Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salutare
Am o problemã cu lichidul de rãcire i mi scade nivelul
Cam la șase luni trebuie sã completez cu antigel cam 300 de grame de pierdut nu se vede pe nicãieri
Insignia 2014 diesel 2.0
Skip ads

  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Astept raspuns
Mulțumesc
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ai fisurata carcasa de la EGR. este din ebonita si cedeaza dupa un timp. este in fata cum te uiti la motor putin in dreapta.vezi daca este ud dupa un drum lung dar apare umezeala cand se raceste.
nu se vede bine acolo trebuie insistat cu camera endoscopica..
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Mersi frumos pt rãspuns
Sar putea sa ai dreptate
Un alt mecanic mi a zis cã sar putea sa fie racitorul de gaze
Trebuie sã merg la reprezentanta opel si sa o rezolv pt ca in timp se poate agrava problema
Am un an de când merg cu ea așa
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai tot aia este" racitorul de gaze||".
cam scump si migalos de inlocuit
  • danmondeo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Bunã seara! Am distrus motorul de 160cp dupã Insignia 2009.
Am înțeles cã se poate face modificare cu motorul de 1.9 150cp cu 2 axe cu came dupã Vectra c, Astra h. În sensul cã pãstrez chiulasa mea cu restul motorului de 1.9.
Știți ceva?
  • CGabriel967

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Va rog sa imi spuneti daca cunoasteti -
1. Insignia fabricatie 2016, 1.6 diesel 136 cp , cutie manuala mai are probleme cu oringul respectiv, sau alte defecte majore intampinate.
2. Insignia fabricatie 2016 dar 2.0 diesel 170 cp, cutie manuala la fel intrebarea de mai sus daca exista problema cu oringul.
Si ultima intrebare cele fabricatie 2016, cutii automate tot asa cu multe probleme.

Multumesc anticipat.
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
La 1.6 diesel nu este problema cu oringul. La cele 2.0 numai care au cod motor A20 DT(H, J, R etc).Aici ma refer numai la oring. Toate cutiile de viteza sunt bune, chestia este cum le exploatezi.
Skip ads

  • verjic

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
CGabriel967 a scris:Salutare tuturor,

Va rog sa imi spuneti daca cunoasteti -
1. Insignia fabricatie 2016, 1.6 diesel 136 cp , cutie manuala mai are probleme cu oringul respectiv, sau alte defecte majore intampinate.
2. Insignia fabricatie 2016 dar 2.0 diesel 170 cp, cutie manuala la fel intrebarea de mai sus daca exista problema cu oringul.
Si ultima intrebare cele fabricatie 2016, cutii automate tot asa cu multe probleme.

Multumesc anticipat.


Cutiile sunt chiar foarte ok, daca sunt intretinute corespunzator.
  • k1gabi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:O solutie mai putin costisitoare ....parerea mea


Cum este montat acest senzor si ce este diferit la el fata de senzorul de ulei standard de la Insignia?
  • alexsin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2021

  • Mesaj Privat
danmondeo a scris:Bunã seara! Am distrus motorul de 160cp dupã Insignia 2009.
Am înțeles cã se poate face modificare cu motorul de 1.9 150cp cu 2 axe cu came dupã Vectra c, Astra h. În sensul cã pãstrez chiulasa mea cu restul motorului de 1.9.
Știți ceva?


Salut! Ai aflat ceva in legatura cu asta?
Se poate, sau nu? Daca da ce modificari trebuie facute?
Multumesc.!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
k1gabi a scris:
Avram Adrian a scris:O solutie mai putin costisitoare ....parerea mea


Cum este montat acest senzor si ce este diferit la el fata de senzorul de ulei standard de la Insignia?

Indicatorii suplimentari de genul temperatura apa,presiune ulei,temperatura ulei,au sondele lor dedicate care se monteaza de obicei in T-uri ,in acelasi loc unde este cea de fabrica.
In cazul tau se scoate sonda de presiune ulei se monteaza un Teu daca permite locul si gata raman ambele sonde functionale.Alta varianta nu exista.
Skip ads

  • alexsin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2021

  • Mesaj Privat
aquagen a scris:Salutare.
Insignia 2014, 183.000 Km, cu carte service ok, schimbate doar cateva filtre si uleiul in acest timp, acel O-ring cu probleme neschimbat, nu mi-a facut probleme, dar stateam ca pe ace.
Citind aici am hotarat sa nu il schimb nici eu, dar sa schimb toata pompa cu tot sistemul.
Multumita colegului @mikyboy, am aflat din una din postarile lui, ca se poate schimba pompa cu totul de pe Vectra c 1.9 Cdti si in felul asta punand capat acestei probleme.
Deci, confirm si eu, ca se poate, doar cu o mica interventie asupra baii de ulei, unde trebuie taiata piulita care tine sorbul vechi si cu un flex taiata prinderea de la sorbul metalic, care e oricum foarte robust si nu necesita prindere auxiliara.

Pompa cu sorbul a costat 150 ron.


Si imagini cu mortul, pompa veche cu rusinea de oring (care nu era chiar in stare proasta la 183.000) si sorbu aceala:


Salut. Conteazã ce putere are motorul de vectra? Am gãsit pompa cu sorb pe un motor de 120 cp, si nu stiu dacã e la fel.
  • alexsin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Sorbul de vectra trebuie modificat/prelungit sau se poate monta doar cu tãierea prinderii pentru sorbul vechi? Este suficient de lung? Vãzusem ca unii le prelungesc...
  • bebitzu78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salutare. Am mai scris si pe alt topic, insa nu am gasit o solutie la problema mea. Voi incerca sa fiu cat mai scurt. Am o Zafira C an fabricatie 2012, motor identic cu cel de pe Insignia, 130 CP. Dupa un drum de circa 100 km, ajuns acasa mi s-a parut ca aud un zgomot ca de tacheti la relanti, insa nu pronuntat, abia sesizabil. Am oprit motorul, l-am lasat un minut, l-am pornit din nou insa am crezut ca mi s-a parut. Dimineata cand am incercat sa pornesc, motorul s-a invartit de cateva ori dandu-mi impresia ca porneste, dupa care s-a oprit si nu a mai pornit.Am dus masina la un mecanic care a constatat urmatoarele: pana de la fulia de la axul cu came rupta, pana de la pinionul vibrochenului rupta, culbutorii de pe partea de evacuare rupti/sparti. A dat si chiulasa jos si a zis ca doua supape sunt foarte putin indoite, se vedeau urme ca niste zgirieturi pe pistoanele 1 si 4. Am schimbat pinioanele care aveau pana rupta, toate supapele, atat admisie cat si evacuare, oringul de la pompa de ulei, cu toate ca era schimbat de 30000 de km, insa masina nu a pornit, se comporta ca si cum nu avea compresie, motorul se invartea foarte usor cand am dat la automat. Mecanicul a zis ca pompa nu face suficienta presiune sa incarce tachetii, am luat o pompa de ulei SH,insa aceeasi problema. Am golit tachetii de ulei, i-am curatat si am incercat sa pornim masina. Aveau compresie numai pistoanele 1 si 4, insa dupa ce a mai dat la automat de cateva ori nu au mai avut nici acestea. Am masina in service de 1 luna, ma gandesc sa o duc la un alt mecanic pentru ca acesta este clar depasit de problema insa imi este teama ca o sa o iau de la inceput. Are cineva vreo sugestie?. Credeti ca nu se face suficienta presiune de ulei pentru a incarca tachetii si carev ar fi cauza? Precizez ca nu am avut niciun mesaj in bord de presiune scazuta sau martor aprins. Orice sugestie este binevenita. Va multumesc.
  • maverik_ro

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Vorbim in privat.
  • tudord13

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2021

  • Mesaj Privat
FRANKIE82 a scris:imi pare rau pt ghinion.....si iar revin cu ideea ca e vb de imbatranirea materialului din care e facut oringul si nu are nici o legatura cu km....eu l-am schimbat la 180000...am prieten cu 240000km fara probleme (inca)la an 2011...il schimba acum preventiv


Salut! Observ ca esti din Cluj. Trebuie sa schimb uleiul la Insignia in perioada urmatoare si vreau sa schimb si Oringul, preventiv ( 170.000km) . Cunosti pe cineva care face interventia? Daca da, poti sa-mi lasi un mesaj cu datele de contact?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bebitzu78 a scris:Salutare. Am mai scris si pe alt topic, insa nu am gasit o solutie la problema mea. Voi incerca sa fiu cat mai scurt. Am o Zafira C an fabricatie 2012, motor identic cu cel de pe Insignia, 130 CP. Dupa un drum de circa 100 km, ajuns acasa mi s-a parut ca aud un zgomot ca de tacheti la relanti, insa nu pronuntat, abia sesizabil. Am oprit motorul, l-am lasat un minut, l-am pornit din nou insa am crezut ca mi s-a parut. Dimineata cand am incercat sa pornesc, motorul s-a invartit de cateva ori dandu-mi impresia ca porneste, dupa care s-a oprit si nu a mai pornit.Am dus masina la un mecanic care a constatat urmatoarele: pana de la fulia de la axul cu came rupta, pana de la pinionul vibrochenului rupta, culbutorii de pe partea de evacuare rupti/sparti. A dat si chiulasa jos si a zis ca doua supape sunt foarte putin indoite, se vedeau urme ca niste zgirieturi pe pistoanele 1 si 4. Am schimbat pinioanele care aveau pana rupta, toate supapele, atat admisie cat si evacuare, oringul de la pompa de ulei, cu toate ca era schimbat de 30000 de km, insa masina nu a pornit, se comporta ca si cum nu avea compresie, motorul se invartea foarte usor cand am dat la automat. Mecanicul a zis ca pompa nu face suficienta presiune sa incarce tachetii, am luat o pompa de ulei SH,insa aceeasi problema. Am golit tachetii de ulei, i-am curatat si am incercat sa pornim masina. Aveau compresie numai pistoanele 1 si 4, insa dupa ce a mai dat la automat de cateva ori nu au mai avut nici acestea. Am masina in service de 1 luna, ma gandesc sa o duc la un alt mecanic pentru ca acesta este clar depasit de problema insa imi este teama ca o sa o iau de la inceput. Are cineva vreo sugestie?. Credeti ca nu se face suficienta presiune de ulei pentru a incarca tachetii si carev ar fi cauza? Precizez ca nu am avut niciun mesaj in bord de presiune scazuta sau martor aprins. Orice sugestie este binevenita. Va multumesc.

Pornirea nu are nici o treaba cu presiunea de ulei,faptul ca sunt tachetii goliti este mai bine ,toate motoarele cu tacheti hidraulici asa se pornesc,presiunea dupa ce porneste ii ridica la cota care trebuie si abia atunci dispare zgomotul.Asa ca nu trebuie schimbata pompa trebuie schimbat mecanicu ,inainte sa mai inventeze vreo axioma din asta.
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salut,

Ce parere aveti despre oringul metalic, despre care se zice ca ar rezolva problema cu lipsa de presiune a uleiului ?
A montat cineva asa ceva ?

  • dode76ro

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
cont-sters-89518 a scris:salut tuturor! nu inteleg cum nimeni pe acest forum nu discuta despre situatia actuala din romania unde zeci de masini importate din germania cu km peste 150mii cad una dupa alta cu motoare gripate la cuzineti !fara nici un semn anterior martor aprins de ulei etc!nu se gasesc motoare second atatea cate se cer !
chiar nimeni nu aduce in discutie acest subiect?toti le repara tac si le vand ulterior...unii zic ca pompa ulei...altii ca termoflotul ....concret nici mecanicii nu stiu de ce se gripeaza!

UPDATE
este recomandata schimbarea acestui o-ring, ca masura de preventie:



Cod piesa OEM: 646125
Cod piesa aftermarket: 55589549

Magazine online unde puteti gasi oringul pe original:

Magazine online unde puteti gasi oringul pe aftermarket:


Service-uri:
https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=47
https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=35


Cica piesa asta inlocuieste garnitura aia de la pompa de ulei si daca o pui nu mai ai probleme. Stie cineva ceva?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR