ele au o problema toaca placutele pe o parte mai mult si deasta se aude zgomotul acela de bataie eu am descoperit problema ma mers pe piatra cubica si am pus frana foarte putin cat sa apropie placutele poti incerca si tu
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Schimbat tot pe fata la sistemul de franare , placute discuri , suporti etrieri , culise .Pe spate la fel discuri , placute.La franare usoara nu avea nici o treaba , troncanea la fel ...
Banuiesc bucse cadru motor , dar nu stiu daca ajung sa mai bag bani , deja i-am pus gand rau, in primavara schimb brandul.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut, revin cu problema mea , cu zgomotele la suspensie , am verificat-o ieri din nou si in afara de suruburi slabe pe la caseta de directie si la bucsele spate de la jug , am verificat si spatele tot si ce credeti , amortizorul spate stanga era praf , bate , cu axul scos de tot in sus , la apasare are o cursa libera , moarta , de vreo 5 cm , deci problema mea de fapt era pe spate , nu pe fata , cel de pe dreapta pare bunicel . O sa le schimb pe amandoua si revin cu feedbach , astept sa imi vina piesele , plus culise etrieri spate care nu le-am schimbat niciodata si sunt uzate.Abia astept sa le schimb ca m-a disperat.
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 983
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cineva spunea pe aici de un buletin informativ in care se apecifica, ca pe partea stanga se aude un zgomot care provine de la scoica rotii stanga fata.
Aparatoarea prinsa de contraaripa
  • ney

  • Mesaje scrise: 983
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Si pe spate bat protectiile de la axul amortizor
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Posibil , dar la mine nu e cazul , am amortizorul defect clar , scos si verificat in comparatie cu celalalt care se comporta normal .Protectiile alea de plastic de pe ele sunt din plastic subtire si sunt fixate pe tampoanele de cauciuc de pe axul amortizorului , nu pot provoca asa zgomote , le-am avut in mana ieri si stiu ce vorbesc , iar de aparatorile de noroi de pe fata , la fel sunt f. subtiri si usoare , nu au cum provoca zgomote , mai ales ca sunt prinse in multe puncte .
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dupa 4 ani de troncaneli , bani cheltuiti degeaba , se pare ca i-am dat pana la urma de cap , vestitii suporti de etrieri si fata si spate , pe spate au aparut zgomotele recent , iar pe fata m-a dus in eroare ca i-am schimbat deja de mult timp , cu alti suporti inbunatatiti, dar sh. si dupa ce i-am schimbat , tot la fel troncanea , de aceea am cautat alte cauze care de fapt nu existau .Am rezolvat cu arculete puse intre suporti si etrieri , acum parca e alta masina .Nu este ca noua , tot trebuie sa schimb suportii de pe toate rotile , arculetele sunt puse provizoriu , doar ca sa vad daca de acolo sunt zgomotele . Ce m-a mai dus in erore dupa ce am schimbat suportii pe fata , a fost ca apasam pe frana cand dadeam prin gropi si tot troncanea si am zis ca nu e de la suporti etrieri , asa ca m-a disperat in toti anii astia , asta e , se mai intampla , dar bine ca acum stiu sigur care e problema .
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Acum ca am depistat problema si bineinteles ca arculetele alea au fost doar pt. test , ma intrebam, daca cineva a facut vreo modificare , sau mai bine a schimbat sistemul de franare fata , doar fata la astra j cu alt model de suport etrier , etrier , de la alt model de masina care nu are problema asta cu suportii etrier , ex. astra g , am avut si nu exista problema cu troncaneli de la etrieri .Se potrivesc plug and play la astra j stie cineva , am discuri de 300 pe fata...
Nu prea as vrea sa cumpar alti suporti noi pt. astra j si sa faca la fel , ma gandeam daca merg de la alt model de masina.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu a schimbat nimeni sistemul de franare fata , cu alt model ?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Spuneam mai de mult ca am rezolvat cu trocanelile ,se pare ca nu , doar am avut impresia ca nu mai troncane ,azi cred ca am depistat in sfarsit cauza troncanelilor , se pare ca este caseta de directie , mai exact cremaliera are joc mare si troncane , la miscarea volanului pe loc , motor oprit , volanul il misc cam 3..4 cm stanga dreapta ,fara ca rotile sa se miste , plus zomotul ca un trancanit .Clar caseta e uzata , am si un video ,dar sa vad daca il pot urca aici......Ce vreau sa stiu , ce trebuie facut daca schimb caseta , trebuie si tester si daca da, am opcom clona , pot face ceva cu el ?
Nu pot incarca filmuletul , cred ca e prea mare.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca am reusit sa rezolv problema. M-am hotarat sa-i schimb flansele pe fata si la demontare am descoperit ca tampoanele de capat de cursa ale amortizoarelor erau montate invers. Amortizoarele pareau ok, nu aveau cursa libera sau joc radial in tija, cel putin din ce mi-am putut da seama. Am inlocuit flansele, cele vechi pareau destul de uzate, am spalat partile din cauciuc si apoi remontat. Nu am facut multi km de la operatiune, dar acum pare ok.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Despre ce tampoate este vorba, cele care sunt pe axul amortizoarelor, sub protectia aia de plastic?
Eu nu prea as crede ca de la ele era , ca au fost puse invers , nu prea conteaza cum sunt puse , ele sunt puse doar pt. cursa max. de apasare a amortizorului , atunci cand e apasat sa nu bata , la tine probabil a fost din flanse , eu am set complet gm, flanse , arc ,amortizor, luate din desmembrari f. bune , asamblate ,le am de vreo 2 ani si sunt perfecte si tot troncane , am schimbat 3 randuri de amortizoare degeaba , inca nu stiu ce are, doar banui caseta dar nu sunt sigur total , troncanelile se aud exact in zona rotilor .
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
E posibil pentru ca le-am facut pe ambele intr-o singura operatiune, insa cert e ca acel tampon de cauciuc are o parte tare iar cealalta parte este dintr-un cauciuc moale care se comprima usor. Rolul lui e sa opreasca amortizorul ca la comprimarea maxima sa loveasca in flansa si sa produca zgomot. Trebuie verificate si cauciucul dintre talerul amortizorului si arc sa nu fie rupt/fisurat si cel dintre arc si flansa, practic partea superioara a protectiei de praf. Sper sa rezolvi daca ai idee de unde ar proveni zgomotele.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR