Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Interesant ce scrie referitor la asta ... nu mai zic ca se schimba uleiul din cauza regenararilor foarte des ... asta e . Un filtru original mar fi costat vreo 800€ ... deci a tinut 1 an jumate ... nu e rau de banii aia . Sunt sigur ca daca masina nu era la taxi tinea mai mult , estimez un 100.000 , asa a tinut doar 60.000 in conditiile de corona , bag un 50 de mii in condtitii normale
Skip ads

  • Adyyda

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Pana la urma cati km a facut masina de cand a fost schimbat filtrul pana a inceput iar sa faca figuri?
  • Adyyda

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Aseara am fost sa fac o verificare la masina. Pe tester nu aparea nicio eroare. Acolo au ramas foarte nedumeriti cand le-am spus ca a facut 2 regenerari active imediat cum am pornit masina, deci cu motor rece, fiidca regenerarea nu se activeaza pana cand temperatura la agentul de racire nu ajunge la minim 70 grade.
Aparent totul parea in regula, nicio eroare De la ultima regenerare am avut 15 km si s-a vazut pe tester. S-a decis sa se incerce pornirea regenerarii din tester (mai mult de curiozitate) ca sa vedem daca porneste cu temperatura sub 70 si nu a pornit. A trebuit sa lasam masina sa mearga pana temperatura a trecut de 70 grade dupa care a pornit si regenerarea fortata (am inteles ca s-a setat in soft ca si cum este filtru nou, ca sa vedem daca face iar la 70-80km si pe rece). Cat timp a facut regenerarea, la temperatura de regenerare aparea gen 300 + grade si mi s-a parut ciudat fiindca stiu ca temperatura normal creste la 600 grade dar pe de alta parte acolo am vazut o singura temperatura la DPF iar in filme de pe youtube erau 2 valori, una de 300+ si alta mai mare, de 600. De asemenea eu aveam doar 15 km de la ultima regenerare activa, facuta pe rece si nu stiu daca asta a contat.
Regenerarea s-a finalizat cu succes.

Dupa regenerare, cat ne uitam pe diversi parametri ca sa vedem daca e ceva anormal, am observat ceva interesant la Differential pressure on particulate filter, adica acum valoarea fluctua iar in momentul urmator afisa 0, indiferent daca turam motorul sau nu. Am incercat de mai multe ori si nimic, tot 0. A oprit si pornit masina, s-a conectat din nou si acum valoarea nu mai era 0. Deci, desi nu aveam nicio eroare, se pare ca acel senzor pare sa functioneze aleatoriu si a ramas sa il schimb iar daca tot mai face, sa trimit filtrul la curatat la Odorheiul Secuiesc.

Sper sa fie acel senzor de vina si nu firele care duc la el sau altceva ca sa terminam cu nebunia asta.
  • lupu adrian costel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salut ma numesc adrian am un opel astra j2013 brek motor 1,7 disel,am o problema la pedala de ambreiaj când si când pedala la pornire nu mai revine la poziția inițialã doar jumãtate,precizez ca o singurã datã sa intamplat sa se întãreascã de tot neputând sã apas.mecanicul a spus cã poate sã fie pompa ba chiar ambreiajul.mi-ati putea da un sfat multumesc
Skip ads

  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Adyyda a scris:Pana la urma cati km a facut masina de cand a fost schimbat filtrul pana a inceput iar sa faca figuri?



Aprox. 60.000
Filtru era de origine poloneza, nu a fost original... Acum in cateva ore ca fi gata masina ( dpf off si egr off) voi revenii cu feedback.
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ce "smecheri" sunteti voi cu DPF off / EGR off.
Daca am trai intr-o tara adevarata si nu in Republica Bananiera Romania, masinile voastre ar fi confiscate si casate in aceeasi zi.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Suntem prea saraci , sa schimbam dpf-uri in fiecare an sau la 2 ani, nu ai ce face. Oricun e exagerat sa spui ca e casata si confiscata in aceeasi zi. Aici la nemtzi daca se descopera asa ceva la masina , ramai fara talon si masina blocata la un service ales de catre autoritatzi pana la rezolvarea problemei. Sa nu crezi ca aici nu se practica... se practica mai tare si mai des ca la noi. Si daca treaba e facuta bine , nici nu isi da seama nimeni niciodata. Decat daca vreun inspector itp de pe aici ar demonta dpf-ul sa vada ce e in el + verificarea softului, care nu o face nimeni. In concluzie nu e nimeni smecher , e vb de saracie , chiar si la un popor unde salariu minin e 1200€ pe luna.
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Inteleg si punctul acesta de vedere, dar trebuie sa ne gandim si la poluare. Nu ar fi mai convenabil un motor pe benzina + instalatie GPL?
Daca erau costuri mai mici, taximetristii aveau masini diesel, nu pe benzina+GPL.

De asemenea, diferenta de consum dintre diesel si benzina nu mai e chiar asa mare ca in trecut.
Oare merita efortul si bataia de cap cu service-urile, spaga la ITP, frica de a fi prins de autoritati?

In fine, nu am incercat sa pornesc vreo discutie in contradictoriu, dar nu sunt de acord cu practica asta cu DPF+EGR off. Este nu numai ilegala, dar si cat se poate de imorala. Asta in conditiile in care alternative exista, cum spuneam mai sus.
Numai bine!
Skip ads

  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Soferul care lucreaza pe masina mea a dorit sa aiba un diesel, care sa il foloseasca si in mod privat. Asa o fost intelegerea , el mi-a cedat pe gratis autorizatia . Eu muncind la nemtzi de 5 ani de zile am reusit sa fac aceasta investitie . Nu stiu cum e in alte judete dar la cluj nu se mai dau autorizatii de taxi de mai mult de 10 ani de zile , deci daca doresti sa faci taxi cu masina ta sa nu dai chirie si alte taxe , trebuie sa itzi cumperi o autorizatie cu tot cu masina ( asa e la cluj) si acum pe timp de pandemie o autorizatie la Cluj costa aprox. 13k euro si la banii astia primesti un fier vechi de masina sau doar actele masinii , tu urmand sa iei alta masina care sa respecte cerintele minime . Ca sa respecti cerintele vb de o masina minim 2012 cu clima si inca cateva dotari minime . Deci vrei sau nu vrei iei autorizatia si apoi mai dai ceva pe masina . Deci nu prea am avut mare lucru de ales acum 3 ani cand am luat aceasta masina pt sofer-taxi. El se foloseste de masina iar eu urmeaza sa ma folosesc incepand de anul viitor de autorizatie pt. ca revin acasa ca mi-a ajuns sa fiu sluga prin straini , si mie dor de casa , familie si prieteni cu sau fara pandemie.
Referitor la Gpl probabil ca ma ajuta , dar are si el costurile lui , are si el nevoie de revizie periodica ca si masina la itp , plus ca uzeaza motorul prematur.
Si pt ca sunt si eu ecologist macar unpic , am un plan sa fac taxi folosind o masina 100 la 100 electrica . Stiu ca este imoral sa anulezi dpf si egr si sa dai cu spaga . Din fericire nu dau spaga pt ca nu sunt probleme, masina este de Top, nu se gasesc in toata europa la nici un fel de statie itp vreun aparat care sa masoare toate emisiile care ies de pe esapamentu unei masini , aceste aparate care vedem noi ca sunt introduse in esapamente masoara de cele mai multe ori doar emisiile de CO2 ( unde masina mea a fost si va fi mereu in parametrii) sulfitzii si sulfatzii si inca o gramada de gaze nocive care mai ies nu se pot masura. Aparatele care fac chestia asta se gasesc pe la ecologisti si sunt din pacate foarte putzine si nu se gasesc la nici o statie itp din toata europa. Probabil ca acest topic si inca cateva ( ca am vazut ca mai sant o droaie aici pe clubopel referitor la filtrele de particule , se pot incadra ca fiind imorale n-am nici o problema cu asta e foarte adevarat, dar ce sa i faci... eu vreau doar sa i ajut si pe altii macar sa nu arunce cu banii cum am facut eu, am aruncat pana acum pt aceasta problema a dpf-ului mai mult de 1300 € pe parcursul la 3 ani poate chiar mai mult . Puteam la primele probleme sa fac anularea si coste tot maxim 400€ . Toate astea in conditiile in care o masina de genu asta costa acum aprox 3500€ aici la nemtzi ( o masina cat de cat buna) ca sant si mai ieftine dar sunt praf... sper sa pot ajuta macar un membru de pe forum sa evite sa arunce cu banii pe fereastra .
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã problema poluãrii ar fi din cauza mașinilor fãrã dpf, as fi de acord.
Din pãcate sunt altele mult mai grele și pe care nu le sancționeazã nimeni.
Referitor la ITP : se trece fara șpagã dacã mașina nu are alte probleme. Afirmația e verificata la mai multe stații ITP din București: opacitatea gazelor iese în parametri.
  • Johannes86

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu acelasi model de Opel Astra 1.7 ecoflex A17DTE, 2013, de aprox 2 luni l-am cumparat si la fel a inceput sa faca regenerari dese, chiar dupa cateva minute dupa ce pornesc motorul incepe si regenerarea, tu ai rezolvat cumva cu aceste regenerari dese?
  • Johannes86

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2021

  • Mesaj Privat
unu 2013 a scris:exact asa face si a mea astra j 17dte eco flex motoru rece prima pornire o apuca regenerarea dupa nici 60 km de la ultima ..azi am fost la reprezentanta la un test si a iesit ok mi-au zis ca nu apuca sa se regenereze de pt ca nu ajunge la temperatura optima



Salut! Acelasi motor il am si eu inclusiv ecoflex si aceleasi regenerari dese le are si masina mea, ai rezolvat cumva? eu am o problema si pe sonda lambda, apare Service vehicle soon in bord si la tester asa a aparut ca ar fi sonda lambda.
Skip ads

  • Adyyda

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Johannes86 a scris:Salutare! Am si eu acelasi model de Opel Astra 1.7 ecoflex A17DTE, 2013, de aprox 2 luni l-am cumparat si la fel a inceput sa faca regenerari dese, chiar dupa cateva minute dupa ce pornesc motorul incepe si regenerarea, tu ai rezolvat cumva cu aceste regenerari dese?


https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=80
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. N-a folosit nimeni aditiv/solutii de curatat (gen STP)?
Aditivul STP 66200EN este special fabricat pentru a curata filtrele de particule diesel infundate. Extinde durata de viata a motorului fara demontarea manuala, reduce emisiile de funingine.
Mod de utilizare: se toarna in rezervorul plin (50-60l) intregul flacon la fiecare 3000km.
Daca lumina de avertizare este aprinsa, adaugati in rezervorul de combustibil pentru a permite eliminarea funinginelor. Tratamentele repetate pot fi necesare pentru a asigura o curatare suficienta pentru filtrele profund infundate.
E posibil sa aiba un profund efect pozitiv daca reducem cantitatea de motorina din rezervor? In loc de 50 litri, sa introducem 48? 45? 40? Sau poate nu-si mai face efectul daca nu e dozat corespunzator, ca la carte?
Review-ul clientilor:
1) Foarte bun produsul, mentine dpf curat. Il folosesc impreuna cu "Aditiv curatator injectoare STP pentru diesel, 200 ml ". Cate o sticla din fiecare la 5000 km ( de 3 ani folosit continuu ) impreuna doar cu EfixS Diesel 55 de la rompetrol ( are cifra cetanica 55 => motorul trage mai bine ). Nu am probleme cu dpf, dar folosit preventiv, il tine curat ( masina are 7 ani, dpf se regenereaza la 300-400 km si gradul de incarcare este 20-25%, lucru verificat pe VCDS ).
2) O porcarie de produs nu recomand sub nici o forma a se folosii asa ceva, luandu-ma dupa comentariile legat de acest aditiv de curatare dpf am zis sa incerc si eu acest produs mai ales ca aveam aprins in bord martor dpf si dupa mai multe incercari de regenerare in mers nereusite am zis sa incerc si acest produs,, minune,, si dupa nici 30-40 km au inceput sa se aprinda in bord inca alti doi martori pe langa cel de dpf respectiv cel cu check engine si unul legat de catalizator iar din acel moment masina nu sa mai turat mai mult de 60-70 km apoi mergand cu masina la un mecanic auto si cand i am povestit ce am facut ca am bagat in rezervor acel aditiv mi a zis daca nu am avut de lucru mi-am facut si sa zic merci daca nu mi am stricat injectoarele apoi mi-a facut regenerarea dpf fortata din tester si martorii au disparut din bord masina revenindu-si la normal, deci in concluzie si o treaba logica e ca un produs de asemenea pret 21 lei sa poata avea vreun efect asupra regenerarii filtrului de particule.
3) Am folosit prima sticluta acum 500-600km...
Am bagat o sticluta la un sfert de rezervor, si am avut noroc ca imediat a inceput masina sa faca regenerare (inainte facea regenerari de cate 30 km la fiecare 200 km -INEBUNISEM).
De aproximativ 500-600 km nu a mai facut nici o regenerare, am scos-o special in afara orasului dar nu a avut nevoie de regenerare (masina e taxi si facea regenerari de cate ori o scoteam din oras sau la 200 km maxim )
Am avut si mesaj in bord cu "risc de infundare dpf ".
O sa folosesc de acum cate una la fiecare
1000-2000 km preventiv
Trebuie sa precizez ca am schimbat si carburantul si bag numai "premium"
Merita incercat!
  • lupu adrian costel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salut aceiași problema o am și eu la on opel astra j din 2012 de doua luni ma zãpãcit un filtru de particule care se aprinde tot timpul ,la fel viata uleiului care scade de la100%la-0%în doua trei sampamani,își face regenerare mai tot timpul am scos-o la drum lung pe autostrada filtru se curata se stinge dupã câțiva km se aprinde din nou aceiași problema.Din pãcate.Mecanicul ma sfãtuiește sã-l scot,am programare la reprezentanta opel sper acolo sa-i dea de cap,dar repet același lucru identic il pãțesc și eu
  • lupu adrian costel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Mesajul meu se refera la cel postat de riff1
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR