Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca exista vreun preincalzitor (ceva electric...rezistenta) , in circuitul de alimentare sau pe filtru de motorina la masina Opel Antara din semnatura ? Toate cele bune


MODEL: Antara 2008
MOTOR: Z20DMH
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
La cum arata carcasa filtrului de motorina exista.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Da, exista incalzitor electric, in capacul filtrului. Tot in acel capac exista si senzor de temperatura a motorinei din filtru.
Doua sigurante, un releu si comanda este din ECU (monitorizarea temperaturii tot in ECU).
In capacul filtrului este rezistenta de incalzire (pinii 3 si 4 in mufa) si senzorul de temperatura a motorinei (pinii 1 si 2 din mufa).
Pe fundul filtrului senzorul de nivel apa in filtrul de motorina.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am lãsat masina afara ,fara baterie pe ea zilele astea si mi sa înfundat filtru de motorina.... Greseala fatala,astept sa se încãlzeascã vremea sa vad ce pot face....
Orice sfat este binevenit,Acum cand va scriu este tot afara ,fara baterie, nu am garaj...Toate cele bune.
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Acel incalzitor oricum nu functioneaza decat cand ai contactul pus si motorul pornit.
Deci, problema ta nu este de la lipsa bateriei ci de la calitatea motorinelor cu care ai alimentat.
Prea multa parafina si neaditivata corespunzator, probabil, Odata cu scaderea temperaturii, parafina s-a facut "unturã".
Eu as schimba filtrul, as pune motorina aditivata pentru temperaturi foarte scazute si ... drumuri bune.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Bine ca ai precizat cã incalzitorul lucreazã cu contact pus .Imi reproșez cã dacã aveam bateria pusa evitam situația Inteleg ca de la motorina proasta..Primul diesel...Omul din greșeli învațã, sa speram ca va fi doar motorina si nu o sa am si alte surprize mai mari...Multumesc pentru raspuns si promptitudine.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Asteapta sa se moaie gerul, apoi vezi dacã pornește cu ce marmelada ai bãgat acolo, în caz contrar trebuie desfãcut.Recomand motorina extra de la rompetrol vara/iarna.Un motor cu bujii bune și motorina aditivata, ar trebui sa porneascã și fãrã încãlzitorul ala.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Acel incalzitor NU are treaba cu pornirea!
Skip ads

  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
OK


Ultima modificare facuta de cidul1 la Mar 19 Jan, 2021 1:17 pm
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Nu exista asa ceva , nu incalzea absolut nimic.Ala mergea in paralel cu bujiile doar cand puneai contactul , dar este separat de ele.Iti poate explica colegul de mai sus mult mai elaborat probabil.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Dupa ce am sters am vazut ca merg in paralel cu bujiile,deci dupa contact pus ....
Deci ai dreptate , nu are treaba cu filtu inghetat...
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Ieri am vãzut pe unde curge motorina.Carcasa filtrului este sparta.Intrebarea mea este daca stie cineva daca are echivalente si la alte masini opel zafira de exemplu .sau alta.,ca sa o pot lua din SIBIU,care la piese de Antara este deficitar ...
Toate cele bune
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Poate nu este strans bine capacul , ori garnitura prinsa aiurea , si acum pe frig sa contractat,Ar trebui inspectat atent , pentru si la mine curgea si nu era carcasa crapata.Nu este chiar ieftina de aia zic , 600 de lei noua pe original , si undeve la 300 sh in stare ok.Si sa ai grija la cuplul de strangere , pentru ca aia este cauza problemelor , ciobania.Daca curge de sus de la rama capacului , incearca sa dai carcasa jos o speli bine , si apoi remontezi dar ideal ar fi cu filtru si garnitura noua , macar garnitura noua daca filtrul a fost schimbat recent.Codul pe original al carcasei este gm 96629454 .
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am vãzut pe unde tâsneste motorina,clar este sparta.Nu stiu daca o pot lipi cu ceva , ca si asa nu mai am ce face cu ea...
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Poate nu este strans bine capacul , ori garnitura prinsa aiurea , si acum pe frig sa contractat,Ar trebui inspectat atent , pentru si la mine curgea si nu era carcasa crapata.Nu este chiar ieftina de aia zic , 600 de lei noua pe original , si undeve la 300 sh in stare ok.Si sa ai grija la cuplul de strangere , pentru ca aia este cauza problemelor , ciobania.Daca curge de sus de la rama capacului , incearca sa dai carcasa jos o speli bine , si apoi remontezi dar ideal ar fi cu filtru si garnitura noua , macar garnitura noua daca filtrul a fost schimbat recent.Codul pe original al carcasei este gm 96629454 .


Asa merg de vreo 3 luni cu el pt ca nu am timp sa ajung la servisul...de cartier sa desfacã din nou acolo. Îmi aduc aminte ca era un angajat atotcunoscator care a vrut sa îmi puna motorina în filtru dintr-un bidon cu impuritãti în el. Am pus de 3 ori contactul si am rezolvat. Nu avea habar ca merge asa ceva la mașina mea. Ideea este ca nu curge, doar umezește un pic buza de la capac.


  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Totusi nu este normal asa ceva, cârpeala nu tine acolo.la mine este perfect uscat, dupã ce am schimbat filtrul si garnitura.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
La mine pe coltul insemnat in imagine(galben) cand pun cantact si dau la demaror sa pornesc, tasneste pe toata muchia cu presiune de imi stropeste tot motorul, pana nu mai am presiune...
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
poza
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Sa fie o greseala de proiectare si sa aibe coltul prea putin material ,dar ma gandesc si la cine a scos conducta de acolo , a fortat in el cumva si pa carcasa.Nu incerca sa lipesti , cumpara sh sa ai garantie macar la probare , si mare atentie cu montajul.


Conductele sa fie introduse cat mai centrate pe gauri , la demontare apasate cele doua cleme si tras ferm/rotit fara a forta in laterale , pentru ca asa apar fisuri.Colturile alea de imbinare reprezinta puncte slabe , o proiectare defectuoasa as zice.La strangerea capacului la fel , daca nu ai cheie dinamometrica plus cheia aia dedicata , numarat rotatiile la demontat si semn , ca sa tii exact la remontare ce si cum.Chiar daca nu prelinge imediat motorina si crezi ca este strans corect , vezi a doua zi daca mai curge , iar daca este strans prea tare capacul risti sa pocneasca si tot asa.Daca mai stie cineva alte metode si am spus ceva gresit , poate vine cu alte sfaturi mai bune.Era sa uit , curatate bine cele doua capete ale conductelor care intra in carcasa , uneori au depuneri si intra greut , eventual unse cu foarte putina vaselina cat sa alunece usor.O sa zica cineva ca motorina este grasa si aluneca , dar ale mele erau destul de negricioase , inclusiv sigurantele , de la motorina cursa in timp si imbacsita cu praf.


Ultima modificare facuta de black_soulwhite la Dum 24 Jan, 2021 11:07 pm
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
,,mare atentie cu montajul,, La ce te referi,câteva sugestii sunt binevenite...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR