Salut! Am montat pe un opel astra G bertone cabrio un player 2din cu mufã tip ISO. O ordinãrie de player cu aspiratii de calculator de la NASA, luat de pe aliexpress la bani putini cu speranta cã Doamne ajutã, dacã dupã ce cumva ajunge playeru la mine si mai e si întreg, functioneazã cum ar trebui si cum l-a lãsat mama lui. Cã doar sunt si eu român si mã dor degetele de la butoane, vreau touch-screen, m-am ajuns. Ajunge playerul, modific consola, totul mergea bine, deja mã gândeam sã fac o vizita la Arsenie Boca sa îi multumesc ca mi-a pus o vorbã bunã la Sefu' si m-a ajutat. Pe lângã mufele cu pini standard, masina mai avea un set de pini pentru comenzile pe volan (da, sunt bogat, am comenzi pe volan) care la prima vedere nu pãreau sã aibã vreo legãturã cu altceva decât playerul original al masinii. 1-0 pentru opel. Dau la o parte setul ãla de pini, îl conectez la mufele bune, bag si antena, aud cã începe sã îmi cânte Irina Loghin, rãsuflu usurat cã a mers treaba surprinzãtor de bine. Mã îmbrac frumos în hainele de Paste si ies sã dau o turã prin cartier sã mã invidieze dusmanii cã am navigatie nouã.
.
.
.
Si bag într-a întâia si mi-o ia navigatia razna. Si mã sperii cã brusc Dani Mocanu nu mai cântã, si mã uit la ecran care se schimba atât de repede între camera pe marsarier si Bluetooth cã simteam cum mã ia epilepsia. O scot din vitezã si aud cã începe iar Dãnutu sã îmi bage o doinã d-aia de suflet ca la marginea Ferentariului. Mai încerc odatã cu gândul ca poate e un caz izolat. În continuare problema persista. De fiecare datã când cuplez orice vitezã, navigatia vrea sa treacã pe camera de marsarier, cu toate cã nu e conectatã si se schimbã în permanentã, pânã ce e scoasã iarã cutia de viteze pe liber. Mai e si treabã cu memoria, cã parcã ar fi bolnavã de alzheimer, nici d-a dracu nu vrea sã memoreze un post de radio dar am înteles cã e de schimbat pinul rosu cu cel galben si brusc îsi aminteste chinezãria tot drumul prin vamã mai ceva ca valiza lui Becali.
Dacã stie bãietii care are scoala vietii un remediu bun la o navigatie bolnavã, vã rog sã-mi spuneti si mie cã nu stiu cât mai are de trãit dacã nu îsi revine repede.
MODEL: Astra 2000
MOTOR: Z18XE
Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie
Din cate inteleg, din mufele masinii, ai cuplat doar doua la "navigatie".
Ar fi fost interesanta o poza cat mai clara cu conexiunile realizate. Presupun ca "navigatia" a venit cu un adaptor de CAN si ma gandesc ca acesta face figurile descrise (desi nu ar trebui).
Daca ar fi asa, pur si simplu scoti acel adaptor de CAN din mufa si eventual realizezi acel mic bypass pentru alimentare.
A venit fãrã adaptor Canbus, dacã la asta te referi. Am zis cã sunt nesimțit sã îi cer chinezului sã îmi mai punã și toate firele, dupã ce cã mi-a trimis un televizor, mai mare dragul sã îl furi. Iar la mufe nu am fãcut nici o modificare mai mult decât sã desprind mufele de la comenzile pe volan de restul mufelor, suportul fiind o singurã bucatã mare, cum a lãsat tata Opel sã fie și chinezu n-a știut sã facã puțin mai mare spațiul pentru mufe.
Mufa in care sunt perechi de fire cu aceeasi culoare, este mufa pentru difuzoare. Cu aceasta nu ai treaba.
Cealalta mufa, este cu alimentari si alte semnale (viteza, iluminare, remote, etc.
Ei, in aceasta mufa, cu alimentarile, probabil chinezaria nu se potriveste la semnale cu instalatia originala a masinii.
Aici, eu as lasa doar strictul necesar functionarii, adica 2 fire de plus (unul permanent si unul dupa contact) si firul de masa. Doar cu aceste 3 fire in acea mufa, ar trebui sa functioneze corespunzator. (apoi, poti conecta si firul pentru iluminare cand aprinzi pozitiile).
Deci, eu as incerca sa las doar firele acestea.
P.S. daca alegi metoda de a taia firele, sa nu le tai foarte aproape de mufa. Ca sa ai loc sa le legi la loc si izolezi, cand va fi cazul.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.