Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • ANan959

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Am urmatoarele coduri de eroare. Adaug aici un video cu ele dar nu stiu la ce se refera aceste coduri. Mentionez faptul ca am avut inainte egr infundat si acum merge si accelereaza dar are o problema la relantiu ca nu merge rotund tot timpul (dupa ce fac plinul merge ok si sta parca mai bine la relantiu pe urma cand se goleste incepe iar sa nu stea la relantiu constant). Am ajuns la concluzia ca opelurile zafira sunt f stricacioase. In 112 k km deja m-am plictisit sa tot repar pe ea. Am schimbat printre consumabile ..........furtunul turbo pana acum, 2 radiatoare si acum iar am probleme de tot felul . Mie frica sa nu ma lase iar deci va rog cei care stiti sa interpretati aceste coduri de eroare lamuriti-ma si pe mine ce poate fi. Multumesc. Aici e linkul cu video cu codurile de eroare care apar in bord:https://drive.google.com/file/d/1ZFKhwTW9o7Za0pHCa7etp1x07pqUb36N/view


MODEL: zafira b 1,7cdti 125cp
MOTOR: 1,7 cdti 125 cp
Skip Ads 60 min (0/3)

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 1,826
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

scoate codurile care iti apar si posteaza-le (nu lasa sa facem noi tot lucrul...).

Poti sa citesti rezolvari pe forum aici daca folosesti functia cauta, vezi imaginea de mai jos. (in partea dreapta sus a acestei pagini e un spatiu unde scrii ce doresti sa cauti apoi apesi semnul lupa si accesezi rezultatele).



Spre exemplu eu am vizionat filmiletul tau si am cautat dupa codul erorii (P0683) - o rezolvare a lui a fost sa se inlocuiasca bujiile incandescente dupa ce au fost masurate.

Deci, ca sa scapi de p0683 - masori bujiile incandescente si daca dau valori eronate le inlocuiesti (asa a rezolvat unul din colegi ).

Asteptam sa ne spui in acest post cum ai rezolvat tu problemele la masina ta.

Multumesc.
  • ANan959

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. Nu stiam cum sa caut codurile. Se pare ca codul e format din primele 4 numere care le afiseaza in bord

Si am asa:
p0683- bujiile ( stiu ca e arsa una din ele deja deci e ca rezolvat ). Multumesc mult Gabi
P1625 - Main Relay Stuck Open
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)- din ce am vazut e ceva legat de EGR dar nu i-mi dau seama ce. Am curatat acel egr si nu mai am probleme in acceleratie dar mentionez faptul ca acel egr nu se inchide perfect ermetic .... Poate sa fie asta cauza? Sau pur si simplu deoarece nu am sters eroarea ea sa tot ramane in calculator chiar si dupa ce egrul a fost curatat?
P0409 - Semnal de confirmare de la EGR - incorect
p 0299- nu am gasit numai informatii generale si se refera la presiune turbo mica ( underboost) sau ceva probleme la turbina? Poate cineva clarifica?
P0000- invalid code ( banuiesc ca nu e ceva serios)

Ce ar trebui sa fac? Inlocuiesc egr si cu turbina ce fac? Daca cineva i-si poate da cu parerea despre ce ar putea fi la turbina in special ca nu am habar. Dupa ce s-a blocat acel egr am curatat inapoi egr si am pus la loc dar cand am pornit si accelerat apoi s-a auzit prima data un zgomot la turbina ca si un suierat anormal ( ca si cum ar fi avut ceva depuneri la turbina ). Nu stiu daca m-am exprimat bine. Sa fie din cauza la egr sa faca depuneri si pe turbina? De atunci nu a mai facut. Fiind blocat egr a si scos atunci o gramada de fum alb pana s-a curatat
  • sebage

  • Mesaje scrise: 914
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Multe dintre aceste coduri de eroare, pot fi istorice. Adica, au fost probleme candva, s-au rezolvat problemele, dar nu au fost sterse erorile.
De asta eu mai spun, din cand in cand, ca erorile citite in acest fel, sunt aproape irelevante. In mod normal, trebuie notate, sterse, rulat cu masina si vazut ce reapare.
Modul de cautare a arorilor citite asa, s-a explicat si el de nenumarate ori: ECN XXXXYY o transpui in PXXXX - YY deci ECN 0400b1 = P0400 B1. Erorile de genul P0400 le cauti si o sa gasesti ceea ce inseamna ele.
Treaba cu relantiul instabil la tipul tau de motor, iarasi este discutata si in dunga. Cauta pe forum, cauta pe oriunde... cel mai frecvent -> regulator debit motorina il gasesti denumit si regulator presiune rampa comuna sau denumit SCV.
  • ANan959

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc mult sebage. Eu tocmai de asta am vrut sa gasesc daca i-mi da eroare cu regulator debit motorina ca sa nu il schimb si sa nu fie acesta de vina. Masina cateodata sta chiar bine la relantiu ( de exemplu azi dupa ce am facut plinul a stat perfect la relantiu) dar in anumite momente nu sta bine si zici ca da sa moara ( am observat ca are acest mers anormal la relantiu mai ales cand rezervorul e spre gol). Am mai avut o experienta recenta inainte de a o alimenta. Am stat cu masina la semafor si dadea sa moara . Dupa am acelerat scurt de cateva ori si brusc a stat bine apoi la relantiu..... De asta nu sunt sigur 100% daca e de la acel regulator.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 914
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
De la distanta, nimeni nu iti poate spune 100% defectul. Fiecare impartaseste din pataniile, studiile, cunostintele lui.
100% poti fi in momentul in care ai sculele si cunostintele necesare, pentru a determina cauzele acelor turatii instabile. In acest caz, ar fi necesar cel putin sa urmaresti cu motorul pornit presiunea in rampa ceruta de ECU si presiunea reala/masurata in rampa. O sa vezi acolo niste fluctuatii, in ritmul variatiilor de turatie.
Acel regulator se stie ca este o problema de serie la aceste motoare, dar asta nu inseamna ca nu pot fi si alte motive.
Chiar daca il vei schimba, problema o sa apara in cateva mii de km, desigur, treptat.

De asta am spus, citeste, citeste, citeste ... o sa gasesti destul material pe acest subiect. O sa gasesti si motivul din care apare problema, o sa gasesti si niste incercari de rezolvare a motivului ...
  • ANan959

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc. Am cumparat o interfata elm 327. Sper sa mearga si sa apara aceste informatii. Acum masina merge normal. Voi testa cand incepe iar sa nu stea la relantiu.
  • ney

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
P0299
Daca nu sunt pierderi pe traseul de presiune al aerului de la turbo in motor(furtune fisurate sau garnituri ), exista o pierdere interna, adica de gaze care antreneaza turbina , care scapa direct in esapament prin scaun supapa suprapresiune , care poate fi fisurat
  • ney

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Asta e la benzina
Nu stiu daca la 1.7 exista aceiasi turbina simpla sau cu geometrie variabila
  • ANan959

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc ney. Am schimbat la 40 sau 50k km furtunul de aer de la turbo...... Se poate sa fie de acolo eroarea . Tot asa a aparut problema cu egr ( la acel moment nu stiam ca se blocase EGR de nu mai mergea). A pus-o pe tester si cand a acelerat a pocnit acel furtun turbo de acea am luat unul nou.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR