Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am sa incerc sa iti spun cam ce ar putea fi:senzor turatie(senzor vibrochen).
Nu-i asa ca ti se aprinde si masinuta cu cheita inainte sa ii ia puterea?
Al meu citea turatia dar cand incercam sa o calc intr-a 5 a de la 110km/h in sus senzorul nu mai citea corect dand tot felul de valori(in scadere) pana ajungea parca la 0.
Eu am depistat-o mergand pe autostrada la viteza respectiva,cu tech-ul citind valorile turatiei.
Cel putin asta am avut eu(cu ajutorul lui Maiandrei am rezolvat-o),nu te grabi cu turbina.
Skip ads

  • criss123

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
bvirgil1979 a scris:Am sa incerc sa iti spun cam ce ar putea fi:senzor turatie(senzor vibrochen).Al meu citea turatia dar cand incercam sa o calc intr-a 5 a de la 110km/h in sus senzorul nu mai citea corect dand tot felul de valori(in scadere) pana ajungea parca la 0.
Eu am depistat-o mergand pe autostrada la viteza respectiva,cu tech-ul citind valorile turatiei.
Cel putin asta am avut eu(cu ajutorul lui Maiandrei am rezolvat-o),nu te grabi cu turbina.

ma bagati in ceata Very Happy da sincer incerc orice numa sa nu-mi mai stea pe cap. merg si eu cu cine vrea sa ma ajute Very Happy
  • criss123

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
bvirgil1979 a scris:Am sa incerc sa iti spun cam ce ar putea fi:senzor turatie(senzor vibrochen).
Nu-i asa ca ti se aprinde si masinuta cu cheita inainte sa ii ia puterea?
Al meu citea turatia dar cand incercam sa o calc intr-a 5 a de la 110km/h in sus senzorul nu mai citea corect dand tot felul de valori(in scadere) pana ajungea parca la 0.
Eu am depistat-o mergand pe autostrada la viteza respectiva,cu tech-ul citind valorile turatiei.
Cel putin asta am avut eu(cu ajutorul lui Maiandrei am rezolvat-o),nu te grabi cu turbina.


Cat te-a costat treaba asta? si identificarea si piesa?
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
daca ai folosit masina in drumuri scurte 10 15 Km si pelcand la rece si mergand un pic mai subturat mai multa vreme e foarte posibil sa ai catalizatorul infundat ( datorita si motorinei..sunt mai multe cauze) da catalizatorul jos curatal, schimba filtrul de motorina, si dupa CE ajunge apa la 90 de grade schimba mai sus in a 2-a/3/4 atsfel incat sa intre turbina asa ca 3000 3500 turatie cumotorul la cald dupa ce curet catalizatorul si filtrul de motorina

P.S scuze tuturor nu am citit topicul pana la final, am vazut ca s=a rezolvat problema. INCA O data mii de scuze. Sad
Skip ads

  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
De obicei pierderea de putere pe la 130km/h (3000rpm) se datoreaza senzorului de presiune de pe galeria de admisie. Se aprinde senzorul de avarie si masina pierde brusc din putere; dupa repornirea motorului se stinge martorul si totul functioneaza normal pana iar se ajunge la aprox 3000rpm. Pot fi bineinteles si alte cauze, dar asta e cea mai frecventa.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De obicei limitarea la 130 are alte cauze ...dar un Astra y17dt ne-a convins ca se poate sa fie si de la altceva,ajungea la 130 se aprindea chekengine si ramanea acolo sau urca foarte foarte greu pe la 140,dupa schimbat debitmetre ,senzori,curatat,etc s-a dovedit a fi sorbul infundat daca tot se umbla in rezervor sa se verifice si sa se desfunde si acea supapa din corpul de plastic al sorbului.
  • fibonaci0112

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

Am avut aceasi problema, limitat la 130 in a 5 a ori daca turam in a 4 a pana la 4000 de ture, se aprindea martorul cu cheie si pierdea practic puterea de accelerare. Rezolvat simplu, prin prisma consultarii unui mecanic cu experienta, prin schimbarea electrovalvei (cea care comanda turbina). Am inteles ca noua costa aprox 400 lei, eu am pastrat-o pe cea oferita de mecanic (sh) pentru a confirma rezolutia.
  • FPadurica

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Sal cine ma poate ajuta am o mare problema cu un opel zafira 1.9 nu merge mai tare de 120 la ora iam schimbat filtru de motorina de aier am fost la mecanic mia zis cai debitmetru am cumpãrat degeaba ma trimis la electrician la am fost la 2 electricieni nimic cai ok ziceau eii altu debitmetru mam pus și am curãțat debitmetru și trage mai bine dar tot nu trece de 120 la ora care ma puteți ajuta cu un sfat sau mecanic sa rezolve nu sa facã testare degeaba sã-ți ia bani mam saturat și de mecanici și de electricieni
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca pe langa eroarea de debitmetru, mai apare si o eroare legata de bujiile incandescente, ar merita sa arunci un ochi la mufa care o gasesti fixata pe suportul bateriei, langa releul de bujii.
Deconectezi mufa, dai cu un spray de curatat contacte (ar fi grozav un WD40, clasc, nu cel cu silicon), conectezi la loc mufa. Eventual te mai joci de 2 - 3 ori cu mufa, ca sa se curete mai bine.
Este o prblema care mai apare la modelul acela s nu te costa nimic, ar mrita sa incerci.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR