Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • PPaul920

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
am desfacut tapa de la distributie si am gasit cureaua aproape rupta! am mers si am cumparat un kit de distributie l-am montat cu motorul pus la semne si nu porneste...multumesc anticipat pentru orice sfat!


MODEL: opel vectra b 2001
MOTOR: G-Z18XE
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca au fost probleme cu vechea curea si cea noua este bine pusa cu toate semnele bine aliniate atunci urmatoarea miscare este sa ii faci o masuratoare de compresie,te lamuresti in 10 min. daca treci mai departe cu verificarile ori supapele au avut de suferit. Ca idee scoate bujiile pe rand tinand cont de ordine si vezi cum arata daca sunt ude e clar ....
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Prima intrebare ar fi daca inainte sa demontezi vechea curea, mototul pornea?
Daca cu vechea curea (aproape rupta), motorul a pornit, clar problema ar fi data doar de montarea gresita a distributiei, deci NU mai "da la automat". In acest caz, ar fi interesant la ce semne te referi, daca nu ai documantatie, iti putem furniza noi.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Daca ai dubi Ca ai pus distribuzia gresit si ai dat la cheie inainte sa invirti matorul la mina. Si esti sigur Ca distribuzia e pusa la sembra.scoate bujile fa doape si dai la automat asa vezi daca sint supape indoite
Skip ads

  • PPaul920

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Inainte sa demontez cureaua veche motorul mergea perfect! ceea ce cred ca nu am facut bine este ca nu am aliniat motorul inainte sa demontez vechea distributie!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bun, deci problema a aparut dupa schimbarea KIT distributie.
Ai dat jos cureaua veche pe pozitia pe care s-a oprit motorul si apoi ai incercat sa il tragi la semne ... separat separat axele cu came si arborele cotit?
Ma gandesc ca ai invartit apoi motorul la mana si nu a blocat, sper.
Dar stii ca la o rotire completa a axelor cu came (360 grede), arborele cotit face doua ture (720 grade)? Deci, este foarte posibil sa ai benzina si scanteie, cand ai supapele deschise.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
N-ar trebui sa-ti permita rotatia motorului sa ajungi la diferenta prea mare decat....daca ai indoit deja supapele. Asa ca ramane sa se inceapa cu ceva ca sa avem un punct de plecare,masurat compresia si ne lamurim,daca este ok mergem mai departe ,dupa cum se duce discutia se pare ca acolo ar fi problema.In mod normal dieselul permite diferenta stanga dreapta fata de semn la fulia axelor cu came de 1-3 dinti maxim fara avarii,benzina la 16v 3-5 dinti ce depaseste inseamna alte lucrari.
Spor .
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ar fi si posibilitatea sa fi uitat scoasa mufa senzorului de pozitie pentru axele cu came. (sau fire rupte cand s-a umblat)

Cand pistoanele sunt la jumatate cursei (toate, ca asa este constructia la 4 pistoane in linie), poti sa faci ventilator din axele cu came, le invarti pana obosesti.
Noi, nefiind acolo si deci nestiind ce si cum s-a facut, ne dam cu parerea. Iar eu, astept cu drag raspunsul (din partea initiatorului) la intrebarile adresate.
Daca ar fi asa (si pentru buzunarul lui sper sa fie asa), la o diagnoza ar da ceva despre nesincronizare axe/vibrochen.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR