Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • PIulian539

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Colegu pai am incercat un alt regulator, de fapt am incercat o alta rampa de pe o masina care functiona normal. Am luat rampa cu totul pt ca nu mi dadeau cei de la dezmembrari doar regulator....culmea ca la fel facea chiar si cu rampa cealalta...fix aceleasi simptome... iar pe langa asta am probat regulatorul de pe rampa mai devreme putin si lucra pistonasul(corect, nu stiu in ce parametrii lucra, dar se auzea un tacanit acolo de cate ori il alimentam cu curent, deci blocat nu este). De aceea m am dus cu ideea ca este pompa de inalta ca am luat totul la rand...🤣😂😂
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Inainte sa te apuci de schimbat pompa, eu as mai face doua verificari, relativ simple.
1. Turul pompei de inalta presiune, alimentat direct dintr-un bidon. Sa nu existe cumva o colmatare pe undeva si deci, o limitare de debit de motorina pe alimentarea pompei. (stiu ca ai masurat presiunea pompei de joasa, dar presiunea nu implica neaparat si debitul)
Aici trebuie miscare relativ rapida, pentru ca daca totul este in regula, iti va transfera destul de repede motorina din bidon, in rezervor.
2. Cam acelas lucru l-ai putea observa dupa debitul de pe retur, dar acolo este mai putin concludent, pentru ca nu ai sti de unde provine un debit de retur marit ...
  • PIulian539

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Va salut din nou stimati colegi! Apelez din nou la voi cu gandul ca poate, poate reusesc sa ii dau de cap sau sa merg cu masina la un electronist ceva... mai nou masina pur si simplu nu mai porneste... totul a plecat in urma cu cateva zile cand i am scos pompa de joasa din rezervor pt ca constatasem ca avea sorbul imbacsit cu mizerie si debitul nu mai era ok... dupa ce am bagat pompa de joasa inapoi in rezervor i am pus contactul sa vad cum se prezinta si motorina ajungea muuult mai ok decat inainte, avea un fir continuu de motorina care pana sa o curat ba venea, ba nu venea...in fine dupa ce am vazut ca motorina ajungea pana la pompa de inalta am zis sa ii dau la automat pt a porni masina fericit crezand ca aceea a fost problema...de unde....a pornit si cand sa o accelerez putin s a oprit si oprita e si in ziua de azi.... i am cumparat si regulatorul de pe rampa NOU, ORIGINAL PE BOSCH.... dau la automat, invarte,desfac conductele de la injectoare sau cea care alimenteaza rampa si sunt uscate... nu baga motorina deloc pompa de inalte... am luat alta pompa de la dezmembrari de pe masina care functiona si acelasi lucru NU BAGA MOTORINA CATRE RAMPA... am verificat pana si axa cu came la ambele capete cu gandul ca e rupta...daca desfac conducta de retur cand pun contactul baga aceeasi motorina cu aceeasi presiune de pe tur...in concluzie ce intra in pompa din tur, iese aceeasi pe retur....va rog frumos dati mi un sfat...poate mai sunteti pe aici care s a lovit de aceasta situatie...credeti ca e ecu? Pt ca masina are tot schimbat....
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Tu ai regulator 0928400680 pe pompã, nu?

Din ce relatezi (refuleazã pe retur tot combustibilul), înseamnã cã regulatorul nu îl directioneazã cãtre rampa comunã pentru a crea presiune si pentru a permite pornirea.

Chiar dacã l-ai pus nou, conectorul nu l-ai schimbat. Sfatul meu: schimbã conectorul si 5-10 cm de fire.

Dacã ai dubii, fã ca mine, pune un manometru direct pe iesirea din rampã cãtre un injector sã vezi dacã ai 180-190 bar. Dacã n-ai atât, înseamnã cã regulatorul trimite înapoi motorina în rezervor. Chiar dacã l-ai luat nou, conectorul e obosit la cât de des ai schimbat pompa si se stricã si el.

Acum vreo câtiva ani erau sã dau foc la Corsa mea pânã când a venit un electrician bun cu TIS, am consulat TIS, am constatat tensiune insuficientã într-unul din pinii conectorului de la regulatorul de presiune. Am luat alt conector, masina a pornit la sfert într-o operatiune de ”5 minute” dupã aproape 6 luni de imobilizare si cheltuieli nemãsurabile.

Tot asa am trimis si eu ECU la verificat, era OK.
Skip ads

  • PIulian539

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2021

  • Mesaj Privat
MULTUMESC MULT DE TOTT! Asa a fost...din cauza mufei era....am facut alte fire, doar ca acum mai nou imi mai apare pe op com o singura eroare...P0001-06 CIRCUIT VENTIL COMBUSTIBIL- TENSIUNE MICA....ASTA DE LA CE O MAI FI CA M A MANCAT MOTORUL ASTA....
  • PIulian539

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2021

  • Mesaj Privat
MULTUMESC MULT DE TOTT! Asa a fost...din cauza mufei era....am facut alte fire, doar ca acum mai nou imi mai apare pe op com o singura eroare...P0001-06 CIRCUIT VENTIL COMBUSTIBIL- TENSIUNE MICA....ASTA DE LA CE O MAI FI CA M A MANCAT MOTORUL ASTA....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR