Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Daniel97

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salut tuturor! Dețin o insignia si de curând i am schimbat o ringul la pompa de ulei si consumabilele. Am inteles de la un bãiat din service ca ar exista un o ring care nu mai trebuie schimbat , ceva din aluminiu cred sau ceva de genul. Ma poate ajuta cineva?


MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20DTH
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La SC chiulasa Bistrița.. Au și monteazã. Nu prea vând piesa, fãrã montaj. Mai poți încerca la Autoa sau Revizie Opel în Bucuresti
  • AlexConstanta

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Nu ti recomand sa mergi pana la bistrita si la iarna sa i iar oil pressure low...
Cel mai BINE conversie de pompa de vectra C maxim 1500 de lei cu tot inclus cine ia mai mult e hot.
In Constanta Alexandru Poteleanu face il gasesti pe fb.
  • Daniel97

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu un bãiat din service , a zis ca nu e bine sa pun pompa de 1.9 pentru ca are alt debit fata de cea de 2.0
Ma gandesc sa ii schimb somnul din plastic cu unul de fier + o ring schimbat
Skip ads

  • ViorelDaniel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o intrebare, motoarele A20DTR Biturbo au aceeași problema cu oringul?
  • Impresy

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Stie careva daca motoarele de dupa 2013-2014 mai au aceeasi problema cu simeringul de la pompa de ulei?
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Interesat si eu daca dupa 2013 (facelift) mai au aceeasi problema la motoare.
  • VictorCai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut
Am insignia 2014... acum 2 - 3 saptamani am avut problema cu simeringul de la pompa de ulei... nu stiu ce sa zic, paote am avut eu ghinion ...
Mesajul in bord era presiune scazut ulei (afara erau -2 gade). Am inchis motorul l-am repornit si am scapat de eroare ... dar in ziua respectiva am lasat masina in service ...
Dupa aventura din service (cand a desfacut baia de ulei a atins (nu stiu cum si) senzorul de la gaze), alti bani alta distractie, am schimbat placutele de pe fata si discurile, in total aproximativ 1400 RON. Am plecat de la service "fericit", si ieri cand am mers pe autostrada a zburat scutul de la motor. In rest toate sunt ok Smile. Sunt multumit de masina, nu am avut alte probleme cu ea (chiar daca am facut reviziile la acelasi service Smile ... )
Cu stima
Skip ads

  • dodo04ro

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ViorelDaniel a scris:Salutare. Am si eu o intrebare, motoarele A20DTR Biturbo au aceeași problema cu oringul?


Și eu aș fi curios de un rãspuns
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
VictorCai a scris:Salut
Am insignia 2014... acum 2 - 3 saptamani am avut problema cu simeringul de la pompa de ulei... nu stiu ce sa zic, paote am avut eu ghinion ...
Mesajul in bord era presiune scazut ulei (afara erau -2 gade). Am inchis motorul l-am repornit si am scapat de eroare ... dar in ziua respectiva am lasat masina in service ...
Dupa aventura din service (cand a desfacut baia de ulei a atins (nu stiu cum si) senzorul de la gaze), alti bani alta distractie, am schimbat placutele de pe fata si discurile, in total aproximativ 1400 RON. Am plecat de la service "fericit", si ieri cand am mers pe autostrada a zburat scutul de la motor. In rest toate sunt ok Smile. Sunt multumit de masina, nu am avut alte probleme cu ea (chiar daca am facut reviziile la acelasi service Smile ... )
Cu stima


pai si nu au cumparat ei ce au stricat (senzorul de gaze)?
nu te-ai dus sa iti puna alt scut pe cheltuiala lor? ce service este acela? dupa cum pare de amatori sau chiar mai rau de atat...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
un set de placute este 250 plus discuri sa zicem 500 total 750 --800 restul?
unde ii gasiti fratilor?
fara sa fac reclama dar daca cautati pe net gasti cateva firme specializate serioase ex
autoeco. epiesa, autocarma ...etc.
spor la treaba
  • Ionut016031967

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Din cate am auzit toate motoarele ce au codul A2.0DT au acesta problema indiferent de putere pentru ca au acelasi bloc motor si aceeasi model de pompa de ulei cu oring. Problema a fost rezolvata dupa 2015 la motoarele cu codul B2.0DT care este Euro 6 si este cu totul alt motor.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da asa este doar ca la cele biturbo nu a aparut problema pentru ca este un pic altfel constructia in sine a motorului si a catalizatorului cu DPF... restul cele de 130CP, 160CP respectiv 140CP si 163CP toate au acelasi o-ring care trebuie schimbat si recomand unul de metal (detalii in privat).
  • Kkopacz

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sfantu Gheorghe
  • Masina: Insignia 2013 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Buna , nu stiu ce sa zic. Am în familie o Insignia de an 2010 si nicodata nu a fost schimbat o ringul.In masina mea personala insignia din 2013 a fost schimbat în 2020 în service Opel . Acum o sãptãmânã am fost la un diagnosticare auto tot la acea zis service Opel. nu zic orasul . Mentionez ca acolo a zis bãietii ca trebuie schimbat o ringul. Dupã ce eu am trimis pe mail ca a fost schimbat e iei. am factura si stampila de la Opel. am mers cu haina 20000 de km si nu stiu ce sta cred. A vrut sa mã pãcãleascã sa mai platessc încã o data vreun 4000 Ron. scria ca manopera ete 189 Ron ora si 10 ore pentru schimbarea oringuluoi. Shocked
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La cea din 2010 depinde cum a fost intretinuta (ce ulei si la cati km schimbat) dar mai ales daca a fost utilizata corect cu respectarea regenerarilor. Cat despre schimbarea o-ringului eu recomand metalic si nu mai trebuie sa il schimbi deloc daca nu mai umbli acolo...
  • CDobreanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am schimbat de curand o-ringul la pompa de ulei. Astfel, am reusit sa aflu mai multe informatii de la mecanicii service-ului. Nu dau numele service-ului pentru a nu face reclama, detalii in privat.
Toate motoarele 2.0 de generatie A au aceeasi problema, adica acest o-ring de plastic care este pozitionat in partea inferioara a baii de ulei (e normal pana la urma sa fie acolo). Problema este ca el este in vecinatatea filtrului de particule. Si acesta, cand incepe procesul de regenerare, ajunge la temperaturi foarte ridicate care transmit caldura si acestui o-ring. In timp, plasticul din care este confectionat incepe sa se deterioreze (se coace si se rigidizeaza, apar fisuri si ruperi in urma deformarii si de aici problemele cu presiune uleiului, pompa nu mai reuseste sa traga suficient ulei din baie pentru ca exista o pierdere pe la o-ring (pierdere de presiune, uleiul tot in baie este).
Si acum, detalii despre masina mea: Opel Insignia 2014, 2.0 CDTI, 144.000 km. Cand am vazut o-ring-ul vechi, surpriza. Nu era asa deformat, desi il schimb prima oara. Pai in primul rand, eu merg cu masina asta doar in afara Bucurestiului si in concedii, Grecia, Bulgaria, adica drumuri lungi. In oras am alta masina, un Renault Clio, benzina, motor mic. Astfel, filtrul de particule se regenereaza pe un drum intins, radiatorul de ulei are alta eficienta in a raci uleiul fierbinte, cu atat mai mult cu cat el este supraincalzit de filtrul de particule. Apoi mai este si constructia motorului la generatia de dupa 2013. Mecanicii de la Opel au reproiectat cuzinetii arborelui practicand un canal median. Rolul acestuia este de a asigura o mai buna ungere, Cu alte cuvinte, desi vorbim de acelasi o-ring, in cazul in care aceste este deteriorat usor, presiunea un pic scazuta a pompei de ulei este suficienta sa asigure ungerea cuzinetilor, acestia avand canalul de ungere de care spuneam si care nu exista la motoarele dinainte de 2013.
Cat despre o-ringul de metal despre care se vorbeste aici, nu stiu ce sa zic, am intrebat si eu la service si nu este un reper original, deci ei nu montau asa ceva. In plus, nu stiu cat de bine ar etansa, daca ar fi fost eficient, oare nu s-ar fi gandit si proiectantii de la Opel GM?
In concluzie: motoarele dupa 2013 au fost reproiectate usor, avand o mai buna ungere, probabilitatea de a aparea mesajul Low Pressure este mica, insa mecanicii recomanda inlocuirea o-ring-ului la max 30.000 km sau 2 ani, adica exact ca si la modelele anterioare de dinainte de 2013. Ca idee, nu este asa scump sa faci inlocuirea o-ring-ului dar te poate feri de o problema majora, sa ramai in drum si sa pleci tractat cu motorul calat daca nu opresti imediat pe dreapta la aparitia mesajului. Toate bune!
  • GCostache798

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2023

  • Mesaj Privat





Este de la sorb pompa ulei?
Opel astra h gtc 1,6(b) 105 Z16XEP
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Curiozitatea me este cum poate etansa o piesa de metal ( celebra piesa de aluminiu ) fata de alte piese de metal fara O-RING sau alte cauciucuri de etansare . Cum se face etansarea intre aceste piese ( sunt curios ) . Tot cu cauciuc .
  • TMarius284

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2023

  • Mesaj Privat
GCostache798 a scris:




Este de la sorb pompa ulei?
Opel astra h gtc 1,6(b) 105 Z16XEP

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
DRosiuoru a scris:Curiozitatea me este cum poate etansa o piesa de metal ( celebra piesa de aluminiu ) fata de alte piese de metal fara O-RING sau alte cauciucuri de etansare . Cum se face etansarea intre aceste piese ( sunt curios ) . Tot cu cauciuc .

N-am înțeles exact...întrebi (și tot tu rãspunzi?!) sau afirmi...
Dar totuși, metalele neferoase (gen aluminiu, cupru) și aliajele lor sunt vestite și demult folosite la etanșare între 2 (cel puțin) suprafețe metalice, mai ales când sunt implicate temperaturi mari și/sau presiuni ridicate sub forma de șaibe sau garnituri plane(însoțite sau nu de alte materiale, nu neapãrat cauciuc). Sau nu?!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR