FVladimir
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salutari!
A aparut acum ceva timp eroarea P0110 la bord si am inlocuit senzorul de temperatura a aerului cu unul nou de la Metzger. Am sters eroarea iar dupa o zi a reaparut din nou. La citirea parametrilor imi da temperatura constanta de 151*Celsius si in continuare DTC-ul P0110.
Aveti va rog idei despre ce poate sa cauzeze eroarea asta? Sa fie de la cabluri? Am pus ulei pe garnitura ca era foarte incapatanata dar am avut grija sa nu ajunga la contact.
Multumesc anticipat
MODEL: Astra 2001
MOTOR: Z16XE
A aparut acum ceva timp eroarea P0110 la bord si am inlocuit senzorul de temperatura a aerului cu unul nou de la Metzger. Am sters eroarea iar dupa o zi a reaparut din nou. La citirea parametrilor imi da temperatura constanta de 151*Celsius si in continuare DTC-ul P0110.
Aveti va rog idei despre ce poate sa cauzeze eroarea asta? Sa fie de la cabluri? Am pus ulei pe garnitura ca era foarte incapatanata dar am avut grija sa nu ajunga la contact.
Multumesc anticipat
MODEL: Astra 2001
MOTOR: Z16XE
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
FVladimir
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2017
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
FVladimir
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2017
- Mesaj Privat
Testez cu multimetrul contactele senzorului nou si verific daca imi da valorile corespunzatoare din diagrama ? Daca valorile sunt bune ulterior verific firele, nu? La ce valori sa ma astept la conector/fire? Daca e ceva in neregula cu ele trebuie sa le verific sa nu fie rupte pe undeva si inlocuite?
P.S: unde gasesc software-ul de mai sus sa il descarc?
Multumesc frumos
P.S: unde gasesc software-ul de mai sus sa il descarc?
Multumesc frumos
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
pozele sint din autodata 3.45.
conform cu tabelul, masori cu multimetrul.
scoti mufa de pe senzor si intre A si B trebuie sa ai 3600 ohmi la 20 de grade. Si tot asa, conform cu tabelul.
daca ai valorile alea (nu cred ca tebuie sa fie exact ci prin jur, ca depinde de aparatul de masura), atunci treci la fire, intre mufa senzorului si mufa ecu, ar trebui sa ai sub 1 ohm intre capetele aceluiasi fir, daca e mai mult e contact imperfect (in mufa/sertizari).
apoi poti suspecta ecu.
parerea mea e ca e senzorul (ar trebui pus senzor original - nu stiu daca cel de la Metzger e cel original) am auzit de senzori am care nu faceau ce trebuia si problema s-a rezolvat doar dupa inlocuire cu original.
conform cu tabelul, masori cu multimetrul.
scoti mufa de pe senzor si intre A si B trebuie sa ai 3600 ohmi la 20 de grade. Si tot asa, conform cu tabelul.
daca ai valorile alea (nu cred ca tebuie sa fie exact ci prin jur, ca depinde de aparatul de masura), atunci treci la fire, intre mufa senzorului si mufa ecu, ar trebui sa ai sub 1 ohm intre capetele aceluiasi fir, daca e mai mult e contact imperfect (in mufa/sertizari).
apoi poti suspecta ecu.
parerea mea e ca e senzorul (ar trebui pus senzor original - nu stiu daca cel de la Metzger e cel original) am auzit de senzori am care nu faceau ce trebuia si problema s-a rezolvat doar dupa inlocuire cu original.
- sebage
- ****
- 2,599 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,599
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am incercat sa determin caracteristica senzorului, rapid, dupa valorile atasate de colegul @gabimilo1 ... si daca nu gresesc eu, pare ca acea valoare 150 grade celsius, ar corespunde valorii de 0 ohm.
Presupun ca senzorul nu este in scurt, asa ca se poate sa ai firele in scurt pe undeva, sau firul cald, se atinge de masa (pe motor sau pe caroserie).
Este doar o presupunere, dar o poti verifica rapid, scotand mufa din senzor si verificand daca s-a schimbat acea valoare de 150 grade celsius.
Iata si minunata caracteristica
Presupun ca senzorul nu este in scurt, asa ca se poate sa ai firele in scurt pe undeva, sau firul cald, se atinge de masa (pe motor sau pe caroserie).
Este doar o presupunere, dar o poti verifica rapid, scotand mufa din senzor si verificand daca s-a schimbat acea valoare de 150 grade celsius.
Iata si minunata caracteristica
FVladimir
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2017
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
FVladimir
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2017
- Mesaj Privat
Update: aparea eroarea si dupã ce am scos firele din senzor. Am verificat mai atent la conector si se atingeau cele doua fire intre ele exact la intrare -cupru neizolat. Am dat pe fiecare in parte cu niste banda izolanta si am impins mai bine firele in conector. Asta era problema.
Am rezolvat, numai apare DTC nici dupa ce l-am sters pe cel vechi si la 3 zile de mers.
Va multumesc foarte mult pentru sugestii si informații! Ati fost de mare ajutor
Stiti cum se numeste exact conectorul in care vin firele? As vrea sa il schimb ca nu pare intr-o stare prea buna. Un link catre un tutorial ar fi de asemnea foarte util
Am rezolvat, numai apare DTC nici dupa ce l-am sters pe cel vechi si la 3 zile de mers.
Va multumesc foarte mult pentru sugestii si informații! Ati fost de mare ajutor
Stiti cum se numeste exact conectorul in care vin firele? As vrea sa il schimb ca nu pare intr-o stare prea buna. Un link catre un tutorial ar fi de asemnea foarte util
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,599 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,599
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Mergi la dezmembrari, iei o mufa in stare buna, cu cativa centimetri buni de fire. Tai mufa ta, faci conexiunea firelor si izolarea o faci cu tub termocontractant... si iese o lucrare minunata.
P.S. inteleg ca am dedus bine valoarea de 0 ohm pentru acele 150 de grade. Acum imi pare rau ca am facut caracteristica in graba si a iesit urat.
P.S. inteleg ca am dedus bine valoarea de 0 ohm pentru acele 150 de grade. Acum imi pare rau ca am facut caracteristica in graba si a iesit urat.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
FVladimir
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2017
- Mesaj Privat