- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut. Vectra c 1.9cdti(120cp, z19dt), are urmãtoarea problema, dupã ce se încãlzește foarte tare motorul, nu mai pornește ușor. Mai exact, dau la automat, urcã turația pana pe la 700,800 rpm și imediat scade turația la 300,400 rpm, dupã care urca la turația de relanti. Uneori chiar dã sã se opreascã și atunci o mai ajut eu cu o ușoarã accelerare. Nu știu dacã are importanțã dar uneori, când opresc motorul, se oprește cu balans motorul. Mulțumesc anticipat
- taxi43edy
- ****
- 1,206 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- mariusmasaj
- *
- 2 mesaje
- din 12 Aug 2016
- Vectra 2004 z19dth
- Cluj
mariusmasaj
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare poTe mã poTe ajuta cineva(sau a mai pãțit) am un Opel Vectra c gts z19dth 110kw(150cai) și am.schimbat bateria cã pornea greu(doar.dimineata și când a fost temperaturi cu - și camd au fost.cu +)..și am cumparat una noua..(fara sa pun testatul pe ea)..și la fel.de. greu porneste.
Am fost.la un mecanic și a pus testatul pe ea. Și a apãrut eroarea P0090 și zice cã regulatorul (supapa)presiune motorina defect...
Oare lamcare se referã..cã am.gasit pe internet 2..
https://www.pieseauto.ro/reg...9c15cce9591cf2595
sau
BOSCH 0281002507.
Nu am primit mai multe detalii
Am fost.la un mecanic și a pus testatul pe ea. Și a apãrut eroarea P0090 și zice cã regulatorul (supapa)presiune motorina defect...
Oare lamcare se referã..cã am.gasit pe internet 2..
https://www.pieseauto.ro/reg...9c15cce9591cf2595
sau
BOSCH 0281002507.
Nu am primit mai multe detalii
- mariusmasaj
- *
- 2 mesaje
- din 12 Aug 2016
- Vectra 2004 z19dth
- Cluj
mariusmasaj
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare poTe mã poTe ajuta cineva(sau a mai pãțit) am un Opel Vectra c gts z19dth 110kw(150cai) și am.schimbat bateria cã pornea greu(doar.dimineata și când a fost temperaturi cu - și camd au fost.cu +)..și am cumparat una noua..(fara sa pun testatul pe ea)..și la fel.de. greu porneste.
Am fost.la un mecanic și a pus testatul pe ea. Și a apãrut eroarea P0090 și zice cã regulatorul (supapa)presiune motorina defect...
Oare lamcare se referã..cã am.gasit pe internet 2..
https://www.pieseauto.ro/reg...9c15cce9591cf2595
sau
BOSCH 0281002507.
Nu am primit mai multe detalii
Am fost.la un mecanic și a pus testatul pe ea. Și a apãrut eroarea P0090 și zice cã regulatorul (supapa)presiune motorina defect...
Oare lamcare se referã..cã am.gasit pe internet 2..
https://www.pieseauto.ro/reg...9c15cce9591cf2595
sau
BOSCH 0281002507.
Nu am primit mai multe detalii
- Daniel
- ****
- 2,830 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,830
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- BCatalin787
- *
- 17 mesaje
- din 13 Aug 2019
- Vectra 2002
- Alba
BCatalin787
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2019
- Mesaj Privat
Bunã tuturor, am și eu o întrebare, am un opel signum cu motor 1,9 diesel și am schimbat galeria de admisie și am fost nevoit sã desfac pompa diesel, am blocat pompa pe poziție sã nu deranjez distribuția și dupã schimbarea ei am uitat șurubul cu poziția blocat a pompei și am dat odatã la automat și a plecat distribuția mai în fața cu câțiva dinți și acum nu mai pornește,ar trebui sã îi pun distribuția la punct?
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- BCatalin787
- *
- 17 mesaje
- din 13 Aug 2019
- Vectra 2002
- Alba
BCatalin787
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2019
- Mesaj Privat
AOprisoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2011 A13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
AOprisoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2011 A13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2020
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
CPeagu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2021
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Salut.
Verifica garniturile filtrului de motorina. Se dezamorseaza circuitul de alimentare cu motorina.
Sal am un opel zafir diesel 2006, 1.9 cdti, 120 cp, la vreme rece porneste greu, si la 2 contacte arde siguranta, , nu ajunge crent la releu , bujii, nu se aprinde spirala an bord , de 4 ani ma chinui iarna, dar acum cu siguranta din tablou ma zapacit de tot nu stiu de unde sa ancep? Ms daca aveti un sfat ?
Verifica garniturile filtrului de motorina. Se dezamorseaza circuitul de alimentare cu motorina.
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,470 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,470
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pentru colegul cu corsa D 1.3cdti
If your vehicle has stored a code P2282, it means that the powertrain control module (PCM) has detected a degree of airflow at the throttle body which does not exist in the combustion chamber. In order for today’s engines to perform at peak efficiency, air and fuel must be regulated precisely. The fuel pump and fuel injectors provide fuel in adequate supply and the throttle body (or throttle bodies) allows metered air to enter the intake. The delicate air/fuel ratio must be carefully monitored and adjusted; constantly. This is accomplished using the PCM with inputs from engine sensors such as the MAF, the manifold air pressure (MAP) sensor, and the heated oxygen sensors (HO2S). After comparing the amount of ambient air being drawn into the MAF sensor and the air being drawn into the engine intake manifold, if the PCM detects that the two exceed the maximum allowable threshold for variation, a code P2282 may be stored and a malfunction indicator lamp (MIL) illuminated. Multiple drive cycles with a failure may be required for MIL illumination. A typical MAF sensor:
Read more at: https://www.obd-codes.com/p2282
Copyright OBD-Codes.com
si asta
Acest cod de eroare se refera la presiunea din sistemului de alimentare cu combustibil - nivel prea scazut.
Indicator
PCM a detectat o citire anormala a presiunii combustibilului, insa o presiune corespunzatoare este necesara pentru o functionare normala a motorului.
Setarea parametrilor de cod
Cand presiunea combustibilului nu se incadreaza intr-o limita prestabilita (asa cum a fost stabilit de producatorul autovehiculului, un cod va fi memorat si un martor la bord se va aprinde indicand o defectiune.
Simptome cod eroare OBD2 P0087
Simptomele includ in mod obisnuit pierderea puterii motorului in timp ce se accelereaza, blocarea motorului, precum si un cod de eroare memorat si aprinderea la bord a ledului care indica o defectiune.
Cauze comune cod eroare OBD2 P0087
Cauzele probabile includ o pompa de combustibil defecta, un filtru de carburant infundat, o defectiune a releului pompei de combustibil sau un senzor de presiune a combusibilului defect. Cablurile electrice deteriorate sau corodate si / sau conectorii electrici sunt, de asemenea, cauze comune ale acestui cod.
Diagnoza incorecta comuna
Multe pompe de combustibil si alte componente au fost inlocuite atunci cand un autovehicul a ramas in totalitate fara combustibilului. Daca indicatorul de nivel al carburantului nu functioneaza corect, probabilitatea acestei diagnosticari gresite va creste.
Diagnostic cod eroare OBD2 P0087
Incepeti diagnosticarea prin verificarea vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.
Cautati cablurile arse si inlocuiti circuitele si conectorii conform cerintelor.
Daca cablurile, conectorii si componentele sistemului par a fi in stare normala de functionare, conectati scanerul la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile de eroare stocate.
Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.
Dupa ce codurile sunt sterse, porniti autovehiculul pentru a vedea daca codul reapare.
Daca codul nu reapare imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.
Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare destul de mare pentru a pune un diagnostic si, in cazuri extreme, ar putea sa se agraveze inainte de a se putea pune un diagnostic corect.
Daca autovehiculul nu porneste, verificati presiunea carburantului cu ajutorul unui manometru.
Comparati citirile cu specificatiile producatorului.
Daca se constata ca presiunea combustibilului este prea mica, verificati daca exista combustibil in autovehicul.
Odata ce verificati si constatati ca combustibilul este suficient, ascultati daca pompa de combustibil electric functioneaza corect.
Daca pompa de combustibil functioneaza normal si autovehiculul nu porneste, puteti suspecta un filtru de carburant infundat sau o problema cu circuitul injectorului de combustibil (inclusiv PCM).
Daca pompa de carburant nu se aude functionand, utilizati un ciocan de cauciuc pentru a atinge usor partea inferioara a rezervorului de combustibil in timp ce altcineva incearca sa porneasca autovehiculul.
Daca autovehiculul porneste in timp ce atingeti usor rezervorul, inseamna ca aveti o pompa de combustibil defecta (aceasta este cea mai simpla metoda de testare).
Daca autovehiculul nu porneste, verificati tensiunea bateriei la conectorul pompei de combustibil.
Daca nu exista tensiune, urmati circuitul pompei de combustibil la panoul de sigurante, la releul pompei de combustibil si / sau la PCM. Diagnoza detaliata: multe autovehicule echipate cu sisteme OBD-II utilizeaza un senzor de presiune a combustibilului pentru a monitoriza presiunea acestuia.
Senzorul este de tip presiune variabila la rezistenta.
Pe masura ce creste presiunea combustibilului, rezistenta senzorului scade, permitand cresterea tensiunii sistemului.
Cand presiunea combustibilului scade, rezistenta senzorului creste, cauzand scaderea tensiunii sistemului.
PCM citeste aceste variatii ale tensiunii sistemului ca presiune a combustibilului si reactioneaza in consecinta. Veti avea nevoie de un scaner sau de un cititor de coduri si de un ohmmetru digital pentru a diagnostica cu succes acest cod.
Incepeti prin deconectarea conectorului electric de la senzorul de presiune si verificarea tensiunii de referinta.
Acest lucru este de obicei de 5 volti, dar consultati manualul de service al producatorului pentru a fi sigur
Daca exista un semnal de 5 volti, cu contactul cuplat in pozitia de functionare, atunci verificati firul de impamantare al senzorului
Daca sunt prezente atat semnalul de referinta, cat si semnalul de masa, testati rezistenta senzorului folosind diagrama de rezistenta a presiunii producatorului
Comparati-va concluziile cu specificatiile producatorului si inlocuiti senzorul daca acesta nu respecta cerintele. Daca senzorul si tensiunea senzorului se incadreaza in specificatiile acceptabile, deconectati conectorul electric al PCM si rezistenta circuitului de testare intre senzor si PCM
Reparati sau inlocuiti circuitele de sistem si componentele necesare si retestati sistemul. Daca verificati toate circuitele de sistem si senzorii, puteti suspecta un PCM defect, dar retineti ca defectiunile PCM sunt rare si ca inlocuirea PCM-ului va necesita o reprogramare.
If your vehicle has stored a code P2282, it means that the powertrain control module (PCM) has detected a degree of airflow at the throttle body which does not exist in the combustion chamber. In order for today’s engines to perform at peak efficiency, air and fuel must be regulated precisely. The fuel pump and fuel injectors provide fuel in adequate supply and the throttle body (or throttle bodies) allows metered air to enter the intake. The delicate air/fuel ratio must be carefully monitored and adjusted; constantly. This is accomplished using the PCM with inputs from engine sensors such as the MAF, the manifold air pressure (MAP) sensor, and the heated oxygen sensors (HO2S). After comparing the amount of ambient air being drawn into the MAF sensor and the air being drawn into the engine intake manifold, if the PCM detects that the two exceed the maximum allowable threshold for variation, a code P2282 may be stored and a malfunction indicator lamp (MIL) illuminated. Multiple drive cycles with a failure may be required for MIL illumination. A typical MAF sensor:
Read more at: https://www.obd-codes.com/p2282
Copyright OBD-Codes.com
si asta
Acest cod de eroare se refera la presiunea din sistemului de alimentare cu combustibil - nivel prea scazut.
Indicator
PCM a detectat o citire anormala a presiunii combustibilului, insa o presiune corespunzatoare este necesara pentru o functionare normala a motorului.
Setarea parametrilor de cod
Cand presiunea combustibilului nu se incadreaza intr-o limita prestabilita (asa cum a fost stabilit de producatorul autovehiculului, un cod va fi memorat si un martor la bord se va aprinde indicand o defectiune.
Simptome cod eroare OBD2 P0087
Simptomele includ in mod obisnuit pierderea puterii motorului in timp ce se accelereaza, blocarea motorului, precum si un cod de eroare memorat si aprinderea la bord a ledului care indica o defectiune.
Cauze comune cod eroare OBD2 P0087
Cauzele probabile includ o pompa de combustibil defecta, un filtru de carburant infundat, o defectiune a releului pompei de combustibil sau un senzor de presiune a combusibilului defect. Cablurile electrice deteriorate sau corodate si / sau conectorii electrici sunt, de asemenea, cauze comune ale acestui cod.
Diagnoza incorecta comuna
Multe pompe de combustibil si alte componente au fost inlocuite atunci cand un autovehicul a ramas in totalitate fara combustibilului. Daca indicatorul de nivel al carburantului nu functioneaza corect, probabilitatea acestei diagnosticari gresite va creste.
Diagnostic cod eroare OBD2 P0087
Incepeti diagnosticarea prin verificarea vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.
Cautati cablurile arse si inlocuiti circuitele si conectorii conform cerintelor.
Daca cablurile, conectorii si componentele sistemului par a fi in stare normala de functionare, conectati scanerul la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile de eroare stocate.
Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.
Dupa ce codurile sunt sterse, porniti autovehiculul pentru a vedea daca codul reapare.
Daca codul nu reapare imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.
Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare destul de mare pentru a pune un diagnostic si, in cazuri extreme, ar putea sa se agraveze inainte de a se putea pune un diagnostic corect.
Daca autovehiculul nu porneste, verificati presiunea carburantului cu ajutorul unui manometru.
Comparati citirile cu specificatiile producatorului.
Daca se constata ca presiunea combustibilului este prea mica, verificati daca exista combustibil in autovehicul.
Odata ce verificati si constatati ca combustibilul este suficient, ascultati daca pompa de combustibil electric functioneaza corect.
Daca pompa de combustibil functioneaza normal si autovehiculul nu porneste, puteti suspecta un filtru de carburant infundat sau o problema cu circuitul injectorului de combustibil (inclusiv PCM).
Daca pompa de carburant nu se aude functionand, utilizati un ciocan de cauciuc pentru a atinge usor partea inferioara a rezervorului de combustibil in timp ce altcineva incearca sa porneasca autovehiculul.
Daca autovehiculul porneste in timp ce atingeti usor rezervorul, inseamna ca aveti o pompa de combustibil defecta (aceasta este cea mai simpla metoda de testare).
Daca autovehiculul nu porneste, verificati tensiunea bateriei la conectorul pompei de combustibil.
Daca nu exista tensiune, urmati circuitul pompei de combustibil la panoul de sigurante, la releul pompei de combustibil si / sau la PCM. Diagnoza detaliata: multe autovehicule echipate cu sisteme OBD-II utilizeaza un senzor de presiune a combustibilului pentru a monitoriza presiunea acestuia.
Senzorul este de tip presiune variabila la rezistenta.
Pe masura ce creste presiunea combustibilului, rezistenta senzorului scade, permitand cresterea tensiunii sistemului.
Cand presiunea combustibilului scade, rezistenta senzorului creste, cauzand scaderea tensiunii sistemului.
PCM citeste aceste variatii ale tensiunii sistemului ca presiune a combustibilului si reactioneaza in consecinta. Veti avea nevoie de un scaner sau de un cititor de coduri si de un ohmmetru digital pentru a diagnostica cu succes acest cod.
Incepeti prin deconectarea conectorului electric de la senzorul de presiune si verificarea tensiunii de referinta.
Acest lucru este de obicei de 5 volti, dar consultati manualul de service al producatorului pentru a fi sigur
Daca exista un semnal de 5 volti, cu contactul cuplat in pozitia de functionare, atunci verificati firul de impamantare al senzorului
Daca sunt prezente atat semnalul de referinta, cat si semnalul de masa, testati rezistenta senzorului folosind diagrama de rezistenta a presiunii producatorului
Comparati-va concluziile cu specificatiile producatorului si inlocuiti senzorul daca acesta nu respecta cerintele. Daca senzorul si tensiunea senzorului se incadreaza in specificatiile acceptabile, deconectati conectorul electric al PCM si rezistenta circuitului de testare intre senzor si PCM
Reparati sau inlocuiti circuitele de sistem si componentele necesare si retestati sistemul. Daca verificati toate circuitele de sistem si senzorii, puteti suspecta un PCM defect, dar retineti ca defectiunile PCM sunt rare si ca inlocuirea PCM-ului va necesita o reprogramare.
PBujor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2018
- Mesaj Privat