Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • florinro

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Buna, in urma cu ceva timp corsa mea a început să nu mai bage căldură, la un control la vasul de expansiune am observat că antigelul avea o culoare ruginie opaca, am zis că trebuie curățat sistemul de răcire și probabil caloriferul desfundat operațiune pe care am executat-o astăzi. Am băgat apa pe tur și apoi pe retur, a ieșit mizerie însă caloriferul nu era înfundat, am băgat o tura de apa distilata cu un flush am mers câțiva km, am golit și am pus antigel.
Căldură nu baga nici acum iar la relanti antigelul sare de 100 de grade, ventilatorul cuplează pe treapta 2. La drum întins menținut undeva la 3000 rpm antigelul ramane in limita normala ~90 grade. Aveți vreo sugestie? Mulțumesc.


MODEL: Corsa C
MOTOR: Z12Xae
Skip Ads 60 min (0/3)

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 996
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
posibil termostat blocat pe inchis sau garnitura de chiulasa ciupita. astea 2 explica 100gr la relanti.
de asemenea, in cazul garniturii, intra ulei in antigel si se face o spuma asemanatoare cu ce ai gasit in vas
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
clapetele de recirculare aer cald/rece sunt ok ? le-ai verificat ?verifica furtunele care merg la caloriferul din habitaclu,,tur retur si vezi daca sunt calde sau f calde sau caldute,,, si pune manuta si pe calorifer vezi daca e fierbinte...si vezi daca comanda de la butoane ptr dirijarea fluxului de aer/ caldura e ok,,
  • florinro

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Clapetele sunt ok, furtunele de la calorifer sunt reci (tur-retur), când am scos furtunul gros de la vasul de expansiune pe interior aveam mizerie 1mm grosime, cum am spus am băgat apa pe tur și apoi pe retur la calorifer pana a ieșit apa curată, termostatul cuplează, am antigel fierbinte pe întrarea în radiator și călduț pe ieșire, ventilatorul la ralanti ajunge în treapta 2. În momentul în care turez motorul chiar și în gol și stau cu el câteva secunde temperatura antigelul ui revine spre 90 de grade. E posibil sa fie pompa de apa? Sa nu facă debit suficient? Sau tot sistemul de răcire e colmatat și pompa nu reușește sa facă debit la turații scăzute. Ma gândesc ca dacă ar fi garnitura de chiulasa, problema temperaturii antigelul ui ar rămâne la fel în turații crescute sau chiar s-ar agrava. Spuma în antigel nu am, nici pe busonul de ulei de la chiulasa. Încă o chestie importanta, dacă pornesc motorul cu busonul vasului de expansiune deschis se umple vasul pana da antigelul afara, cu busonul închis face presiune dar nu atât de mare încât sa fie probleme.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,064
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Se poate incalzi de la pompa de apa pentru ca nu recircula....dar antigelul colorat?
  • florinro

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
antigelul de când l-am schimbat își menține cât de cât culoarea... s-a mai închis unpic dar încă are tenta de culoare roz
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,741
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ce marca de antigel ai pus inițial?
Sistemul tău de răcire este înfundat: antigelul va merge pe traseul minimei rezistente. Cel mai probabil, ai mizerie care nu permite antigelului sa meargă și prin calorifer. Și nu numai.
Cred ca va trebui sa demontezi tot ce se poate din sistemul de răcire și sa speli/cureți foarte bine.
Apoi bagi apa și soluție de spalt circuitul de răcire de mai multe ori.
Verifica sa îți între lichid exact cât are volumul instalației de racire:asa știi sigur ca instalația nu este înfundata.
  • Bastos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2021

  • Mesaj Privat
florinro a scris:antigelul de când l-am schimbat își menține cât de cât culoarea... s-a mai închis unpic dar încă are tenta de culoare roz


Ai mers tot timpul numai cu antigel sau ai avut perioade in care ai pus doar apa ?
  • florinro

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
eu de când am mașina (de vreo 3 ani) numai antigel am avut. când am luat-o avea antigel. ce-i drept anul trecut l-am schimbat și am pus ceva luat din Carrefour. G12 dar nu mai știu ce marca
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,260
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu puneti antigel ieftin ca dupa un timp se termina paletele la pompa de apa, sau conductele metalice de pe circuitul de racire (cele cu cot).
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR