ViorelX
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
Eu mi-am rezolvat simplu problema: doar am înlocuit bujiile si am scapat de erori.
Cu ocazia asta am mãsurat și compresia cilindrilor:
-la rece am mãsurat valori intre 10.5-12 bar;
-la cald valorile sunt 11-12 bar.
În carte scrie cã trebuie sã fie 17 bar.
Mașina are 198000km. Cât mai pot circula așa?
Cu ocazia asta am mãsurat și compresia cilindrilor:
-la rece am mãsurat valori intre 10.5-12 bar;
-la cald valorile sunt 11-12 bar.
În carte scrie cã trebuie sã fie 17 bar.
Mașina are 198000km. Cât mai pot circula așa?
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
ViorelX
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
10.5 e raportul de compresie, mentionat si el in cartea tehnica. Dar presiunea obținutã efectiv poate sa depaseascã aceasta valoare. Doar la transformarea izotermã presiunea obtinuta este egala cu raportul de compresie (10.5 atm-1 atm=9.5 bar). La transformarea adiabatica se obtine presiune mult mai mare decât raportul de compresie (cam 26 bar). La rotatia lenta a demarorului comprimarea nu e nici izotermã, nici adiabaticã și se obțin valori intermediare. In carte scrie sã se facã testul la vreo 300 rpm. Cred ca eu am avut sub valoarea asta.
Apoi si presiunea atmosferica este la mine de 0.94 atm, nu de 1 atm. Și asta ar trebui sã conteze.
Apoi si presiunea atmosferica este la mine de 0.94 atm, nu de 1 atm. Și asta ar trebui sã conteze.