Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • subdread

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
Posibil sa cumpar o Insignia 2013 , 2.0CDTI Biturbo 195 cai / 4x4 .
Masina este testata, merge bine , doar ca are 220.000 km .
Sfaturi ? Se merita ? Ma pot astepta la probleme grave ?

Multumesc!


MODEL: Insignia 2013
MOTOR: 2.0 Biturbo
Skip ads

  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
N-ai precizat multe.

Facelift sau primul model? Preț? Istoric service? Ce a schimbat la ea, oring, reviziile la cat au fost fãcute? Transmisia manuala/automatã etc.

In principiu dacã mașina a fost servisata bine și nu prezintã probleme dupã o verificare temeinicã ar trebui sa fie bunã.

Cele din 2012 încolo au cam toate probleme rezolvate și nu prea s-a plâns lumea de ele.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
subdread a scris:Salut baieti,
Posibil sa cumpar o Insignia 2013 , 2.0CDTI Biturbo 195 cai / 4x4 .
Masina este testata, merge bine , doar ca are 220.000 km .
Sfaturi ? Se merita ? Ma pot astepta la probleme grave ?
MODEL: Insignia 2013
MOTOR: 2.0 Biturbo

S-au plans multi de problema ungerii (vestitul oring care se distruge de la temp. mare a DPF) si la 4x4, de HALDEX care se strica si nu se poate repara.
Daca are cutie M32, apar probleme cu rulmentii subdimensionati.
Verifica daca s-a inlocuit la timp distributia si kitul de ambreiaj.
  • subdread

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2020

  • Mesaj Privat
crapu7 a scris:N-ai precizat multe.

Facelift sau primul model? Preț? Istoric service? Ce a schimbat la ea, oring, reviziile la cat au fost fãcute? Transmisia manuala/automatã etc.

In principiu dacã mașina a fost servisata bine și nu prezintã probleme dupã o verificare temeinicã ar trebui sa fie bunã.

Cele din 2012 încolo au cam toate probleme rezolvate și nu prea s-a plâns lumea de ele.


Merci de raspunsuri!
Nu este facelift, are cutie manuala , carte service pana la 180k .
Pret 6000 euro , full fara trapa. Cand zic full - piele, scaune incalzite electrice ventilate, lane assist, adaptive cruise control, tot tot tot.
Asta m-a si atras la ea...
Skip ads

  • subdread

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Ambreiajul e ok, am experienta cu ele.
Volanta pare in limitele bunului simt. Mai duce 20-30k km .
Un mic tremurat in mers, dar rezonabil.
Nu scoate fum, motorul se aude bine, am mers cu 140 si se comporta bine.
Fara accidente 100%
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La 195 cp sigur are cutie F40 mai putin problematica.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Un ambreaj cu volata dubla un duce Pina la 220.000km numai daca IA facut in autostrada sau a fost deja schimbat. La insignia incepind din 2011 au montat cutii de viteze f 40 si putere de 160 Cai. Am un prieten care are o insignia din 2010 cu cutie m32 si ambreaj de 240mm si vrea sa puna o cutie F40 care are ambreaj de 250mm dar cred ca trebuie alti suporti de cutie poate si planetare. Nu am facut asa mofificate
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
subdread a scris:Salut baieti,
Posibil sa cumpar o Insignia 2013 , 2.0CDTI Biturbo 195 cai / 4x4 .
Masina este testata, merge bine , doar ca are 220.000 km .
Sfaturi ? Se merita ? Ma pot astepta la probleme grave ?

Multumesc!


MODEL: Insignia 2013
MOTOR: 2.0 Biturbo


Wow aproape 200 de cai putere, diesel si 4x4 si o multime de kilometri.
Nu stiu daca ai nevoie de atata putere si de 4x4 pentru drumurile zilnice.
Daca iti iei 4x4 pentru fataiala zilnica de oras atunci nu prea va fi in mediul ei masina. Aste este masina de facut naveta pe autostrada.

Daca faci numai drumuri scurte te va omori consumul si intretinerea.
Mai mult ca sigur vei avea probleme cu DPF, EGR, turbina samd

Ce revizii suplimentare sunt necesare pentru sistemul 4x4 ? Cam cat costa ? Ai pe cineva de incredere sa le faca ?
Cam cat costa un rand de anvelope vara - iarna ?

Parerea mea este ca pana faci 300 000 de km sigur vei avea cel putin un defect scump de reparat la masina aceasta sau o multime de defecte mici dar stresante.

La 6000 de euro m-as orienta catre o masina mai putin "pompoasa" dar cinstita la intretinere si fiabilitate
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR