Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Spre rusinea mea, eu recunosc ca nu stiu de vreun Op Com care sa nu aiba nevoie de PIN. Da, stiu de Op Com Advanced, care stie/poate scoate codul PIN din diferite module, la diferite modele de Opel (nu din toate modulele si nu la toate modelele), dar nu cred ca ti-ar fi folositor, din moment ce tu ai doar CIM (acela SH).
In principiu, variantele de lucru pentru tine, ar fi doua (din ceea ce cunosc eu, poate alti colegi, stiu mai multe):
1. daca modulul CIM SH, este identic cu cel avut de tine, si daca este modelul cu eeprom 95160, se poate transplanta pur si simplu memoria eeprom de pe modulul tau, pe modulul SH.(varianta care nu are nevoie de cunostinte si scule speciale)
2. Indiferent ca este cu eeprom dedicat (95180) sau cu microcontroler, se poate citi memoria eeprom de pe modulul tau si apoi scrie pe modulul SH (nu va fi nevoie de imperecheri) sau se poate citi memoria eeprom de pe modulul SH si te vom ajuta sa afli codul PIN din CIM SH si astfel vei putea sa il resetezi cu un Op Com ordinar si sa faci programarile necesare. (aceasta metoda are nevoie de ceva cunostinte si de ceva scule pentru citit/scris un eeprom sau un microcontroler.

Despre variante Hardware de OpCom, nu pot da sfaturi, nu mai sunt la curent cu eventualele noutati. (Eu stiam ca varianta hardware ok, OpCom V5, iar ca firmware stiu ca ultima oficiala este 1.67, deci orice peste aceasta, cam suna a facatura la facatura)

P.S. Si totusi, ce putea sa pateasca acel CIM de la o inundatie (in afara de deja cunoscutele probleme de contacte ... vorbind de anul 2005)?
Skip Ads 60 min (0/3)

  • bogdan077190

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2021

  • Mesaj Privat
OP-COM este un sistem profesional de diagnosticare special conceput pentru Opel . Sunt acceptate toate vehiculele Opel cu o conexiune OBD2 până în jurul anului 2017 , care corespund standardelor de comunicații ISO-9141-2, KW81, KW82 și KWP2000 (ISO-14230).

Sistemul de diagnosticare constă din software-ul OP-COM bazat pe Windows și o interfață hardware pentru conectarea la vehicul. Cu acest echipament puteți citi multe funcții de diagnosticare și afișaje de valori reale. Datorită utilizării clare și ușoare, programul este ușor de înțeles chiar și pentru utilizatorii de computer neexperimentați. Datorită funcției dongle de licență, sistemele sunt, de asemenea, capabile de mai mulți utilizatori. OP-COM avansat

a fost dezvoltat și pentru utilizatorii care reinstalează unitățile de control folosite . De asemenea, puteți citi codul de securitate al unităților de control, cum ar fi B. să citească unitățile de control ale motorului, grupurile de instrumente, afișajele de informații și aparatele de radio și să înregistreze componentele imobilizatorului care nu au fost anterior radiate.


Aplicații:

Citiți și ștergeți memoria de erori
Prezentarea afișajelor extinse de valoare reală
Programarea unităților de control
Configurarea EHU și a radiourilor (MID, CID, GID)
Codificarea echipamentelor suplimentare (de exemplu, cuplarea remorcii)
Resetarea parametrilor sondei lambda
Programarea imobilizatorului I., II și III. generație
Programarea tastelor cu telecomandă radio
Citirea codurilor de securitate
Programarea kilometrajului
Resetarea unităților de control folosite fără cod PIN

https://shop.pci-diagnosetec...e/OP-COM-Advanced

Uite aici ce spun ei: varianta Advanced poate reseta unitatilor de control folosite fara cod PIN.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cam poluam forumul cu material total inutil.
Eu am inteles ca tu cauti o clona si/sau o solutie ieftina pentru problema ta, se pare ca am inteles gresit, astfel incat, imi cer scuze ca m-am "introdus" in discutie, aiurea. Asteptam colegi cu experienta mai mare in domeniu.
Rezolvari simple si ieftine, am oferit eu, poate mai ofera si alti colegi.
Rezolvarea ca la carte, ai oferit-o tu. La acel furnizor vad ca este pe stoc.
  • bogdan077190

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Văd că ai înteles gresit, ai spus că nu ai idea de vrun soft care să facă cea ce eu doresc, ar fi simplu să-l cumpăr, 2000 si gata dar tinând cont masină nu face atâta sau probabil nici atâta, nu repar (nu este cea ce fac eu zilnic), iar cât despre CIM m-am uitat si solutia dată de tine poate functiona doar 20%, pentru că masina a fost sub apă, microcontrolerul (tot ce înseamnă integrat, etc) partea unde există un curent permanent sa oxidat din cauza apei, acel piciorus a dispărut când a întrat în contact cu apa, probabil din cauza amperajul ridicat. M-am uitat si la solutiile furnizate de tine, îti multumesc dar din cauza slabei sanse nu doresc a le folosi. Cea ce am pus mai sus ne este reclamă, nu este nici firma lui mama, este doar o sperantă că poate există o clonă mult mai ieftină.
Dacă ai înteles gresit sau crezi că doar asa sunt prin trecere gresesti. Recunosc, eu am greșit, trebuia să cumpăr un kit complet SH și rezolvam problema, am demontat toată mașină, spălat cu presiune, remontat, schimbat absolut tot ce înseamnă electronic în interior, știu ar fi fost mai ușor să cumpăr altă mașină 🙂🙂😉 dar de, îmi rea greu să renunț la mașină....... O să revin cu detalii după ce rezolv, dacă rezolv 😄😄😁😁

  • sebage

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Off topic:
Nu comentam motivele pentru care cineva prefera sa reconditioneze, in loc sa arunce. Personal, imi plac provocarile, deci imi place ideea ta de a ti-o reface.
Tu ai introdus in ecuatie, "mai ieftin" si "chiar si chinezarie", deci clar, nu original. Ei bine, aceste date, exclud posibilitatea de a functiona cu un soft original (full, cum ii spui tu).
Ultimul soft OpCom Advanced, la care avem acces, este din 2016 si EU nustiu sa aiba posibilitatea de a face ceea ce tu doresti (resetare fara PIN).
Nici eu nu ma ocup si nu traiesc din asa ceva si categoric nu discut in contradictoriu cu tine (si cu nimeni de pe aici).

On topis:
Nu stiu de unde ai scos acele procente (20%), eu ti-am oferit mai multe variante, variante care se folosesc in asemenea situatii. Cineva care stie cat de cat cu ce se mananca electronica, avand in față cele doua module ale tale si echipamentul necesar, in maxim 20 de minute ti-ar fi rezolvat problema (intr-un fel sau altul, cu una dintre acele variante si cu un cost aproape de zero).
Iti pot oferi acel soft, OpCom Advanced 2016 (free of charge, fireste), dar o sa ai nevoie de o interfata hardware care sa suporte modificarea de firmware.
Tot ai acces la modulul tau (original) CIM, de ce nu il deschizi sa pui cate o poza foarte clara, cu fiecare față? Ne-ar ajuta sa ne dam seama exact in ce stare este.
Am dat o cautare pe site-uri de anunturi, am gasit CIM cu PIN stiut, la 150 de lei (observ ca esti in Germania)

P.S. Repet, nu discut in contradictoriu cu nimeni, sper sa nu se inteleaga asta. Spun ceea ce stiu sigur ca se poate si am si facut, in speranta ca poate vine si altcineva cu alte idei care eventual sa te ajute.
  • bogdan077190

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Salut, ceva idei despre P1120 și P1122? Pedal sensor și ceva ce nu mai țin minte....
  • sebage

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#2073173

Pe langa ce scrie acolo, la tine, poate fi si din pedala sau mufa de pe pedala, din cauza apei. Din cate imi aduc aminte, pedala se demonteaza simplu si se poate si desface capacul, pentru o inspectie, macar vizuala.
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xep din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
OpCom Advanced poate scoate cod pin doar pe Kline din ECU.La masina de fata poate scoate cod PIN din radio daca este disponibil si este programat cu codul masinii.Softul functioneaza OK atat cu interfata cu FW 1.45.1.67,1.95 sau 1.99.Functionarea este identica ,indiferent de FW interfetei.
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z13DTE din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Daca este cineva cu experienta in Op-com , este vreo clona mai de calitate care sa stie functii de invatare/reinvatare (exemplu turbo) ,activare/dezactivare (exemplu injectoare ,egr,diversi senzori,pompa combstibil ) , regenerare fortata dpf si evental activare buton functii speciale ?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR