- arachnid
- **
- 388 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Sa fie de la cutie, sau vreo alta cauza? Astept opinii de la cei care au mai patit asa.
- florinvradu
- *
- 1 mesaje
- din 04 Aug 2018
- Vectra 2005 Z19DTH
- Buzau
florinvradu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2018
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 388 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Sa fie de la cutie, sau vreo alta cauza? Astept opinii de la cei care au mai patit asa.
Salut! revin cu problema expusa!
Nu era de la cutie! 😃 😃
Mufa de la Clapeta de acceleratie pare sa fi fost. Era plina de mazga si ulei. Am curatat o , iar masina si-a revenit miraculos! 😊
Am desfacut si tubul de la capatul clapetei. Era curat acolo, iar clapeta inchidea bine cand am actionat o cu mana.
- AndreiTm17
- *
- 2 mesaje
- din 01 Feb 2021
- Vectra 2006 Z19DTH
- Timis
AndreiTm17
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2021
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,946 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,946
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 388 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mai cauta niste service-uri si intreaba ce metoda folosesc,este metoda de acu 50 de ani se goleste curge cam 3.5 se completeaza se lasa sa functioneze schimbat trepte etc,se goleste se completeaza alti 3.5l problema la sistemul asta este ca tot amesteci cate 3.5l .Mai este metoda sa se culpleze la circuitul de racire cu doua furtune si se pun 7 l pe un circuit si celalat recupereaza,cand se fac cei 7 l,se opreste procesul,se verifica nivelul si asta este.Recomand metoda neamestecului,e mai bine sa scoti pe un circuit 7 sa pui tot 7 pe celalat nu se amesteca nimic si termini treaba mai elegant.Mai exista aparatele de schimb ,aia e maxima ca eficienta si chiart daca e mai scump avand in vedere ca aceasta cutie are filtru in interior nu poate fi schimbat odata cu uleiul e bine de folosit sistemul asta pentru mximul de eficienta a schimbului.
MMtz880
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2021
- Mesaj Privat
cartea este in germana si nu inteleg nimic,
dar banuiesc ca este la fel ca a ta de nu gasesc eu joja ptr ca ma pricep clt de clt si eu la motoare
si ln legatura cu socul ala am mai lntrebat pe la mecanici ,au spus ca e normal,
dar nu stiu clt de tare se simte la tine ,
poate mai raspunde cei care au masini asemanatoare,
pina la urma poate chiar asa ar trebuii sa faca
Nu, nu este normal sa dea soc este din cauza uleiului insuficient din cutia de viteze sau calculator
FCatana
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2020
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 388 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- viorel1978
- *
- 22 mesaje
- din 08 Apr 2017
- Insignia 2012 1.4 A14NET
- Constanta
viorel1978
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 1.4 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,186 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,186
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
roby126
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2011 2.0 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2014
- Mesaj Privat
Problema a inceput in felul urmator, vitezele 4-5-6 nu mai urca in ele.
Am inlocuit uleiul, filtru si cu setul de ambreiaje (unul avea membrana rupta si de asta nu urca) acum mai nou, uleiul se incinge pana la 110 grade si intra in avarie. am cumparat un radiator suplimentar,d ar si tot urca si se incinta, ce e drept mai greu dar nu e o solutie...
Are cineva idee de la ce sa fie. Masina pana se incinta merge super bine ... iar dupa incepe si schimba cand vrea si cum vrea..
Solutia gandita de mine este sa iau una de VECTRA C si sa o pun cu modificarea iesirilor de planetare. Pentru ca nu mai am rabdare cu asta.
Sa fie ambreiajele tocate rau si sa produca frecare ? Dar de ce merge normal cand este rece.. ?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,186 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,186
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat