- catagaby17
- *
- 5 mesaje
- din 25 Oct 2017
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
catagaby17
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua , dupa mult timp cu masina pe bara , am reusit sa repar cutia la cineva la cj. Mi-au spus ca era un rulment spart in ea.
Dar cum niciodata o problema nu ramane singura, acum mi se pare ca , cutia se cam balbaie cand trebuie sa schimbe si uneori nu trage masina chiar si cu pedala la podea.
Ceva idei de la ce poate fi ?
Am inteles ca trebuie readaptata cutia? Ma poate ajuta cineva sa invete iar paramentrii contra cost in buc ?
Multumesc !
Dar cum niciodata o problema nu ramane singura, acum mi se pare ca , cutia se cam balbaie cand trebuie sa schimbe si uneori nu trage masina chiar si cu pedala la podea.
Ceva idei de la ce poate fi ?
Am inteles ca trebuie readaptata cutia? Ma poate ajuta cineva sa invete iar paramentrii contra cost in buc ?
Multumesc !
VMarcu194
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Dețin un Astra H 2008, 1.4 benzina cu easytronic.
S-a întâmplat deodatã sa ii apara F in bord și sa ii taie accelerația. Am oprit motorul și nu a vrut sa mai porneascã.
Am dus-o la un service unde i-a schimbat cãrbunii motorasului, dar masina tot a rãmas cu probleme.
Sunt momente când pun contactul și nu afișeazã nimic pe display-ul cutiei. Își revine dacã învârt cu o șurubelnița de axul motorasului maxim dreapta (pe deschis), dar prima data apare F și dupã aceea N.
Reparația nu a fost fãcutã cu cãrbuni originali. Cei de la service spun ca ei au fãcut totul corect și ca e posibil sa fie alta problema.
Când pornește, masina schimba bine vitezele.
Posibil ca problema sa fie totuși de la cãrbuni?
Dețin un Astra H 2008, 1.4 benzina cu easytronic.
S-a întâmplat deodatã sa ii apara F in bord și sa ii taie accelerația. Am oprit motorul și nu a vrut sa mai porneascã.
Am dus-o la un service unde i-a schimbat cãrbunii motorasului, dar masina tot a rãmas cu probleme.
Sunt momente când pun contactul și nu afișeazã nimic pe display-ul cutiei. Își revine dacã învârt cu o șurubelnița de axul motorasului maxim dreapta (pe deschis), dar prima data apare F și dupã aceea N.
Reparația nu a fost fãcutã cu cãrbuni originali. Cei de la service spun ca ei au fãcut totul corect și ca e posibil sa fie alta problema.
Când pornește, masina schimba bine vitezele.
Posibil ca problema sa fie totuși de la cãrbuni?
VMarcu194
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
VMarcu194
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
6 carbuni sunt in total. Probabil kit-ul e pentru actuatorul de ambreaj.
Tot asa am patit si eu. Am dus la service masina, au schimbat carbunii la actuator si dupa ce am platit, am mers cu masina 4 km, pana la F. Problema a fost de fapt la motorasul pentru 2,4 si R.
Nu zic ca celalalte erau bune, dar nu mi-au rezolvat problema.
Atunci l-am chemat pe colegul @EBZ si asa am scapat de probleme.
Tot asa am patit si eu. Am dus la service masina, au schimbat carbunii la actuator si dupa ce am platit, am mers cu masina 4 km, pana la F. Problema a fost de fapt la motorasul pentru 2,4 si R.
Nu zic ca celalalte erau bune, dar nu mi-au rezolvat problema.
Atunci l-am chemat pe colegul @EBZ si asa am scapat de probleme.
VMarcu194
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
VMarcu194
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
VMarcu194
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
frozen22
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Detin o corsa c 1.2 easytronic . Probleme au fost, s-a gasit si rezolvare tot pe diferite forumuri (inclusiv aici, reparatiile fiind facute de mine la tara)
Pe aceasta cale doresc sa multumesc tururor , pentru timpul acordat si micile tips & tricks
Acum insa.. am o problema cat China.. am ramas cu masina in drum , nu a mai vrut sa cupleze , (F in bord)
Cu chiu cu vai am adus-o acasa ...., incercand sa o mut, dintr-o parcare in alta cand am cuplat treapta R , a cuplat treapta dar parca a cuplat asa in trepte , nu dintr-o data cum e normal . Dupa ce a cuplat sau auzit doua clickaituri si nu a vrut sa plece de pe loc , cand am accelerat , am simtit cum a eliberat ambreiajul dintr-o data , a smucit si s-a oprit si motor si tot.
De pornit porneste doar daca deblochez ambreiajul manual ca sa pot schimba pe N
Precizez ca anul trecut pe vremea asta au fost schimbate urmatoarele :
-lichid easytronic
-kit ambreiaj + rulment + lichid cutie
Problema tind sa cred ca e de la motorasul de la ambreiaj (care o fi ala, desi tind sa cred ca e cel cu surubul ala care se roteste pentru a debloca ambreiajul)
Ca si "figuri"daca le pot numi asa inainte de a ma lasa in drum:
La plecarea de pe loc , parca uneori ambreiajul patina,
Uneori la cuplarea/schimbarea treptelor de viteza se facea cam brusc (dadea oarecum in nas / smucea)
Precizez ca sunt din Târgoviște , daca stiti pe cineva care ma poate ajuta sau ce as putea sa fac , as fi recunoscãtor !
Partea nasoala e ca nu am nici OPCOM
Erori citite cu metoda pedalelor :
P1700 ( din cate stiu eroarea e una generala si porneste acel martor masinuta cu cheita)
Mulțumesc anticipat
Detin o corsa c 1.2 easytronic . Probleme au fost, s-a gasit si rezolvare tot pe diferite forumuri (inclusiv aici, reparatiile fiind facute de mine la tara)
Pe aceasta cale doresc sa multumesc tururor , pentru timpul acordat si micile tips & tricks
Acum insa.. am o problema cat China.. am ramas cu masina in drum , nu a mai vrut sa cupleze , (F in bord)
Cu chiu cu vai am adus-o acasa ...., incercand sa o mut, dintr-o parcare in alta cand am cuplat treapta R , a cuplat treapta dar parca a cuplat asa in trepte , nu dintr-o data cum e normal . Dupa ce a cuplat sau auzit doua clickaituri si nu a vrut sa plece de pe loc , cand am accelerat , am simtit cum a eliberat ambreiajul dintr-o data , a smucit si s-a oprit si motor si tot.
De pornit porneste doar daca deblochez ambreiajul manual ca sa pot schimba pe N
Precizez ca anul trecut pe vremea asta au fost schimbate urmatoarele :
-lichid easytronic
-kit ambreiaj + rulment + lichid cutie
Problema tind sa cred ca e de la motorasul de la ambreiaj (care o fi ala, desi tind sa cred ca e cel cu surubul ala care se roteste pentru a debloca ambreiajul)
Ca si "figuri"daca le pot numi asa inainte de a ma lasa in drum:
La plecarea de pe loc , parca uneori ambreiajul patina,
Uneori la cuplarea/schimbarea treptelor de viteza se facea cam brusc (dadea oarecum in nas / smucea)
Precizez ca sunt din Târgoviște , daca stiti pe cineva care ma poate ajuta sau ce as putea sa fac , as fi recunoscãtor !
Partea nasoala e ca nu am nici OPCOM
Erori citite cu metoda pedalelor :
P1700 ( din cate stiu eroarea e una generala si porneste acel martor masinuta cu cheita)
Mulțumesc anticipat
frozen22
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
frozen22
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2016
- Mesaj Privat
Facusem rost de opcom si aveam p1607.
Am revenit
Am pus motorasul inapoi dupa ce l-am curatat , carbuni noi tot montat la loc, completat cu lichid. Incercat sa aerisesc *manual* (pus furtun in lichid , eu completat sub capota, alt cineva in masina schimband din A in R si tot asa...) Degeaba , nu reusesc sa scot tot aerul ... Baiatul cu Opcomul din zona mea , momentan e plecat vreo 5 zile ..
Nu am nici OPCOM,nici pompa de 2 bari.. masina sta parcata ..
personal imi vine sa ii dau foc !
Asa cum e ea , daca dau sa schimb in A , se simte ca schimba dar parca nu decupleaza ambreiajul in timpul asta si da sa plece..(Frana calcata la maxim)
Daca dau sa schimb in R, smuceste si opreste motorul ...
partea mai amuzanta e ca nu am nici o eroare , nu am nici blestematul ala de F in bord.
Pun toata vina pe ambreiajul neaerisit
Acum cu carbuni noi , actuatorul easytronic se misca mai bine (ascultat/auzit) si nici nu mai are jocul care il avea..
Orice idee/sugestie e binevenita
Am revenit
Am pus motorasul inapoi dupa ce l-am curatat , carbuni noi tot montat la loc, completat cu lichid. Incercat sa aerisesc *manual* (pus furtun in lichid , eu completat sub capota, alt cineva in masina schimband din A in R si tot asa...) Degeaba , nu reusesc sa scot tot aerul ... Baiatul cu Opcomul din zona mea , momentan e plecat vreo 5 zile ..
Nu am nici OPCOM,nici pompa de 2 bari.. masina sta parcata ..
personal imi vine sa ii dau foc !
Asa cum e ea , daca dau sa schimb in A , se simte ca schimba dar parca nu decupleaza ambreiajul in timpul asta si da sa plece..(Frana calcata la maxim)
Daca dau sa schimb in R, smuceste si opreste motorul ...
partea mai amuzanta e ca nu am nici o eroare , nu am nici blestematul ala de F in bord.
Pun toata vina pe ambreiajul neaerisit
Acum cu carbuni noi , actuatorul easytronic se misca mai bine (ascultat/auzit) si nici nu mai are jocul care il avea..
Orice idee/sugestie e binevenita
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
frozen22
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2016
- Mesaj Privat
Cu pedalele , inainte aveam pe cutie P1607, respectiv pe bord/Ecu p1700 , 1700 era generat de 1607 .. mai pe scurt P1700 e un fel de semnal gen .. ba .. vezi ca am o problema, iti aprind martorul masinuta cu cheita si p1700..
Opcom, nu am acces cateva zile , baiatul care il detine nu e in localitate
Opcom, nu am acces cateva zile , baiatul care il detine nu e in localitate
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- AValentin33
- **
- 173 mesaje
- din 20 Dec 2018
AValentin33
- Mesaje scrise: 173
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2018
- Mesaj Privat
am constatat ca turatia de intrare/iesire, dar si citeza roata stanga si dreapta imi arata 0 orice viteza as avea.( valori masurate pe opcom)
In plus, pe valorile reale pe diagnoza imi arata ca am 101km/h orice as face, chiar si stand pe loc.
Am si erorile aferente.
Are legatura cu senzorul abs de la fiecare roata ? Pentru ca a fost inlocuit si e aceeasi eroare.
Mentionez ca imi apare F in bord cand sunt in treapta 2, fie A2, fie M2, si dispare tot din afisajul acela mic si merge doar in treapta ramasa cuplata. Pana nu sterg erorile cutia nu-si revine.
Practic pot merge doar la ralantii cu ea. Odata ce apare F nu mai pot baga in R pana nu sterg erorile cu opcom. Deci practic merge 1 2 si R.
In plus, pe valorile reale pe diagnoza imi arata ca am 101km/h orice as face, chiar si stand pe loc.
Am si erorile aferente.
Are legatura cu senzorul abs de la fiecare roata ? Pentru ca a fost inlocuit si e aceeasi eroare.
Mentionez ca imi apare F in bord cand sunt in treapta 2, fie A2, fie M2, si dispare tot din afisajul acela mic si merge doar in treapta ramasa cuplata. Pana nu sterg erorile cutia nu-si revine.
Practic pot merge doar la ralantii cu ea. Odata ce apare F nu mai pot baga in R pana nu sterg erorile cu opcom. Deci practic merge 1 2 si R.
frozen22
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salutare...
Azi am deschiolat masina din nou...
Si ce sa crezi.. a iesit cilindrul extrem de ușor..
L-am remontat cu o *scula facuta-n casa*
Si anume o seringa cu un colier si o bucata de furtun
Precizez de la capul locului ca ai nevoie de forta sa impingi seringa aia.. la mine au fost 3 oameni :
Unul tinea de motoras si de furtun sa fie la fix in gaura,al doilea tinea seringa, iar eu impingeam de tija de la seringa.
REZULTATUL? Un succes !
revenim la masina:
Ridica pe cric, demontat iara, montat cilindru cu ajutorul seringii, pus pe masina, aerisit ambreiaj cu pompa de la lidl fara Opcom, aerisit din nou cu opcom si pompa , iar apoi dat iarasi aerisire OPCOM, DAR! Cu circuitul inchis si dat skip la pasii cu desfa aerisitorul , inchide aerisitorul. A inceput sa isi faca pasii toate bune si frumoase .
Pe urma am facut touchpoint adaptation de 2 ori sa fim siguri si am reinvatat vitezele..
rezultatul ? Exemplar .. Masina merge si mai bine decat inainte si cupleaza mult mai bine/repede.. parca nu mai patineazã deloc,deloc... Inainte avea un delay pana pleca de pe loc.
O sa las aici si un clip cu pasii pentru cilindru si inca un clip pentru schimbare carbuni .. singura problema legata de clipuri , sunt in limba rusa ! Dar poate ajuta si pe altii . O sa atasez si o poza cu scula facuta pentru cilindru .
Testare/Remontare cilindru :
https://youtube.com/watch?v=12iWBEvedkw
Demontare motoras si schimbat carbuni:
https://youtube.com/watch?v=ylsloItbi3k
Pentru cine are P1607 sa verifice si cilindrul !
Azi am deschiolat masina din nou...
Si ce sa crezi.. a iesit cilindrul extrem de ușor..
L-am remontat cu o *scula facuta-n casa*
Si anume o seringa cu un colier si o bucata de furtun
Precizez de la capul locului ca ai nevoie de forta sa impingi seringa aia.. la mine au fost 3 oameni :
Unul tinea de motoras si de furtun sa fie la fix in gaura,al doilea tinea seringa, iar eu impingeam de tija de la seringa.
REZULTATUL? Un succes !
revenim la masina:
Ridica pe cric, demontat iara, montat cilindru cu ajutorul seringii, pus pe masina, aerisit ambreiaj cu pompa de la lidl fara Opcom, aerisit din nou cu opcom si pompa , iar apoi dat iarasi aerisire OPCOM, DAR! Cu circuitul inchis si dat skip la pasii cu desfa aerisitorul , inchide aerisitorul. A inceput sa isi faca pasii toate bune si frumoase .
Pe urma am facut touchpoint adaptation de 2 ori sa fim siguri si am reinvatat vitezele..
rezultatul ? Exemplar .. Masina merge si mai bine decat inainte si cupleaza mult mai bine/repede.. parca nu mai patineazã deloc,deloc... Inainte avea un delay pana pleca de pe loc.
O sa las aici si un clip cu pasii pentru cilindru si inca un clip pentru schimbare carbuni .. singura problema legata de clipuri , sunt in limba rusa ! Dar poate ajuta si pe altii . O sa atasez si o poza cu scula facuta pentru cilindru .
Testare/Remontare cilindru :
https://youtube.com/watch?v=12iWBEvedkw
Demontare motoras si schimbat carbuni:
https://youtube.com/watch?v=ylsloItbi3k
Pentru cine are P1607 sa verifice si cilindrul !
frozen22
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2016
- Mesaj Privat