Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • LordRayden

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara domnilor. Incep prin a spune ca am fost mecanic acum aproximativ 27 de ani, am cam uitat meseria daca am practicat alta meserie, totusi mi-am intretinut masina (corsa c 2002 z10xe) cu succes timp de 11 ani, inca functioneaza binisor doar ca a fost lovita (dauna totala), dar inca circul cu ea. Dupa accident am decis sa cumpar alta putin mai potrivita nevoilor mele si am achizitionat o corsa c 2002 motor z12xe. La achizitie am verificat cam ce am crezut ca este important dar nu prea am nimerit-o. Am circulat aproximativ 250km cu ea cand am constatat ca am gaze de evacuare sub capacul culbutorilor (ies puternic pe la capacul pe unde se complecteaza cu ulei). O eroare pozitie senzor egr. Testul de compresie arata diferente mari intre pistoane asadar am decis o demontarea motorului, Am pus segmenti noi, rectificat chiuloasa (planeitate), toate supapele noi cu tot cu semeringuri sau ce o fi acolo (asta la o firma specializata binenteles), am schimbat prezoanele si aproape toate garniturile, binenteles inainte de montare am curatat totul cat de bine posibil, am montat totate piesele/subansamblele stranse la cuplul specificat in carte (Haynes service and repair manual corsa c) dar tot ce am optinut a fost o compresie uniforma pe toate pistoanele, manometrul urca pana la aproape 16 bari si scade inapoi la 14 (nu sunt sigur ca este calibrat corect este un manometru cu memorie ieftin, Yato parca). De gaze nu am scapat si nici de eroarea egr desi am schimbat egr de la o masina la alta la aceasta eroarea persista cu ambele erg-uri in timp ce la cealalta nu da eroare cu niciuna. Binenteles am curatat ambele egr-uri si verificate cu opcom sunt functionale. Ce am constatat la demontare: uleiul parea mai degraba cafea cu miros ciudat de carburant, lichidul de racire cam maroniu, parca ars, furtunele suptiri care se intorc la vasul de expansiune complect infundate, egr blocat complet in pozitia deschis (interesant ca dadea eroare intermitenta senzor pozitie, poate contact imperfect?) cilindri 3 si 4 cu o mica zgarietura aproape insesizabila dar se simte cu unghia, poate fisura? nu stiu sa fac diferenta. Pistoanele au bolturile putin violete intr-o parte asta cred de la supraincalzire dar pistoanele par ok, motorul porneste la sfert de cheie functioneaza ok dar daca gazele se amesteca cu uleiul nu cred ca este bine pentru functionarea pe termen lung a-l motorului si ciudat daca ar fi gaze scapate pe la segmenti, cred ca ar trebui sa fie presiune in baia de ulei si sa iasa si pe la acel tub a-l jojei, dar pe acolo nu iese absolut nimica. Si aici sunt cat se poate de blocat nu mai stiu ce sa fac sa aflu pe unde este problema,
Poate am noroc si cineva ma indruma ce as mai putea face sau testa ca sa gasesc fisura sau ce o fi, orice sfat este foarte binevenit. Mutumesc


MODEL: Corsa 2002
MOTOR: z12xe
  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR