Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Ionut Gheorghe

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am o Astra J 2.0 195k km cutie automatã Aisin AF 40 cu urmãtoarele simptome.
1. În treapta a doua (30-40 m/h) atât în D cat si pe manual are niște oscilații de turatie, parcã cupleaza/ schimbã viteza a doua în trepte.
2. În treptele 4-5-6 , la cele inferioare nu am observat sau nu este perceptibil, la rularea în D la turatie mai micã de 2000 rpm cred ca primeazã (ex: treapta 6 la 1500 rpm accelerez turatia motorului urca 2-3 sute ture fãrã ca viteza sa creascã si stã acolo pana mașina atinge viteza corespunzãtoare turatiei ) la peste 2000 rpm nu face . pe manual menționez ca nu face nimic, functioneaza normal. De ce dar în D? Socuri nu are nici la schimbarea vitezelor, nici la schimbul P - R - N - D.


MODEL: Astra J 2014
MOTOR: A20DTH
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pentru inceput schimba uleiul si filtrul cutiei si vezi daca mai face asa.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Acea patinare de care zici tu poate fi si de la functionarea corecta a cutiei, ea fiind cu convertizor de cuplu, care in unele trepte "patineaza", si functioneaza ca o cutie cu variatie continua, adica, creste turatia pana pe la 2200-2500rpm si o mentine pana ajunge la viteza corespunzatoare.
Daca nu ai socuri in cutie, sau daca nu patineaza fara sa creasca viteza, dpmdv e un comportament normal. Asa functioneaza cutiile cu convertizor de cuplu.
Eventual incearca sa pui in filmulet sa vedem despre ce e vorba mai clar Smile

Apropo si de ce zicea colegul de mai sus, la 195k km, s-a facut vreun schimb de ulei la cutie?
Este recomandat a se inlocui total, sau macar "improspata" de min 2-3 ori, cam la 60k km...
  • Ionut Gheorghe

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2018

  • Mesaj Privat
tocmai ca treaba asta vine dupa un schimb total de ulei facut acum aproximativ 15 k km. am fost la un service in bucuresti si mi-au zis ca prima problema ar fi din cauza convertizorului de cuplu, iar a doua (treaba cu patinatul in 4-5-6) ar fi din cauza unui ambreaj/pachete de discuri etc , dar aici am o dilema, de ce face doar in D, daca pachetele astea de discuri sunt duse , de ce nu patineaza si pe manual?
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca nu are nimic, mai ales daca nu face si pe manual.
Incerca sa filmezi, si pune un video.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Poate nu a fost respectat tipul uleiului care este f.important in functionarii unei c.de viteze automata, mai ales ca zici ca dupa schimbare la 15 k km , a aparut problema asta.Esti sigur ca service-ul respectiv a respectat uleiul recomandat de producator ?
  • Ionut Gheorghe

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Ska: o sa vin cu un video, incerc sa il fac la prima iesire din oras avand in vedere ca fenomenul asta se produce in treptele 4-5-6. Da pe manual nu face, asta mi s-a parut si mie suspect, adica daca patina din cauza acelor discuri patina si in D si pe manual si mai suspect ca face la turatii pana in 2000 rpm, dupa aceasta turatie nu mai face.

Si inca un aspect, ex: treapta 5 1500 rpm daca accelerez face doar de max 2-3 ori ce am zis mai sus ”patinajele respective”, adica daca am mai multe tentative de a accelera, dupa a 3 a 4 a oara nu mai face imediat, face iar dupa cateva secunde( o sa incerc sa arat in video).

Mentionez ca uneori creste 2-3 sute ture si sta acolo pana ajunge la viteza corespunzatoare turatiei motorului alteori coboara ca o oscilatie a turatiei, adica iti da impresia ca patineaza dupa care se”cupleaza”. Cei de la service au pus testerul pe masina si au testat-o in mers si au zis ca doar in treapta 4 ar fi o diferenta de turatie intre cutie si motor(raport turatie cutie/motor) in momentul accelerarii mai ”agresive”

Radu: uleiul a fost schimbat total cu ulei de origine recomandat de opel AW-1 parca, dar nu stiu cum a fost intretinuta inainte s-o iau eu..masina este luata sh din germania. Fiind prima automata nu prea stiu comportamentul unei astfel de cutii si nici nu am stat sa analizez comportamentul ei inainte de schimb pentru a face o comparatie cu ceea ce face acum, pentru ca schimul de ulei l-am facut relativ repede dupa achizite.

Eu decat incerc sa ma lamuresc ca sa nu ”repar” o cutie care poate nu are nimic...
  • ad29yy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Stai linistit si insignia mea face tot la fel mai ales in tr 2 e ceva normal la o cutie cu convertizor de cuplu
Sa nu ai suturi/zgomot metalice cand schimba viteza sau la cuplarea P R N D...
Oricum pune un video sa vedem si noi sa nu fie vorba de alceva
Skip ads

  • Ionut Gheorghe

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Aici am problema / comportamentul cutiei in treapta a doua la acceleratie normala de la trecerea din treapta 1 pana la urcerea in a 3 a.

http://www.youtube.com/watch?v=v4jNfgmE3RA

si aici problema din treptele 4-5-6, aici mentionez ca accelerez si reduc in mod repetat, intrebarea mea este , daca se menifesta normal la aceste accelerari si decelerari repetate, adica daca este normal sa oscileze asa turatia sau ar trebui sa stea fix acul turometrului in momentul cand ”ma joc cu acceleratia”?

http://www.youtube.com/watch?v=xhiXRrfXhXk
  • TLaurentiu81

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Bunã, am și eu o nedumerire la cutia mea automata. La retrogradare din 4 în 3, uneori schimba cutia mai dur, gen ca și cum ai lua piciorul de pe ambreiaj brusc și înfrâneazã mașina puțin... E ceva normal sau e o problema? În alte trepte schimba ok... Mersi
  • bobilu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Ai fãcut schimb ulei la cutie?

Îți recomand 2 schimburi in 1000km. Face minuni.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Cand spui "2 schimburi", ce inseamna exact ?
Cat ulei intra la un schimb ?
Se schimba si filtrul din cutie ? La cati km ?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
AF40 probabil a fost gandita ca fiind piesa de unica folosinta,ulei caruie i se spune 'pe viata' si filtru pus in mijlocul cutiei sa fie schimbat doar la demontare/reparatie .Eu am un Mondeo mk4 din 2009 cu aceeasi cutie si aceleasi probleme,am schimbat uleiul si era destul de negru si cu luciu metalic asa ca e semn rau ,ca sa i se prelungeasca viata se recomanda,schimb de ulei la 60.000 km. si unii pun pe furtunul care merge la racitorul de pe radiator un filtru magnetic care si ala se curata schimba sau macar inspecteaza ce e cu el la fiecare 30.000 km ,de obicei te doare capu ce iese din el semn ca mizeria aia care contine disc si span ar merge si poliza totul prin cutie.Filtru ala de la Mopar se zice ca este foarte important in ecuatia asta,eu zic la fel cu conditia sa fie inspectat periodic si sa nu ajunga sa se infunde de la mizerie ca e jale,acu studiati si voi problema si hotarati ce e mai bine ,sa previi sau sa astepti sa platesti cei 2000 euro cat costa sa repari o cutie care ar fi mers mult si bine daca era facuta mai nemteste adica macar un filtru in baia de ulei sa se schimbe de cate ori consideri ca e necesar.
Ca metoda de schimbare a uleiului luati in calcul masina de schimbat sau varianta circuitului cu doua furtune si bidoane unu cu ulei celalalt recupereaza ce iese din cutie care se pare ca sunt mai bune decat doua schimburi de cate jumatate de cantitate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR